Silike spol s r.o. je rodinná firma, která prodává keramické tvarovky, v posledních letech však oproti konkurenci velmi ztrácí v oblasti marketingu. V dnešní digitální době je online prezentace samotnou tváří firmy a důležitým prvkem v rozvoji značky. Cílem práce byl návrh firemního webu Silike spol. s r.o. k posílení jejího brandu a pro podporu celého nákupního procesu jejich výrobků. Byla provedena analýza konkurenčních webů za pomoci indikátorů motivace k návštěvě webu, produktové portfolio a objednávkový proces. Následně byly provedeny řízené rozhovory se zástupci firmy, které budou zpracovány a vyhodnoceny prostřednictvím Atlas.ti. Rozhovory byly zaměřeny na informační potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu. Výsledkem práce byl návrh nové webové prezentace firmy, která bude odrážet moderní trendy v digitální prezentaci firem. Návrh zejména napomohl firmě Silike k lepší online prezentaci.
Anotace v angličtině
Silike spol s r.o. is a family business that sells ceramic fittings, but in recent years it has lost a lot in terms of marketing compared to the competition. In today's digital age, online presentation is the very face of the company and an important element in brand development. The goal of the work was the design of the corporate website of Silike spol. s.r.o. to strengthen its brand and to support the entire purchasing process of their products. An analysis of competing websites was carried out with the help of indicators of motivation to visit the website, product portfolio and order process. Subsequently, guided interviews were conducted with company representatives, which will be processed and evaluated through Atlas.ti. The interviews were focused on the information needs of customers in individual stages of the purchase process. The result of the work was the design of a new web presentation of the company, which will reflect modern trends in the digital presentation of companies. In particular, the proposal helped the Silike company to have a better online presentation.
Klíčová slova
B2B, marketing, online prezentace, budování brandu, web
Klíčová slova v angličtině
B2B, marketing, online presentation, branding, web
Rozsah průvodní práce
62 s. (91 848 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Silike spol s r.o. je rodinná firma, která prodává keramické tvarovky, v posledních letech však oproti konkurenci velmi ztrácí v oblasti marketingu. V dnešní digitální době je online prezentace samotnou tváří firmy a důležitým prvkem v rozvoji značky. Cílem práce byl návrh firemního webu Silike spol. s r.o. k posílení jejího brandu a pro podporu celého nákupního procesu jejich výrobků. Byla provedena analýza konkurenčních webů za pomoci indikátorů motivace k návštěvě webu, produktové portfolio a objednávkový proces. Následně byly provedeny řízené rozhovory se zástupci firmy, které budou zpracovány a vyhodnoceny prostřednictvím Atlas.ti. Rozhovory byly zaměřeny na informační potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu. Výsledkem práce byl návrh nové webové prezentace firmy, která bude odrážet moderní trendy v digitální prezentaci firem. Návrh zejména napomohl firmě Silike k lepší online prezentaci.
Anotace v angličtině
Silike spol s r.o. is a family business that sells ceramic fittings, but in recent years it has lost a lot in terms of marketing compared to the competition. In today's digital age, online presentation is the very face of the company and an important element in brand development. The goal of the work was the design of the corporate website of Silike spol. s.r.o. to strengthen its brand and to support the entire purchasing process of their products. An analysis of competing websites was carried out with the help of indicators of motivation to visit the website, product portfolio and order process. Subsequently, guided interviews were conducted with company representatives, which will be processed and evaluated through Atlas.ti. The interviews were focused on the information needs of customers in individual stages of the purchase process. The result of the work was the design of a new web presentation of the company, which will reflect modern trends in the digital presentation of companies. In particular, the proposal helped the Silike company to have a better online presentation.
Klíčová slova
B2B, marketing, online prezentace, budování brandu, web
Klíčová slova v angličtině
B2B, marketing, online presentation, branding, web
Zásady pro vypracování
Silike spol s r.o. je rodinná firma, která prodává keramické tvarovky, v posledních letech však oproti konkurenci velmi ztrácí v oblasti marketingu. V dnešní digitální době je online prezentace samotnou tváří firmy a důležitým prvkem v rozvoji značky. Cílem práce je návrh firemního webu Silike spol. s r.o. k posílení jejího brandu a pro podporu celého nákupního procesu jejich výrobků. Bude provedena analýza konkurenčních webů za pomoci indikátorů motivace k návštěvě webu, landing pages, produktové portfolio a objednávkový proces. Následně budou provedeny řízené rozhovory se zástupci firmy, které budou zpracovány a vyhodnoceny prostřednictvím Atlas.ti. Rozhovory budou zaměřeny na informační potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu. Výsledkem práce bude návrh nové webové prezentace firmy, která bude odrážet moderní trendy v digitální prezentaci firem a zároveň bude nabízet zákazníkům informace, které potřebují pro hladší průchod nákupním procesem.
Zásady pro vypracování
Silike spol s r.o. je rodinná firma, která prodává keramické tvarovky, v posledních letech však oproti konkurenci velmi ztrácí v oblasti marketingu. V dnešní digitální době je online prezentace samotnou tváří firmy a důležitým prvkem v rozvoji značky. Cílem práce je návrh firemního webu Silike spol. s r.o. k posílení jejího brandu a pro podporu celého nákupního procesu jejich výrobků. Bude provedena analýza konkurenčních webů za pomoci indikátorů motivace k návštěvě webu, landing pages, produktové portfolio a objednávkový proces. Následně budou provedeny řízené rozhovory se zástupci firmy, které budou zpracovány a vyhodnoceny prostřednictvím Atlas.ti. Rozhovory budou zaměřeny na informační potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu. Výsledkem práce bude návrh nové webové prezentace firmy, která bude odrážet moderní trendy v digitální prezentaci firem a zároveň bude nabízet zákazníkům informace, které potřebují pro hladší průchod nákupním procesem.
Seznam doporučené literatury
Healey, Matthew, (2008). Co je branding?. Praha: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6
Kotler, Philip a Kevin Keller, (2013). Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5
Leek, S., & Christodoulides, G. (2011). Brands: Just for consumers? Introduction to the special issue on B2B branding. Industrial Marketing Management, 40(7), 1060-1062
Seznam doporučené literatury
Healey, Matthew, (2008). Co je branding?. Praha: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6
Kotler, Philip a Kevin Keller, (2013). Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5
Leek, S., & Christodoulides, G. (2011). Brands: Just for consumers? Introduction to the special issue on B2B branding. Industrial Marketing Management, 40(7), 1060-1062