Téma mé bakalářské práce pojednává o marketingových komunikačních nástrojích firmy K+M Trans spol. s.r.o. Cílem práce je vyhodnocení nástrojů využívaných firmou K+M Trans spol. s.r.o. A následné nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí ke zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů.
V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace. Jsou zde popsány i internetové komunikační nástroje, které získávají v moderní době značný vliv a jsou menšími firmami podceňovány.
V praktické části je místní šetření o spokojenosti řidičů v autodopravě, neboť se firma potýká s nedostatkem kvalitních řidičů a tak svůj marketing chce směřovat spíše na získání kvalitních řidičů. V praktické části jsou také rozebrány již využívané komunikační nástroje a především návrhy na jejich zlepšení
Annotation in English
The theme of my thesis deals with marketing communication tools company K + M Trans spol. Ltd. The aim is to evaluate the instruments used by K + M Trans spol. Ltd. A subsequent finding weaknesses in marketing communication and design of effective marketing communications solutions leading to an increase in quantity demanded transport, ie new clients.
The theoretical part describes marketing communication tools. There are also described Internet communication tools that gain in modern times considerable influence and smaller firms are underestimated.
The practical part of the local survey on the satisfaction of drivers in the transportation sector, as the company struggles with a shortage of quality drivers, so your marketing wants to pursue more on finding quality drivers. In the practical part, they are also analyzed already used communication tools and especially suggestions for improvement.
Keywords
Marketingová komunikace, Komunikační mix, Reklama, Public relations, Přímý marketing, Osobní prodej, Podpora prodeje, Internetový marketing
Keywords in English
Marketing communication, Communication mix, Advertising, Public relations, Direct marketing, Personal selling, Sales promotion,Internet marketing
Length of the covering note
56
Language
CZ
Annotation
Téma mé bakalářské práce pojednává o marketingových komunikačních nástrojích firmy K+M Trans spol. s.r.o. Cílem práce je vyhodnocení nástrojů využívaných firmou K+M Trans spol. s.r.o. A následné nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí ke zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů.
V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace. Jsou zde popsány i internetové komunikační nástroje, které získávají v moderní době značný vliv a jsou menšími firmami podceňovány.
V praktické části je místní šetření o spokojenosti řidičů v autodopravě, neboť se firma potýká s nedostatkem kvalitních řidičů a tak svůj marketing chce směřovat spíše na získání kvalitních řidičů. V praktické části jsou také rozebrány již využívané komunikační nástroje a především návrhy na jejich zlepšení
Annotation in English
The theme of my thesis deals with marketing communication tools company K + M Trans spol. Ltd. The aim is to evaluate the instruments used by K + M Trans spol. Ltd. A subsequent finding weaknesses in marketing communication and design of effective marketing communications solutions leading to an increase in quantity demanded transport, ie new clients.
The theoretical part describes marketing communication tools. There are also described Internet communication tools that gain in modern times considerable influence and smaller firms are underestimated.
The practical part of the local survey on the satisfaction of drivers in the transportation sector, as the company struggles with a shortage of quality drivers, so your marketing wants to pursue more on finding quality drivers. In the practical part, they are also analyzed already used communication tools and especially suggestions for improvement.
Keywords
Marketingová komunikace, Komunikační mix, Reklama, Public relations, Přímý marketing, Osobní prodej, Podpora prodeje, Internetový marketing
Keywords in English
Marketing communication, Communication mix, Advertising, Public relations, Direct marketing, Personal selling, Sales promotion,Internet marketing
Research Plan
Cílem práce je vyhodnocení efektivity marketingových komunikačních nástrojů využívaných firmou K + M TRANS spol. s r.o.. Nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí k zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů.
Struktura práce:
1. Charakteristika marketingu a jeho nástrojů
2. Analýza stupně využívání jednotlivých komunikačních nástrojů komunikačních mixů
3. Hodnocení efektivnosti využívaných nástrojů marketingové komunikace
4. Celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení marketingových nástrojů.
Research Plan
Cílem práce je vyhodnocení efektivity marketingových komunikačních nástrojů využívaných firmou K + M TRANS spol. s r.o.. Nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí k zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů.
Struktura práce:
1. Charakteristika marketingu a jeho nástrojů
2. Analýza stupně využívání jednotlivých komunikačních nástrojů komunikačních mixů
3. Hodnocení efektivnosti využívaných nástrojů marketingové komunikace
4. Celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení marketingových nástrojů.
Recommended resources
1. FORET M.: Marketingová komunikace. Computers Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-811-2
2. KOTLER P., KELLER L.: Marketing management. Grada Publishing, Praha 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
3. PELSMACKER P., GEUENS M., BERGH J.: Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
4. PŘIKRYLOVÁ J., JAHODOVÁ H.: Moderní marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2010, ISBN 978-80-247-3662-8
5. ZAMAZALOVÁ M.: Marketing. C. H. Beck, Praha 2010, ISBN 978-80-7400-115-4
Recommended resources
1. FORET M.: Marketingová komunikace. Computers Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-811-2
2. KOTLER P., KELLER L.: Marketing management. Grada Publishing, Praha 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
3. PELSMACKER P., GEUENS M., BERGH J.: Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
4. PŘIKRYLOVÁ J., JAHODOVÁ H.: Moderní marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2010, ISBN 978-80-247-3662-8
5. ZAMAZALOVÁ M.: Marketing. C. H. Beck, Praha 2010, ISBN 978-80-7400-115-4