Cílem bakalářské práce je zhodnocení využití a přínosů nástrojů řízení kvality pro městský úřad Česká Lípa a pro občany města. Zjišťováno bude, jak se vedoucí pracovníci v těchto nástrojích orientují a zda s těmito nástroji pracují, dále jaká je spokojenost zaměstnanců se zavedením určitých metod a jak se zkvalitňování veřejné správy odráží na jejich spokojenosti, či spokojenosti občana. Pozornost bude věnována rovněž ekonomickým dopadům používání daných metod. Práce bude zpracována na podkladu odborné literatury, k zjištění spokojenosti zaměstnanců bude použito dotazníkové šetření, k zjištění spokojenosti občana anketní šetření.
Annotation in English
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the use and benefits of quality management tools for the Municipal Authority of Česká Lípa and for the citizens of the city. It will be examined how executives navigate these tools and whether they work with these tools, what employees' satisfaction with implementing certain methods is, and how the improvement of public administration is reflected in their satisfaction or the satisfaction of the citizen. Attention will also be paid to the economic impacts of using the methods. The work will be processed on the basis of professional literature, a survey will be used to determine employee satisfaction, to determine the satisfaction of the citizen of the survey survey.
Keywords
Veřejná správa, městský úřad, kvalita, řízení kvality, ISO, Benchmarking
Keywords in English
Public administration, city authority, quality, quality management, ISO, Benchmarking
Length of the covering note
46 s. (64 837 znaků)
Language
CZ
Annotation
Cílem bakalářské práce je zhodnocení využití a přínosů nástrojů řízení kvality pro městský úřad Česká Lípa a pro občany města. Zjišťováno bude, jak se vedoucí pracovníci v těchto nástrojích orientují a zda s těmito nástroji pracují, dále jaká je spokojenost zaměstnanců se zavedením určitých metod a jak se zkvalitňování veřejné správy odráží na jejich spokojenosti, či spokojenosti občana. Pozornost bude věnována rovněž ekonomickým dopadům používání daných metod. Práce bude zpracována na podkladu odborné literatury, k zjištění spokojenosti zaměstnanců bude použito dotazníkové šetření, k zjištění spokojenosti občana anketní šetření.
Annotation in English
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the use and benefits of quality management tools for the Municipal Authority of Česká Lípa and for the citizens of the city. It will be examined how executives navigate these tools and whether they work with these tools, what employees' satisfaction with implementing certain methods is, and how the improvement of public administration is reflected in their satisfaction or the satisfaction of the citizen. Attention will also be paid to the economic impacts of using the methods. The work will be processed on the basis of professional literature, a survey will be used to determine employee satisfaction, to determine the satisfaction of the citizen of the survey survey.
Keywords
Veřejná správa, městský úřad, kvalita, řízení kvality, ISO, Benchmarking
Keywords in English
Public administration, city authority, quality, quality management, ISO, Benchmarking
Research Plan
Cílem bakalářské práce je zhodnocení využívání a přínosů nástrojů řízení kvality pro městský úřad České Lípy a pro občany města. Zjišťováno bude, jak se vedoucí pracovníci v těchto nástrojích orientují a zda s těmito nástroji pracují, dále jaká je spokojenost zaměstnanců se zavedením určitých metod a jak se zkvalitňování veřejné správy odráží na jejich spokojenosti, či spokojenosti občana, pozornost bude věnována rovněž ekonomickým dopadům používání daných metod. Práce bude zpracována na podkladu odborné literatury, k zjištění spokojenosti zaměstnanců bude použito dotazníkové šetření, k zjištění spokojenosti občana anketární šetření.
Research Plan
Cílem bakalářské práce je zhodnocení využívání a přínosů nástrojů řízení kvality pro městský úřad České Lípy a pro občany města. Zjišťováno bude, jak se vedoucí pracovníci v těchto nástrojích orientují a zda s těmito nástroji pracují, dále jaká je spokojenost zaměstnanců se zavedením určitých metod a jak se zkvalitňování veřejné správy odráží na jejich spokojenosti, či spokojenosti občana, pozornost bude věnována rovněž ekonomickým dopadům používání daných metod. Práce bude zpracována na podkladu odborné literatury, k zjištění spokojenosti zaměstnanců bude použito dotazníkové šetření, k zjištění spokojenosti občana anketární šetření.
Recommended resources
Foldynová, I., Hruška, L., Sciskalová, M., Fujak, R. a kol. (2016). Analýza zatížení veřejné správy sběrem dat.Ostrava: Proces - Centrum pro rozvoj obcí a regionu, s.r.o. ČR, 2016. 152s.
Krbová, J. (2017). Moderní management ve veřejné správě. Nové, inovativní a kreativní přístupy v managementu veřejné správy: výzva a možnosti. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2017. 144s. ISBN 978-80-7552-744-8
Pavlík, M., Šimka, K., Postránecký, J., Pomahač, R. a kol. (2020). Moderní veřejná správa. Zvyšování kvality veřejné správy, dobrá praxe a trendy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2020. 164s. ISBN 978-80-7598-048-9
Recommended resources
Foldynová, I., Hruška, L., Sciskalová, M., Fujak, R. a kol. (2016). Analýza zatížení veřejné správy sběrem dat.Ostrava: Proces - Centrum pro rozvoj obcí a regionu, s.r.o. ČR, 2016. 152s.
Krbová, J. (2017). Moderní management ve veřejné správě. Nové, inovativní a kreativní přístupy v managementu veřejné správy: výzva a možnosti. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2017. 144s. ISBN 978-80-7552-744-8
Pavlík, M., Šimka, K., Postránecký, J., Pomahač, R. a kol. (2020). Moderní veřejná správa. Zvyšování kvality veřejné správy, dobrá praxe a trendy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2020. 164s. ISBN 978-80-7598-048-9