Cílem diplomové práce je sestavit a evaluovat tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy v Sokolově. Sledovanou skupinou bude cca 24 žáků, kteří byli přijati ke studiu bez nutnosti splnit stanovené vstupní testy z TV v době pandemie COVID - 19. Tréninkový plán bude aplikován po dobu 6 měsíců. Vstupním a výstupním testem bude silové cviky - shyby a dále rychlostně vytrvalostní běh na 1000 m. Výsledky těchto testů budou dále korelovány s výsledky studentů předchozích ročníků, kteří byli přijati na základě vstupních TV testů. Výsledky budou statisticky ověřeny a závěrem práce bude zhodnocení použitelnosti tréninkového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate a training plan for first year students of a military high school. The observed group consists of 25 students. The students were accepted for studies without the necessity to pass physical entrance exams due to the COVID-19 pandemics. The training plan will be applied for 6 months. The entrance and final exam will be strength exercise - a pull-up, and also speed run for 1000 metres. The results of these exams will be compared with results of students of the previous school years, who were accepted according to the physical entrance exams.
Covid - 19, training plan, force tests, endurance tests.
Rozsah průvodní práce
119
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je sestavit a evaluovat tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy v Sokolově. Sledovanou skupinou bude cca 24 žáků, kteří byli přijati ke studiu bez nutnosti splnit stanovené vstupní testy z TV v době pandemie COVID - 19. Tréninkový plán bude aplikován po dobu 6 měsíců. Vstupním a výstupním testem bude silové cviky - shyby a dále rychlostně vytrvalostní běh na 1000 m. Výsledky těchto testů budou dále korelovány s výsledky studentů předchozích ročníků, kteří byli přijati na základě vstupních TV testů. Výsledky budou statisticky ověřeny a závěrem práce bude zhodnocení použitelnosti tréninkového plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate a training plan for first year students of a military high school. The observed group consists of 25 students. The students were accepted for studies without the necessity to pass physical entrance exams due to the COVID-19 pandemics. The training plan will be applied for 6 months. The entrance and final exam will be strength exercise - a pull-up, and also speed run for 1000 metres. The results of these exams will be compared with results of students of the previous school years, who were accepted according to the physical entrance exams.
Covid - 19, training plan, force tests, endurance tests.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je sestavit a evaluovat tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy v Sokolově. Sledovanou skupinou bude cca 24 žáků, kteří byli přijati ke studiu bez nutnosti splnit stanovené vstupní testy z TV v době pandemie COVID - 19. Tréninkový plán bude aplikován po dobu 6 měsíců. Vstupním a výstupním testem bude silové cviky - shyby a dále rychlostně vytrvalostní běh na 1000 m. Výsledky těchto testů budou dále korelovány s výsledky studentů předchozích ročníků, kteří byli přijati na základě vstupních TV testů. Výsledky budou statisticky ověřeny a závěrem práce bude zhodnocení použitelnosti tréninkového plánu.
Sestavit tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy.
Provést měření dosažných výsledků v jednotlivých disciplínách.
Prokázat nebo vyvrátit, že správným sestavením tréninkového plánu lze dosáhnout stejných výsledků vstupního testu v době pandemie koronaviru jako u žáků v předchozích letech.
Zpracování kvalifikační práce realizovat v souladu s příslušnými směrnicemi UJEP, PF UJEP a doporučeními pracoviště.
Práci realizovat v souladu s dodržováním autorského zákona a zásadami na ochranu osobních údajů.
Kontakt s probandy, respondenty, nakládání s daty a údaji vést v souladu s obecně platnými etickými pravidly, popř. v souladu se směrnicí "Etika vědecké a výzkumné činnosti na PF UJEP".
Kvalifikační práci zpracovat v souladu s dodržováním předložených norem, postupů, metod, technik a způsobů diagnostikování.
Při zpracování kvalifikační práce vycházet z odborných zdrojů domácího i zahraničního původu, z odpovídajících ověřených pramenů a podání.
Spolupracovat s vedoucím práce podle dohodnutého způsobu a harmonogramu.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je sestavit a evaluovat tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy v Sokolově. Sledovanou skupinou bude cca 24 žáků, kteří byli přijati ke studiu bez nutnosti splnit stanovené vstupní testy z TV v době pandemie COVID - 19. Tréninkový plán bude aplikován po dobu 6 měsíců. Vstupním a výstupním testem bude silové cviky - shyby a dále rychlostně vytrvalostní běh na 1000 m. Výsledky těchto testů budou dále korelovány s výsledky studentů předchozích ročníků, kteří byli přijati na základě vstupních TV testů. Výsledky budou statisticky ověřeny a závěrem práce bude zhodnocení použitelnosti tréninkového plánu.
