Marketingový záměr pro vznik ambulance s rozšířenou péči pro osoby s duševním onemocněním řešen za pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, marketingového mixu 4C, finančního plánu s bodem zvratu a kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s pracovníky kteří jsou nebo mohou být součástí multidisciplinárního týmu
Anotace v angličtině
Marketingový záměr pro vznik ambulance s rozšířenou péči pro osoby s duševním onemocněním řešen za pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, marketingového mixu 4C, finančního plánu s bodem zvratu a kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s pracovníky kteří jsou nebo mohou být součástí multidisciplinárního týmu
Klíčová slova
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, PEST analýza, psychiatrie
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, PEST analýza, psychiatrie
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
CZ
Anotace
Marketingový záměr pro vznik ambulance s rozšířenou péči pro osoby s duševním onemocněním řešen za pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, marketingového mixu 4C, finančního plánu s bodem zvratu a kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s pracovníky kteří jsou nebo mohou být součástí multidisciplinárního týmu
Anotace v angličtině
Marketingový záměr pro vznik ambulance s rozšířenou péči pro osoby s duševním onemocněním řešen za pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy, marketingového mixu 4C, finančního plánu s bodem zvratu a kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s pracovníky kteří jsou nebo mohou být součástí multidisciplinárního týmu
Klíčová slova
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, PEST analýza, psychiatrie
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketingový plán, SWOT analýza, PEST analýza, psychiatrie
Zásady pro vypracování
Cílovou skupinou budou všechny osoby s duševními poruchami v celém diagnostickém spektru duševních poruch dle MKN. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se zaměřuje na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z různých studií z oblasti situačních analýz jako je PESTL a SWOT analýza, tvorby marketingového mixu a finanční analýzy.Druhá část práce se zabývá návrhem konkrétního marketingového plánu doplněného výzkumem formou rozhovorů s multidisciplinárním týmem. Na základě výsledků z výzkumu se vypracuje závěr, který nám přiblíží, zda se ambulance s rozšířenou péčí pro osoby s duševním onemocněním dokáže uplatnit na trhu v Ústeckém kraji.
Zásady pro vypracování
Cílovou skupinou budou všechny osoby s duševními poruchami v celém diagnostickém spektru duševních poruch dle MKN. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se zaměřuje na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z různých studií z oblasti situačních analýz jako je PESTL a SWOT analýza, tvorby marketingového mixu a finanční analýzy.Druhá část práce se zabývá návrhem konkrétního marketingového plánu doplněného výzkumem formou rozhovorů s multidisciplinárním týmem. Na základě výsledků z výzkumu se vypracuje závěr, který nám přiblíží, zda se ambulance s rozšířenou péčí pro osoby s duševním onemocněním dokáže uplatnit na trhu v Ústeckém kraji.
Seznam doporučené literatury
Alsharif Ahmed H. Salleh, Nor Zafir Md, Baharun Rohaizag,. Neuromarketing: Marketing research in the new millennium, 2021, Neuroscience Research Notes, ISSN 2576828X
Fotr J., Vacík E., Souček I., Špaček M., Hájek S., Tvorba strategie a strategické plánování, 2012, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-802-473-985-4
Kneschke, Jana. Využíváte všechny možnosti PR?. Marketingové noviny [online]. 2006. Dostupné z www: http://www.marketingovenoviny.cz/ index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=4709>
Möller, Hans-Jürgen,. 25 Years of progress in psychiatry: We are heading in the right direction [Psychiatrie: "Wir sind auf einem guten weg"], 2008, MMW-Fortschritte der Medizin. Dostupné z https://www.springermedizin.de/wir-sind-auf-einem-guten-weg/10323504?fulltextView=true&doi=10.1007%2FBF03365725, ISSN 14383276
Reforma psychiatrie MZČR. Co je reforma. MZČR 2023. Dostupné z http://www.reformapsychiatrie.cz/reforma/co-je-reforma
Slouka D., Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení. 2017, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-9814-6
Suffering in science: Care and recovery in evidence-based psychiatric treatments,
Ethics, Medicine and Public Health, Volume 15, 2020, 100532, ISSN 2352-5525
Seznam doporučené literatury
Alsharif Ahmed H. Salleh, Nor Zafir Md, Baharun Rohaizag,. Neuromarketing: Marketing research in the new millennium, 2021, Neuroscience Research Notes, ISSN 2576828X
Fotr J., Vacík E., Souček I., Špaček M., Hájek S., Tvorba strategie a strategické plánování, 2012, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-802-473-985-4
Kneschke, Jana. Využíváte všechny možnosti PR?. Marketingové noviny [online]. 2006. Dostupné z www: http://www.marketingovenoviny.cz/ index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=4709>
Möller, Hans-Jürgen,. 25 Years of progress in psychiatry: We are heading in the right direction [Psychiatrie: "Wir sind auf einem guten weg"], 2008, MMW-Fortschritte der Medizin. Dostupné z https://www.springermedizin.de/wir-sind-auf-einem-guten-weg/10323504?fulltextView=true&doi=10.1007%2FBF03365725, ISSN 14383276
Reforma psychiatrie MZČR. Co je reforma. MZČR 2023. Dostupné z http://www.reformapsychiatrie.cz/reforma/co-je-reforma
Slouka D., Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení. 2017, Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-9814-6
Suffering in science: Care and recovery in evidence-based psychiatric treatments,
Ethics, Medicine and Public Health, Volume 15, 2020, 100532, ISSN 2352-5525
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hlavnim cilem teto prace je zmapovat tržni podminky a dostupnost komplexni
psychiatricke peče pro obyvatele ve městě Usti nad Labem a v Usteckem kraji. Důležitou čast
teto prace zastava take zdravotni politika mezi jednotlivymi zdravotnickymi a socialnimi
systemy a poukazani na nedostatky ve spolupraci mezi těmito systemy. Cilovou skupinou jsou všechny osoby s duševnimi poruchami v celem diagnostickem spektru duševnich poruch dle MKN. Ambulance s rozšiřenou peči by měla doplnit diru na trhu a přispět k navyšeni
a zefektivněni komplexni peče psychiatrickych, zdravotnickych a socialnich služeb v Usteckem kraji. Konkretně psychiatricka ambulance s rozšiřenou peči v Usteckem kraji ulevi lůžkovému psychiatrickemu odděleni v Masarykově nemocnici v Usti nad Labem. Data potřebna k sestaveni marketingoveho planu zajisti SWOT analyza, PEST analyza, marketingovy mix 4C a finančni plan na jeden rok fungovani firmy s bodem zvratu. Sekundarni data nam potvrdi tzv. kodovaci schema z kvalitativniho vyzkumu, ktery byl veden formou polostrukturovanych rozhovorů. Stejne nebo podobne kody z rozhovorů, ktere se budou častěji opakovat nam potvrdi či vyvrati vystup sekundarnich dat.
PŘIPOMÍNKY A DOTAZY NA ZÁVĚR – vedoucí diplomové práce
Popište, které uvedené faktory ze SWOT analýzy jsou pro ambulanci nejdůležitější.
Pokuste se přiblížit možnosti propagace dané ambulance.
Studentka částečně zodpověděla dotazy členů zkušební komise.
Zkušební komise se shodla na celkovém hodnocení obhajoby diplomové práce známkou: dobře.