Tato práce se zabývá problematikou kvality výuky v lyžařských školách.
Teoretická část se zabývá samotným průběhem výuky lyžování a specifickým přístupem k dětem předškolního a mladšího školního věku. Dále se zaměřuje na charakteristiku dětí tohoto věkového období, vysvětluje pojem motivace u dětí a popisuje výzkumy v dané oblasti.
Výzkumná část přispívá novými poznatky v oblasti hodnocení kvality výuky a poskytování služeb lyžařské školy U Čápa s.r.o., dále přináší nové informace o sportovním založení jednotlivých rodin. Ze získaných výsledků lze usuzovat, že zákazníci jsou s lyžařskou školou spokojeni.
Anotace v angličtině
An attention of this work is put on the quality of teaching in ski schools.
The theoretical part deals with the actual process of the ski lesson and with specific approach to children of preschool and early school age . Next it focuses on the characteristics of children in this age range, explains the concept of motivation in children and describes the research in this field .
The research part contributes new knowledge in the field of teaching quality assessment and service provision of ski school U Čápa Ltd., it also provides new information about the sporty establishment of individual families. From the acquired results we may suggest that customers are satisfied with ski school.
Klíčová slova
děti předškolního a mladšího školního věku, výuka lyžování, lyžařská škola, chování a přístup instruktora
Klíčová slova v angličtině
preschool and primary school age children, skiing lessons, ski school, instructor's behavior and attitude
Rozsah průvodní práce
46 s. (65 550 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá problematikou kvality výuky v lyžařských školách.
Teoretická část se zabývá samotným průběhem výuky lyžování a specifickým přístupem k dětem předškolního a mladšího školního věku. Dále se zaměřuje na charakteristiku dětí tohoto věkového období, vysvětluje pojem motivace u dětí a popisuje výzkumy v dané oblasti.
Výzkumná část přispívá novými poznatky v oblasti hodnocení kvality výuky a poskytování služeb lyžařské školy U Čápa s.r.o., dále přináší nové informace o sportovním založení jednotlivých rodin. Ze získaných výsledků lze usuzovat, že zákazníci jsou s lyžařskou školou spokojeni.
Anotace v angličtině
An attention of this work is put on the quality of teaching in ski schools.
The theoretical part deals with the actual process of the ski lesson and with specific approach to children of preschool and early school age . Next it focuses on the characteristics of children in this age range, explains the concept of motivation in children and describes the research in this field .
The research part contributes new knowledge in the field of teaching quality assessment and service provision of ski school U Čápa Ltd., it also provides new information about the sporty establishment of individual families. From the acquired results we may suggest that customers are satisfied with ski school.
Klíčová slova
děti předškolního a mladšího školního věku, výuka lyžování, lyžařská škola, chování a přístup instruktora
Klíčová slova v angličtině
preschool and primary school age children, skiing lessons, ski school, instructor's behavior and attitude
Zásady pro vypracování
1. Rešerše literatury 2. Konstrukce dotazníku a jeho ověření 3. Dotazníkové šetření 4. Analýza a syntéza výsledků 5. Vytvoření doporučení do praxe
Zásady pro vypracování
1. Rešerše literatury 2. Konstrukce dotazníku a jeho ověření 3. Dotazníkové šetření 4. Analýza a syntéza výsledků 5. Vytvoření doporučení do praxe
Seznam doporučené literatury
TREML, J., Lyžování dětí. 1. vyd., Praha : Grada, 2004. ISBN : 80-247-0682-2. HOFBAUER, B., Děti, mládež a volný čas. 1. vyd., Praha : Portál, 2004. ISBN : 80-7178-927-5. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., Pedagogické ovlivňování volného času : Současné trendy. 1. vyd., Praha : Portál, 2008. ISBN : 978-80-262-0030-7. SLEPIČKA, P., HOŠEK, V., HÁTLOVÁ, B., Psychologie sportu. 1. vyd., Univerzita Karlova v Praze : Karolinum, 2006
Seznam doporučené literatury
TREML, J., Lyžování dětí. 1. vyd., Praha : Grada, 2004. ISBN : 80-247-0682-2. HOFBAUER, B., Děti, mládež a volný čas. 1. vyd., Praha : Portál, 2004. ISBN : 80-7178-927-5. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., PÁVKOVÁ, J., Pedagogické ovlivňování volného času : Současné trendy. 1. vyd., Praha : Portál, 2008. ISBN : 978-80-262-0030-7. SLEPIČKA, P., HOŠEK, V., HÁTLOVÁ, B., Psychologie sportu. 1. vyd., Univerzita Karlova v Praze : Karolinum, 2006