Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie, ke které by měla škola v budoucnu přistupovat. Očekává se následné zrušení nástrojů, které měly nulový efekt a zaměření se více na způsoby propagace, které současné studenty v minulosti oslovily, a díky kterým se škola dostala více do podvědomí veřejnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should approach in the future is compiled through a questionnaire survey. Subsequent abolition of zero-effect instruments and a focus on promotional methods that have attracted current students in the past and which has made the school more aware of the public is expected.
Klíčová slova
marketing, škola, zájem o studium, sociální sítě, online marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, school, interest in study, social networks, online marketing
Rozsah průvodní práce
65 s. (75 207 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie, ke které by měla škola v budoucnu přistupovat. Očekává se následné zrušení nástrojů, které měly nulový efekt a zaměření se více na způsoby propagace, které současné studenty v minulosti oslovily, a díky kterým se škola dostala více do podvědomí veřejnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should approach in the future is compiled through a questionnaire survey. Subsequent abolition of zero-effect instruments and a focus on promotional methods that have attracted current students in the past and which has made the school more aware of the public is expected.
Klíčová slova
marketing, škola, zájem o studium, sociální sítě, online marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, school, interest in study, social networks, online marketing
Zásady pro vypracování
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím se dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie, ke které by měla škola v budoucnu přistupovat. Očekává se následné zrušení nástrojů, které měly nulový efekt a zaměření se více na způsoby propagace, které současné studenty v minulosti oslovily, a díky kterým se škola dostala více do podvědomí veřejnosti.
Zásady pro vypracování
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím se dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie, ke které by měla škola v budoucnu přistupovat. Očekává se následné zrušení nástrojů, které měly nulový efekt a zaměření se více na způsoby propagace, které současné studenty v minulosti oslovily, a díky kterým se škola dostala více do podvědomí veřejnosti.
Seznam doporučené literatury
Colledani, M. (2017). Results of Pilot Investigation of Strategic Marketing Management at High Schools. (English). Acta Academica Karviniensia, (2), 5.
Kotler, P., Machek, M., Juppa, T., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha : Grada, 2013.
Meyers, H. (2014). Sharpening School Marketing. District Administration, 50(1), 44-47.
Schüller, D., & Rašticová, M. (2014). Kritéria spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol z pohledu studentů vybraných evropských zemí. Scientific Papers Of The University Of Pardubice. Series D, Faculty Of Economics & Administration, 21(32), 98-108.
Molnar, A., Boninger, F., Wilkinson, G., Fogarty, J., Geary, S., & Arizona State University, C. U. (2010). Effectively Embedded: Schools and the Machinery of Modern Marketing. The Thirteenth Annual Report on Schoolhouse Commercializing Trends: 2009-2010.
Seznam doporučené literatury
Colledani, M. (2017). Results of Pilot Investigation of Strategic Marketing Management at High Schools. (English). Acta Academica Karviniensia, (2), 5.
Kotler, P., Machek, M., Juppa, T., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha : Grada, 2013.
Meyers, H. (2014). Sharpening School Marketing. District Administration, 50(1), 44-47.
Schüller, D., & Rašticová, M. (2014). Kritéria spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol z pohledu studentů vybraných evropských zemí. Scientific Papers Of The University Of Pardubice. Series D, Faculty Of Economics & Administration, 21(32), 98-108.
Molnar, A., Boninger, F., Wilkinson, G., Fogarty, J., Geary, S., & Arizona State University, C. U. (2010). Effectively Embedded: Schools and the Machinery of Modern Marketing. The Thirteenth Annual Report on Schoolhouse Commercializing Trends: 2009-2010.