Informace o kvalifikační práci Využití procesu "Řízení a správa záruk" ke snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Hlavní téma v angličtině
Use of the "Warranty management" process to improve customer loyalty, reduce costs of poor quality and improve product quality and reliability at Koito Czech s.r.o.
Název dle studenta
Využití procesu "Řízení a správa záruk" ke snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Název dle studenta v angličtině
Use of the "Warranty management" process to improve customer loyalty, reduce costs of poor quality and improve product quality and reliability at Koito Czech s.r.o.
Bakalářská práce je zaměřená na teorii ohledně záruky z pohledu legislativy, reklamace od koncového zákazníka spadající pod záruku v automobilovém průmyslu . Praktická část se týká analýzou procesu řízení a správy záruk ve společnosti Koito Czech s.r.o. a odstranění identifikovaného problému.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on the theory regarding warranties from a legislative perspective, including claims from end customers falling under warranty in the automotive industry. The practical part relates to the analysis of the warranty management process at Koito Czech s.r.o. and the resolution of the identified issue.
Klíčová slova
Záruka, reklamace, automobilový průmysl, optimalizace systému
Klíčová slova v angličtině
Quality management, warranty, automotive
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřená na teorii ohledně záruky z pohledu legislativy, reklamace od koncového zákazníka spadající pod záruku v automobilovém průmyslu . Praktická část se týká analýzou procesu řízení a správy záruk ve společnosti Koito Czech s.r.o. a odstranění identifikovaného problému.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on the theory regarding warranties from a legislative perspective, including claims from end customers falling under warranty in the automotive industry. The practical part relates to the analysis of the warranty management process at Koito Czech s.r.o. and the resolution of the identified issue.
Klíčová slova
Záruka, reklamace, automobilový průmysl, optimalizace systému
Klíčová slova v angličtině
Quality management, warranty, automotive
Zásady pro vypracování
1. Posouzení současného stavu zabezpečení procesu "Řízení a správa záruk" ve společnosti Koito Czech s.r.o. 2. Využití firemních zásad řízení a správa záruk k řešení zákaznických reklamací 3. Vyhodnocení dopadů a trendů realizovaných opatření ke zlepšení kvality produktu a výrobního procesu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Zásady pro vypracování
1. Posouzení současného stavu zabezpečení procesu "Řízení a správa záruk" ve společnosti Koito Czech s.r.o. 2. Využití firemních zásad řízení a správa záruk k řešení zákaznických reklamací 3. Vyhodnocení dopadů a trendů realizovaných opatření ke zlepšení kvality produktu a výrobního procesu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ČSN EN ISO 9001:2016 Systémy managementu kvality – Požadavky. Praha, ÚNMZ, únor 2016. [2] IATF 16949:2016 Požadavky na systém managementu kvality v organizacích zajišťujících sériovou výrobu a výrobu příslušných náhradních dílů v automobilovém průmyslu. Praha, ČSJ, říjen 2016. [3] ČSN EN ISO 9000:2016 Systémy managementu kvality – Základní principy a slovník. Praha, ÚNMZ, únor 2016. [4] ČSN EN ISO 9004:2019 Management kvality – Kvalita organizace – Návod k dosažení udržitelného rozvoje. Praha, ÚNMZ, únor 2019. [5] Firemní metodika a interní dokumentace společnosti Koito Czech s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ČSN EN ISO 9001:2016 Systémy managementu kvality – Požadavky. Praha, ÚNMZ, únor 2016. [2] IATF 16949:2016 Požadavky na systém managementu kvality v organizacích zajišťujících sériovou výrobu a výrobu příslušných náhradních dílů v automobilovém průmyslu. Praha, ČSJ, říjen 2016. [3] ČSN EN ISO 9000:2016 Systémy managementu kvality – Základní principy a slovník. Praha, ÚNMZ, únor 2016. [4] ČSN EN ISO 9004:2019 Management kvality – Kvalita organizace – Návod k dosažení udržitelného rozvoje. Praha, ÚNMZ, únor 2019. [5] Firemní metodika a interní dokumentace společnosti Koito Czech s.r.o.