Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá specifikací distribučních a komunikačních kanálů a identifikací cílových skupin. Zároveň bylo potřebné vytvoření tváře společnosti pro vnímání veřejností, definice mise a vize, vytvoření názvu a loga společnosti, a nakonec zbudovat funkční web s e-shopem pro konečné spotřebitele. Proběhla také analýza dat z Google Analytics, která zkoumala chování zákazníka na e-shopu se zaměřením na konverzní poměry a sledování cesty funnelu. Na základě získaných dat došlo k návrhu a následnému rozpracování jednotlivých distribučních a komunikačních kanálů s částečnou implementací těchto návrhů.
Anotace v angličtině
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature creation, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality and the method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The Thesis also specify distribution and communication channels and identify the target groups. At the same time, it was necessary to create brand identity for public perception, define mission and vision, create company name and logo and at the end build a functional web with e-shop for endpoint customers. An analysis of Google Analytics data was also be conducted to examine customer behavior in the e-shop with a focus on conversion rates and funnel tracking. On the basis of the data obtained, proposal of subsequent developmentt of the individual distribution and communication channels was made with partial implementation of these proposals.
Klíčová slova
marketingová strategie; akvizice zákazníků; lokální marketing; public relations; brand identity, marketingový mix, brand signature, komunikační kanály, online marketing, marketing produktu
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy; customer acquisition; local marketing; public relations; brand identity; marketing mix; brand signature; communication channels; online marketing; product marketing
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá specifikací distribučních a komunikačních kanálů a identifikací cílových skupin. Zároveň bylo potřebné vytvoření tváře společnosti pro vnímání veřejností, definice mise a vize, vytvoření názvu a loga společnosti, a nakonec zbudovat funkční web s e-shopem pro konečné spotřebitele. Proběhla také analýza dat z Google Analytics, která zkoumala chování zákazníka na e-shopu se zaměřením na konverzní poměry a sledování cesty funnelu. Na základě získaných dat došlo k návrhu a následnému rozpracování jednotlivých distribučních a komunikačních kanálů s částečnou implementací těchto návrhů.
Anotace v angličtině
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature creation, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality and the method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The Thesis also specify distribution and communication channels and identify the target groups. At the same time, it was necessary to create brand identity for public perception, define mission and vision, create company name and logo and at the end build a functional web with e-shop for endpoint customers. An analysis of Google Analytics data was also be conducted to examine customer behavior in the e-shop with a focus on conversion rates and funnel tracking. On the basis of the data obtained, proposal of subsequent developmentt of the individual distribution and communication channels was made with partial implementation of these proposals.
Klíčová slova
marketingová strategie; akvizice zákazníků; lokální marketing; public relations; brand identity, marketingový mix, brand signature, komunikační kanály, online marketing, marketing produktu
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy; customer acquisition; local marketing; public relations; brand identity; marketing mix; brand signature; communication channels; online marketing; product marketing
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které povedou ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Diplomová práce se bude zabývat specifikací distribučních a komunikačních kanálů a identifikací cílových skupin. Zároveň bude třeba vytvořit tvář společnosti pro vnímání veřejnosti, definice mise a vize, vytvoření názvu a loga společnosti a nakonec zbudovat funkční web s e-shopem pro konečné spotřebitele. Proběhne také analýza dat z Google Analytics, které budou zkoumat chování zákazníka na e-shopu se zaměřením na konverzní poměry a sledování cesty funnelu. Na základě získaných dat dojde k návrhu a následnému rozpracování jednotlivých distribučních a komunikačních kanálů s částečnou implementací těchto návrhů.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které povedou ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Diplomová práce se bude zabývat specifikací distribučních a komunikačních kanálů a identifikací cílových skupin. Zároveň bude třeba vytvořit tvář společnosti pro vnímání veřejnosti, definice mise a vize, vytvoření názvu a loga společnosti a nakonec zbudovat funkční web s e-shopem pro konečné spotřebitele. Proběhne také analýza dat z Google Analytics, které budou zkoumat chování zákazníka na e-shopu se zaměřením na konverzní poměry a sledování cesty funnelu. Na základě získaných dat dojde k návrhu a následnému rozpracování jednotlivých distribučních a komunikačních kanálů s částečnou implementací těchto návrhů.
