V této bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu současných postupů kontroly kvality ve výrobě šroubů ve společnosti Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o. Cílem práce bylo zhodnotit efektivitu aktuálního stavu a navrhnout jeho zlepšení. V teoretické části jsem se podrobně seznámil s firmou a definoval normy a metody kontroly kvality. V praktické části jsem se zaměřil na problém, který mi byl navržen společností, kdy jsem popsal celý pracovní proces od přijatých drátů až po odeslání šroubů z finálního skladu a poté se zaměřil na návrhy a následnou implementaci nových postupů.
Anotace v angličtině
In this bachelor's thesis, I focused on analyzing the current quality control procedures in the production of screws at Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o. The aim of the thesis was to evaluate the effectiveness of the current state and propose improvements. In the theoretical part, I thoroughly acquainted myself with the company and defined standards, as well as methods of quality control. In the practical part, I addressed a problem proposed by the company, describing the entire workflow from receiving wires to sending screws from the final warehouse. Subsequently, I focused on proposing and implementing new procedures.
V této bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu současných postupů kontroly kvality ve výrobě šroubů ve společnosti Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o. Cílem práce bylo zhodnotit efektivitu aktuálního stavu a navrhnout jeho zlepšení. V teoretické části jsem se podrobně seznámil s firmou a definoval normy a metody kontroly kvality. V praktické části jsem se zaměřil na problém, který mi byl navržen společností, kdy jsem popsal celý pracovní proces od přijatých drátů až po odeslání šroubů z finálního skladu a poté se zaměřil na návrhy a následnou implementaci nových postupů.
Anotace v angličtině
In this bachelor's thesis, I focused on analyzing the current quality control procedures in the production of screws at Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o. The aim of the thesis was to evaluate the effectiveness of the current state and propose improvements. In the theoretical part, I thoroughly acquainted myself with the company and defined standards, as well as methods of quality control. In the practical part, I addressed a problem proposed by the company, describing the entire workflow from receiving wires to sending screws from the final warehouse. Subsequently, I focused on proposing and implementing new procedures.
Cílem práce je analýza nekonformit na výrobních linkách společnosti Ayoama Fasteners, nalezení kořenových příčin a dále stanovení opatření vedoucích ke snížení četnosti výskytu nekonformit a zvýšení efektivity systému řízení kvality ve vybraném podniku.
Osnova práce:
1. Rešerše systémů zabezpečování kvality a neustálého zlepšování v organizacích
2. Charakteristika podniku
3. Analýza současného stavu na výrobních linkách organizace
4. Kritické zhodnocení současného stavu
5. Návrh opatření vedoucích ke zlepšení současného stavu
6. Technicko - ekonomické zhodnocení
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza nekonformit na výrobních linkách společnosti Ayoama Fasteners, nalezení kořenových příčin a dále stanovení opatření vedoucích ke snížení četnosti výskytu nekonformit a zvýšení efektivity systému řízení kvality ve vybraném podniku.
Osnova práce:
1. Rešerše systémů zabezpečování kvality a neustálého zlepšování v organizacích
2. Charakteristika podniku
3. Analýza současného stavu na výrobních linkách organizace
4. Kritické zhodnocení současného stavu
5. Návrh opatření vedoucích ke zlepšení současného stavu
6. Technicko - ekonomické zhodnocení
Seznam doporučené literatury
1. Nenadál, J., a kol.: Moderní management jakosti. Management Press, Praha, 2015. ISBN 978-80-726-1186-7
2. Plura, J.: Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-543-1
3. Masaaki, I.: Kaizen. Praha, CPRESS, 2021. ISBN 978-80-251-1621-0
4. Andersen, B., Fagerhaug, T.: Analýza kořenových příčin - zjednodušené nástroje a metody. ČSJ, Praha, 2011
Seznam doporučené literatury
1. Nenadál, J., a kol.: Moderní management jakosti. Management Press, Praha, 2015. ISBN 978-80-726-1186-7
2. Plura, J.: Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-543-1
3. Masaaki, I.: Kaizen. Praha, CPRESS, 2021. ISBN 978-80-251-1621-0
4. Andersen, B., Fagerhaug, T.: Analýza kořenových příčin - zjednodušené nástroje a metody. ČSJ, Praha, 2011
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přistoupil k obhajobě závěrečné práce. Po prezentaci dosažených výsledků odpověděl na dotazy oponenta a vedoucího práce. Dále reagoval na doplňující dotazy:
Jak často v minulosti docházelo k popisované vadě?
Jaké vady se vyskytují nejčastěji?
Na základě jaké výstupní kontroly podnik uvolňuje výrobky zákazníkovi?
Sdílí společnost problémy se svou mateřskou společností v rámci nadnárodního podniku?