Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci hromadného dotazníku, který jsem následně zpracoval do grafů a tabulek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP and their behavior in the area of grocery choice. I gained all information with the help of the mass questionnaire which I processed into the graphs and tables then.
Klíčová slova
Proces kupního rozhodování, reklama, médium, potraviny
Klíčová slova v angličtině
The purchase decision-making process, advertisement, media, groceries
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci hromadného dotazníku, který jsem následně zpracoval do grafů a tabulek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP and their behavior in the area of grocery choice. I gained all information with the help of the mass questionnaire which I processed into the graphs and tables then.
Klíčová slova
Proces kupního rozhodování, reklama, médium, potraviny
Klíčová slova v angličtině
The purchase decision-making process, advertisement, media, groceries
Zásady pro vypracování
Cílem práce je stanovení druhu reklamy a typu média ovlivňující kupní rozhodování studentů při výběru potravin.
Struktura práce:
1. Proces kupního rozhodování
2. Vliv reklamy a médií
3. Výsledky dotazníkového šetření
4. Vyhodnocení výzkumu
Zásady pro vypracování
Cílem práce je stanovení druhu reklamy a typu média ovlivňující kupní rozhodování studentů při výběru potravin.
Struktura práce:
1. Proces kupního rozhodování
2. Vliv reklamy a médií
3. Výsledky dotazníkového šetření
4. Vyhodnocení výzkumu
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. a LANE KELLER, K.: Marketing Management. 14. vydání. Grada Publishing,a.s., Praha 2013
2. KOTLER, P. a AMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, a.s., Praha 2004
3. KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Grada, Praha 2006
4. NASH, E.: Direct marketing. 1.vyd. Computer Press, Praha 2003
5. VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Grada, Praha 2012
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. a LANE KELLER, K.: Marketing Management. 14. vydání. Grada Publishing,a.s., Praha 2013
2. KOTLER, P. a AMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, a.s., Praha 2004
3. KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Grada, Praha 2006
4. NASH, E.: Direct marketing. 1.vyd. Computer Press, Praha 2003
5. VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Grada, Praha 2012