Seznam doporučené literatury
Atkin, T., Wilson, D., Thach, L., & Olsen, J. (2017). Analyzing the Impact of Conjunctive Labeling as Part of a Regional Wine Branding Strategy. Wine Ecconomics and Policy, 6, 155-164.
Ciora, L., & Buligiu, I. (2010). Techniques used in search engine marketing. Annals of University Craiova - Economic Science Series, 2010, 2, 38;8
CMO Council. (2013). Brand Automation For Local Activation: Connecting Customer Engagement Into Measurable Local Strategies. Dostupné z: http://haiconsulting.com/wp-content/uploads/2013/04/Brand-Automation-for-Local-Activation.pdf
Holt, D. (2016). Branding tn the Age of Social Media. Harvard Business Review, March 2016, 41-50.
Hung, L. (2012). Discovering patterns of online purchasing behaviour and a new-product-launch strategy. Expert systems 29, 411-425
Jašek, P., Vrána, L., Šperková, L., Smutný, Z., & Kobulský, M. (2017). Modeling and Application of Customer Lifetime Value in Online Retail. Informatics 2018, 5, 1
Kim, H., Lee, D., & Ryu, M.H. (2018). An Optimal Strategic Business Model for Small Businesses Using Online Platforms. Sustainability 2018, 10, 3.
Lambert, A. (2017). How to Develop a Buzzworthy Artist Branding Strategy. Dostupné z: https://mag.orangenius.com/artist-branding/
Liu, J.H., Zhou, T., Zhang, Z.K., Yang, Z., Liu, C., et al. (2014). Promoting Cold-Start Items in Recommender Systems. PLOS ONE, 9, 12.
Wheeler, A. (2009). Designing Brand Identity: an Essential Guide for the Whole Branding Team. Hoboken, N.J: John Wiley & Sons.
Seznam doporučené literatury
Atkin, T., Wilson, D., Thach, L., & Olsen, J. (2017). Analyzing the Impact of Conjunctive Labeling as Part of a Regional Wine Branding Strategy. Wine Ecconomics and Policy, 6, 155-164.
Ciora, L., & Buligiu, I. (2010). Techniques used in search engine marketing. Annals of University Craiova - Economic Science Series, 2010, 2, 38;8
CMO Council. (2013). Brand Automation For Local Activation: Connecting Customer Engagement Into Measurable Local Strategies. Dostupné z: http://haiconsulting.com/wp-content/uploads/2013/04/Brand-Automation-for-Local-Activation.pdf
Holt, D. (2016). Branding tn the Age of Social Media. Harvard Business Review, March 2016, 41-50.
Hung, L. (2012). Discovering patterns of online purchasing behaviour and a new-product-launch strategy. Expert systems 29, 411-425
Jašek, P., Vrána, L., Šperková, L., Smutný, Z., & Kobulský, M. (2017). Modeling and Application of Customer Lifetime Value in Online Retail. Informatics 2018, 5, 1
Kim, H., Lee, D., & Ryu, M.H. (2018). An Optimal Strategic Business Model for Small Businesses Using Online Platforms. Sustainability 2018, 10, 3.
Lambert, A. (2017). How to Develop a Buzzworthy Artist Branding Strategy. Dostupné z: https://mag.orangenius.com/artist-branding/
Liu, J.H., Zhou, T., Zhang, Z.K., Yang, Z., Liu, C., et al. (2014). Promoting Cold-Start Items in Recommender Systems. PLOS ONE, 9, 12.
Wheeler, A. (2009). Designing Brand Identity: an Essential Guide for the Whole Branding Team. Hoboken, N.J: John Wiley & Sons.