Sestavit tréninkový plán pro žáky 1. ročníku střední vojenské školy.
Provést měření dosažných výsledků v jednotlivých disciplínách.
Prokázat nebo vyvrátit, že správným sestavením tréninkového plánu lze dosáhnout stejných výsledků vstupního testu v době pandemie koronaviru jako u žáků v předchozích letech.
Zpracování kvalifikační práce realizovat v souladu s příslušnými směrnicemi UJEP, PF UJEP a doporučeními pracoviště.
Práci realizovat v souladu s dodržováním autorského zákona a zásadami na ochranu osobních údajů.
Kontakt s probandy, respondenty, nakládání s daty a údaji vést v souladu s obecně platnými etickými pravidly, popř. v souladu se směrnicí "Etika vědecké a výzkumné činnosti na PF UJEP".
Kvalifikační práci zpracovat v souladu s dodržováním předložených norem, postupů, metod, technik a způsobů diagnostikování.
Při zpracování kvalifikační práce vycházet z odborných zdrojů domácího i zahraničního původu, z odpovídajících ověřených pramenů a podání.
Spolupracovat s vedoucím práce podle dohodnutého způsobu a harmonogramu.
Seznam doporučené literatury
Čeledová, L. & Čevela, R. (2010). Výchova ke zdraví. Grada.
Čevela, R., Čeledová, L. & Dolanský, H. (2009). Výchova ke zdraví pro střední zdravotnické školy. Grada.
Fořt, P. (2008). Výživa v otázkách a odpovědích. Svět kulturistiky.
Fraňková, S. (1995). Výživa a psychické zdraví. ISV.
Hendl, J. & Dobrý, L. (2011). Zdravotní benefity pohybových aktivit: monitorování, intervence, evaluace. Karolinum.
Hays, J. N. (2005). Epidemics and pandemics: their impacts on human history. Abc-clio.
Hofbauer, B. (2004). Děti, mládež a volný čas. Portál.
Janíková, M. (2011). Interakce a komunikace učitelů tělesné výchovy. Paido.
Křivohlavý, J. (2009). Psychologie zdraví. Portál.
Kunová, V. (2011). Zdravá výživa. 2. vyd. Grada.
Müllerová, D. (2003). Zdravá výživa a prevence civilizačních nemocí ve schématech. Triton.
Pávková, J. (2008). Pedagogika volného času. Portál.
Pávková, J. (1999). Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Portál.
Perič, T. (2010). Sportovní trénink. Grada Publishing as.
Reguli, Z., Ďurech, M., & Vít, M. (2007). Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově. Masarykova univerzita.
Stackeová, D. (2011). Relaxační techniky ve sportu. Grada Publishing as.
Tyrlík, M. (2012). Zátěž v adolescenci. Masarykova univerzita.
Vilikus, Z. (2015). Výživa sportovců a sportovní výkon. Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum.
Vilímová, V. (2009). Didaktika tělesné výchovy. Masarykova univerzita.
Seznam doporučené literatury
Čeledová, L. & Čevela, R. (2010). Výchova ke zdraví. Grada.
Čevela, R., Čeledová, L. & Dolanský, H. (2009). Výchova ke zdraví pro střední zdravotnické školy. Grada.
Fořt, P. (2008). Výživa v otázkách a odpovědích. Svět kulturistiky.
Fraňková, S. (1995). Výživa a psychické zdraví. ISV.
Hendl, J. & Dobrý, L. (2011). Zdravotní benefity pohybových aktivit: monitorování, intervence, evaluace. Karolinum.
Hays, J. N. (2005). Epidemics and pandemics: their impacts on human history. Abc-clio.
Hofbauer, B. (2004). Děti, mládež a volný čas. Portál.
Janíková, M. (2011). Interakce a komunikace učitelů tělesné výchovy. Paido.
Křivohlavý, J. (2009). Psychologie zdraví. Portál.
Kunová, V. (2011). Zdravá výživa. 2. vyd. Grada.
Müllerová, D. (2003). Zdravá výživa a prevence civilizačních nemocí ve schématech. Triton.
Pávková, J. (2008). Pedagogika volného času. Portál.
Pávková, J. (1999). Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Portál.
Perič, T. (2010). Sportovní trénink. Grada Publishing as.
Reguli, Z., Ďurech, M., & Vít, M. (2007). Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově. Masarykova univerzita.
Stackeová, D. (2011). Relaxační techniky ve sportu. Grada Publishing as.
Tyrlík, M. (2012). Zátěž v adolescenci. Masarykova univerzita.
Vilikus, Z. (2015). Výživa sportovců a sportovní výkon. Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum.
Vilímová, V. (2009). Didaktika tělesné výchovy. Masarykova univerzita.