-
BEDNÁŘOVÁ, J., & ŠMARDOVÁ, V. Diagnostika dítěte předškolního věku.. Brno, 2007.
-
BEDNÁŘOVÁ, J. ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost.. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2569-4.
-
Krejčová, V., Kargerová, J., Syslová, Z. Individualizace v mateřské škole.. Praha: Portál, 2015.
-
Mazánková, M. Inkluze v mateřské škole.. Praha: Portál, 2018.
-
Medvědová, D., Bamburová, L. Farebná pedagogická diagnostika v materskej škole.. Bratislava: Raabe, 2014.
-
MERTIN, V., GILLERNOVÁ, I. Psychologie pro učitelky mateřské školy. Praha: Portál,, 2003.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-807-3576-790.
-
Syslová, Z., Kratochvílová, J., Fikarová, T. Pedagogická diagnostika v MŠ.. Praha: Portál, 2018.
-
Vágnerová, M. Školní poradenská psychologie pro pedagogy.. Praha, Karolinum, 2005.
-
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001.
|