Tato práce se zaměřuje na zvýšení efektivity systému managementu kvality ve firmě proOffice, s.r.o. s cílem snížit zmetkovitost v procesu výroby. Teoretická část práce představuje přehled o normě ISO 9001 a integrovaném systému managementu firmy a poskytuje přehledný návod pro jeho fungování, doplněný o návrhy na jeho zdokonalení. Druhá část práce detailně popisuje výrobní proces eurodesek na strojích "Aurory", identifikuje příčiny neshod a navrhuje opatření ke zvýšení efektivity systému managementu kvality a snížení interní zmetkovitosti. Práce zdůrazňuje význam realizace navrhovaných opatření pro zlepšení efektivity systému managementu kvality a dosažení neustálého zlepšování.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on increasing the efficiency of the quality management system in the company proOffice, s.r.o. in order to reduce the scrap rate in the production process. The theoretical part of the thesis presents an overview of the ISO 9001 standard and the company's integrated management system and provides a clear guide to its operation, accompanied by suggestions for its improvement. The second part of the thesis describes in detail the production process of Eurodesks on "Aurora" machines, identifies the causes of non-conformities and proposes measures to increase the efficiency of the quality management system and reduce scrap. The thesis emphasizes the importance of following the proposed measures to improve the effectiveness of the quality management system and achieve continuous improvement.
Klíčová slova
systém managementu kvality, efektivita, zmetkovitost, zlepšování
Tato práce se zaměřuje na zvýšení efektivity systému managementu kvality ve firmě proOffice, s.r.o. s cílem snížit zmetkovitost v procesu výroby. Teoretická část práce představuje přehled o normě ISO 9001 a integrovaném systému managementu firmy a poskytuje přehledný návod pro jeho fungování, doplněný o návrhy na jeho zdokonalení. Druhá část práce detailně popisuje výrobní proces eurodesek na strojích "Aurory", identifikuje příčiny neshod a navrhuje opatření ke zvýšení efektivity systému managementu kvality a snížení interní zmetkovitosti. Práce zdůrazňuje význam realizace navrhovaných opatření pro zlepšení efektivity systému managementu kvality a dosažení neustálého zlepšování.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on increasing the efficiency of the quality management system in the company proOffice, s.r.o. in order to reduce the scrap rate in the production process. The theoretical part of the thesis presents an overview of the ISO 9001 standard and the company's integrated management system and provides a clear guide to its operation, accompanied by suggestions for its improvement. The second part of the thesis describes in detail the production process of Eurodesks on "Aurora" machines, identifies the causes of non-conformities and proposes measures to increase the efficiency of the quality management system and reduce scrap. The thesis emphasizes the importance of following the proposed measures to improve the effectiveness of the quality management system and achieve continuous improvement.
Klíčová slova
systém managementu kvality, efektivita, zmetkovitost, zlepšování
1. Posouzení současného stavu zabezpečení systému managementu kvality (QMS) ve společnosti proOffice s.r.o.
2. Návrh opatření k využití nástrojů obsažených v normě ISO 9001:2015 ke zvýšení efektivity (QMS) ve společnosti proOffice s.r.o.
Zásady pro vypracování
1. Posouzení současného stavu zabezpečení systému managementu kvality (QMS) ve společnosti proOffice s.r.o.
2. Návrh opatření k využití nástrojů obsažených v normě ISO 9001:2015 ke zvýšení efektivity (QMS) ve společnosti proOffice s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] ČSN EN ISO 9001:2016 Systémy managementu kvality – Požadavky. Praha, ÚNMZ, únor 2016.
[2] HNÁTEK, J., HRUDKA, O., HYKŠ, O., JEDLIČKA, M., STANĚK, M., STIBŮRKOVÁ, E., ŠEBESTOVÁ, M., TRČKA, M..: Komentované vydání normy ČSN EN ISO 9001:2016. Praha: ČSJ, 2005.
[3] ČSN EN ISO 9000:2016 Systémy managementu kvality – Základní principy a slovník. Praha, ÚNMZ, únor 2016.
[4] ČSN EN ISO 9004:2019 Management kvality – Kvalita organizace – Návod k dosažení udržitelného rozvoje. Praha, ÚNMZ, únor 2019.
Seznam doporučené literatury
[1] ČSN EN ISO 9001:2016 Systémy managementu kvality – Požadavky. Praha, ÚNMZ, únor 2016.
[2] HNÁTEK, J., HRUDKA, O., HYKŠ, O., JEDLIČKA, M., STANĚK, M., STIBŮRKOVÁ, E., ŠEBESTOVÁ, M., TRČKA, M..: Komentované vydání normy ČSN EN ISO 9001:2016. Praha: ČSJ, 2005.
[3] ČSN EN ISO 9000:2016 Systémy managementu kvality – Základní principy a slovník. Praha, ÚNMZ, únor 2016.
[4] ČSN EN ISO 9004:2019 Management kvality – Kvalita organizace – Návod k dosažení udržitelného rozvoje. Praha, ÚNMZ, únor 2019.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přistoupil k obhajobě diplomové práce. Po odprezentování dosažených výsledků odpověděl na dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce, dále reagoval na doplňující dotazy:
Za jaké období je uvedeno celkové zhodnocení firmy?