Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově
Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která
vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje
vznik ornamentu, který je základem celé identity a techniku, která celý koncept
propojuje. V neposlední řadě pak prezentuje vzniklý korporátní styl na konkrétních příkladech souvisejících s činností Vavrouškova statku.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in
the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused
on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of
psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and
future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati
on of corporate style Vavroušek farm. Specifically explains the creation of the
ornament, which is the basis of identity and the technology that connects the
entire concept. Finally, it presents the resulting corporate style with specific
examples related to the activities of Vavroušek farm.
Klíčová slova
vizuální, styl, identita, prodej, ze dvora, statek
Klíčová slova v angličtině
visual, identityy, style, sale, from yard, farm, farmhouse
Rozsah průvodní práce
49 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově
Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která
vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje
vznik ornamentu, který je základem celé identity a techniku, která celý koncept
propojuje. V neposlední řadě pak prezentuje vzniklý korporátní styl na konkrétních příkladech souvisejících s činností Vavrouškova statku.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in
the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused
on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of
psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and
future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati
on of corporate style Vavroušek farm. Specifically explains the creation of the
ornament, which is the basis of identity and the technology that connects the
entire concept. Finally, it presents the resulting corporate style with specific
examples related to the activities of Vavroušek farm.
Klíčová slova
vizuální, styl, identita, prodej, ze dvora, statek
Klíčová slova v angličtině
visual, identityy, style, sale, from yard, farm, farmhouse
Zásady pro vypracování
Práce se bude věnovat důležitosti brandingu prodeje domácích produktů ze dvora. V úvodu nastíním důležitost samotné vizuální identity. Jako součást práce vznikne název a značka, pod kterou se budou produkty prodávat a s tím i spojené tiskoviny jako vizitky, letáky, inzerce. Pro snadnější dostupnost informací o produktech budou vytvořeny webové stránky a externí poutače. Podstatná část bude věnována způsobům balení produktů, na něž budou využity materiály běžně dostupné a spjaté s výrobnou. Neméně důležitá bude i komunikace malé prodejny, v níž budou domácí produkty prodávány, se specifickou klientelou.
Zásady pro vypracování
Práce se bude věnovat důležitosti brandingu prodeje domácích produktů ze dvora. V úvodu nastíním důležitost samotné vizuální identity. Jako součást práce vznikne název a značka, pod kterou se budou produkty prodávat a s tím i spojené tiskoviny jako vizitky, letáky, inzerce. Pro snadnější dostupnost informací o produktech budou vytvořeny webové stránky a externí poutače. Podstatná část bude věnována způsobům balení produktů, na něž budou využity materiály běžně dostupné a spjaté s výrobnou. Neméně důležitá bude i komunikace malé prodejny, v níž budou domácí produkty prodávány, se specifickou klientelou.
Seznam doporučené literatury
OGILVY, David. Zpověď muže, který umí reklamu. Praha: Pragma, 178 s. ISBN 80-720-5824-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
DUPUIS, Steven a John SILVA. Package design workbook: the art and science of successful packaging. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, c2008, 240 p. ISBN 978-159-2533-220.
GILL, Eric. Esej o typografii. 1. vyd. V Praze: Rubato, 2014, 141 s. Eseje (Rubato). ISBN 978-80-87705-14-8.
NEUMEIER, Marty. The brand gap: how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA: New Riders, c2006, 194 p. ISBN 03-213-4810-9.
WIEDEMANN], [editor: Julius. The package design book. 1., Aufl. Köln: Taschen, 2010. ISBN 38-365-1996-8.
NES, Irene van. Dynamic identities: how to create a living brand. Amsterdam: BIS Publishers, 2012. ISBN 90-636-9285-4.
[CHIEF EDITOR, Wang Shaoqiang]. Big brand theory. Berkeley, CA: Gingko Press, 2011. ISBN 15-842-3445-8.
CHEUNG, Victionary. Art Direction : Victor. It's a matter of identity. Barcelona: Index, 2004. ISBN 84-899-9497-8.
HELLER, Steven, Seymour CHWAST a Steven HELLER. Graphic style: from Victorian to new century. 3rd ed. New York: Abrams, c2011, 279 p. ISBN 08-109-9791-6.
Seznam doporučené literatury
OGILVY, David. Zpověď muže, který umí reklamu. Praha: Pragma, 178 s. ISBN 80-720-5824-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
DUPUIS, Steven a John SILVA. Package design workbook: the art and science of successful packaging. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, c2008, 240 p. ISBN 978-159-2533-220.
GILL, Eric. Esej o typografii. 1. vyd. V Praze: Rubato, 2014, 141 s. Eseje (Rubato). ISBN 978-80-87705-14-8.
NEUMEIER, Marty. The brand gap: how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA: New Riders, c2006, 194 p. ISBN 03-213-4810-9.
WIEDEMANN], [editor: Julius. The package design book. 1., Aufl. Köln: Taschen, 2010. ISBN 38-365-1996-8.
NES, Irene van. Dynamic identities: how to create a living brand. Amsterdam: BIS Publishers, 2012. ISBN 90-636-9285-4.
[CHIEF EDITOR, Wang Shaoqiang]. Big brand theory. Berkeley, CA: Gingko Press, 2011. ISBN 15-842-3445-8.
CHEUNG, Victionary. Art Direction : Victor. It's a matter of identity. Barcelona: Index, 2004. ISBN 84-899-9497-8.
HELLER, Steven, Seymour CHWAST a Steven HELLER. Graphic style: from Victorian to new century. 3rd ed. New York: Abrams, c2011, 279 p. ISBN 08-109-9791-6.