Obsahem bakalářské práce je popis postupu při získávání přehledu o způsobu propagace hudebně-kulturního života v tištěných médiích, a to včetně jeho praktického zpracování. Konkrétně se závěrečná práce zabývá mediálním obrazem symfonických orchestrů a jich zastupujících institucí v seriózním tištěném regionálním deníku z portfolia vydavatelství VLTAVA-LABE-PRESS za rok 2015. Výsledku práce je dosaženo pomocí mediální analýzy dostupných relevantních dat.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains the description of getting the overview of the way of advertising musical-cultural events in press media, including its processing in practice, Concretely, the thesis deals with the media image of orchestras and its representing institutions published by serious press from VLTAVA-LABE-PRESS portfolio in 2015. The results are achieved by media analysis of the available relevant data.
Klíčová slova
public relations, media relations, symfonický orchestr, tištěná média, vltava-labe-press, newton media, mediální analýza
Klíčová slova v angličtině
public relations, media relations, symphonic orchestra, print media, vltava-labe-press, newton media, media content analysis
Rozsah průvodní práce
67 s. (97 001 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem bakalářské práce je popis postupu při získávání přehledu o způsobu propagace hudebně-kulturního života v tištěných médiích, a to včetně jeho praktického zpracování. Konkrétně se závěrečná práce zabývá mediálním obrazem symfonických orchestrů a jich zastupujících institucí v seriózním tištěném regionálním deníku z portfolia vydavatelství VLTAVA-LABE-PRESS za rok 2015. Výsledku práce je dosaženo pomocí mediální analýzy dostupných relevantních dat.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains the description of getting the overview of the way of advertising musical-cultural events in press media, including its processing in practice, Concretely, the thesis deals with the media image of orchestras and its representing institutions published by serious press from VLTAVA-LABE-PRESS portfolio in 2015. The results are achieved by media analysis of the available relevant data.
Klíčová slova
public relations, media relations, symfonický orchestr, tištěná média, vltava-labe-press, newton media, mediální analýza
Klíčová slova v angličtině
public relations, media relations, symphonic orchestra, print media, vltava-labe-press, newton media, media content analysis
Zásady pro vypracování
Výsledkem bakalářské práce bude srovnání a vyhodnocení mediální komunikace tří referenčních symfonických orchestrů (Filharmonie Hradec Králové, Karlovarský symfonický orchestr, Chrudimská komorní filharmonie) za rok 2015. Referenční orchestry odpovídají těmto podmínkám: město, ve kterém orchestr působí má mezi 100 000 a 200 000 obyvateli a zároveň má toto město aktivně fungující regionální deník.
Vyhledávání a studium odborné literatury
Získávání informací z dalších zdrojů
Pravidelné konzultace s vedoucím práce a konzultanty
Kompletace bakalářské práce
Zásady pro vypracování
Výsledkem bakalářské práce bude srovnání a vyhodnocení mediální komunikace tří referenčních symfonických orchestrů (Filharmonie Hradec Králové, Karlovarský symfonický orchestr, Chrudimská komorní filharmonie) za rok 2015. Referenční orchestry odpovídají těmto podmínkám: město, ve kterém orchestr působí má mezi 100 000 a 200 000 obyvateli a zároveň má toto město aktivně fungující regionální deník.
Vyhledávání a studium odborné literatury
Získávání informací z dalších zdrojů
Pravidelné konzultace s vedoucím práce a konzultanty
Kompletace bakalářské práce
Seznam doporučené literatury
BEDNAŘÍK, Petr - JIRÁK, Jan - KÖPPLOVÁ, Barbara. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. Praha: Grada, 2011 ISBN 978-80-247-3028-8.
VEČEŘA, Pavel. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada, 2015 ISBN 978-80-247-4178-9
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations. Praha: Grada, 2013 ISBN 978-80-247-4229-8
OČADLÍK, Mirko. Svět orchestru. Praha: Svoboda, 1995 ISBN 80-205-0468-0
SMOLKA, Jaroslav. Dějiny hudby. Brno: Togga, 2001 ISBN 80-902912-0-1
Seznam doporučené literatury
BEDNAŘÍK, Petr - JIRÁK, Jan - KÖPPLOVÁ, Barbara. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. Praha: Grada, 2011 ISBN 978-80-247-3028-8.
VEČEŘA, Pavel. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada, 2015 ISBN 978-80-247-4178-9
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations. Praha: Grada, 2013 ISBN 978-80-247-4229-8
OČADLÍK, Mirko. Svět orchestru. Praha: Svoboda, 1995 ISBN 80-205-0468-0
SMOLKA, Jaroslav. Dějiny hudby. Brno: Togga, 2001 ISBN 80-902912-0-1