Klíčové studijní výstupy
|
Cílem bakalářského studia oboru Ekonomika a management je vybavit studenty znalostmi a měkkými doved-nostmi se zaměřením na marketing, management a ekonomiku, a to jak soukromých podniků, tak institucí po-skytujících veřejné služby a organizací neziskového sektoru. Student v průběhu studia získá znalosti základů ekonomické teorie, práva, marketingu a managementu, financí, účetnictví a ekonomiky podniků, institucí ve-řejné správy i neziskových organizací. Bude připraven pro praktickou aplikaci základních kvantitativních i kva-litativních metod, IT dovedností, komunikačních a prezentačních dovedností, bude disponovat aktivní znalostí jednoho cizího jazyka a dovednostmi v oblasti manažerského (vč. personálního) řízení v podnicích, institucích veřejné správy a neziskových organizací. Tomu odpovídá i důraz na úzkou spolupráci s praxí už během studia a na přípravu na samostatné podnikání. V rámci dvou skupin povinně volitelných předmětů (Podnikový manage-ment a Veřejný management) bude mít student možnost se již v rámci bakalářského studia zaměřit na oblast, které se bude chtít profesně věnovat a tomu přizpůsobit volbu povinně volitelných a volitelných předmětů, které dále prohlubují znalosti a dovednosti uplatnitelné v profesní praxi.
|