Marketing sehrává stále důležitější úlohu ve správě měst. Je důležité držet si pozitivní image, díky níž bude pro město snazší prosadit svou agendu. Tato bakalářská práce se zaměřuje na porovnání efektivity marketingového řízení v českých městech Ústí nad Labem, Děčín a Litoměřice. Analyzuje přístupy k marketingové komunikaci, včetně sociálních médií, marketingového managementu a strategií New Public Management. Cílem je zhodnotit a porovnat úspěšnost těchto měst v dosahování svých marketingových cílů a formulovat doporučení pro budoucí zlepšení.
Anotace v angličtině
Marketing plays an increasingly important role in city management. It is important to maintain a positive image that will make it easier for the city to push its agenda. This bachelor thesis focuses on comparing the effectiveness of marketing management in the Czech cities of Ústí nad Labem, Děčín and Litoměřice. Analyzes approaches to marketing communication, including social media, marketing management and New Public Management strategies. The goal is to evaluate and compare the success of these cities in achieving their marketing goals and formulate recommendations for future improvement.
Klíčová slova
markteing, státní správa, sociální sítě, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing, state administration, social networks, websites
Rozsah průvodní práce
44 (56 000)
Jazyk
CZ
Anotace
Marketing sehrává stále důležitější úlohu ve správě měst. Je důležité držet si pozitivní image, díky níž bude pro město snazší prosadit svou agendu. Tato bakalářská práce se zaměřuje na porovnání efektivity marketingového řízení v českých městech Ústí nad Labem, Děčín a Litoměřice. Analyzuje přístupy k marketingové komunikaci, včetně sociálních médií, marketingového managementu a strategií New Public Management. Cílem je zhodnotit a porovnat úspěšnost těchto měst v dosahování svých marketingových cílů a formulovat doporučení pro budoucí zlepšení.
Anotace v angličtině
Marketing plays an increasingly important role in city management. It is important to maintain a positive image that will make it easier for the city to push its agenda. This bachelor thesis focuses on comparing the effectiveness of marketing management in the Czech cities of Ústí nad Labem, Děčín and Litoměřice. Analyzes approaches to marketing communication, including social media, marketing management and New Public Management strategies. The goal is to evaluate and compare the success of these cities in achieving their marketing goals and formulate recommendations for future improvement.
Klíčová slova
markteing, státní správa, sociální sítě, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing, state administration, social networks, websites
Zásady pro vypracování
Cílem této práce bude porovnat efektivitu marketingového řízení mezi obcemi Děčín, Ústí nad Labem a Litoměřice. Výzkum bude prováděn prostřednictvím sběru dat získaných od vedoucích oddělení marketingu v daných obcích. Budou analyzovány jejich postupy, strategie a nástroje používané v marketingovém řízení. Rešerše odborné literatury a případových studií ze zahraničí bude ve výzkumu hrát značnou roli. Očekává se, že výsledky této práce poskytnou užitečné informace pro zkoumané obce a mohou být využity jako podklad pro další výzkum a optimalizaci marketingových strategií ve veřejné správě.
Zásady pro vypracování
Cílem této práce bude porovnat efektivitu marketingového řízení mezi obcemi Děčín, Ústí nad Labem a Litoměřice. Výzkum bude prováděn prostřednictvím sběru dat získaných od vedoucích oddělení marketingu v daných obcích. Budou analyzovány jejich postupy, strategie a nástroje používané v marketingovém řízení. Rešerše odborné literatury a případových studií ze zahraničí bude ve výzkumu hrát značnou roli. Očekává se, že výsledky této práce poskytnou užitečné informace pro zkoumané obce a mohou být využity jako podklad pro další výzkum a optimalizaci marketingových strategií ve veřejné správě.
Seznam doporučené literatury
Dril, N., Galkin, A., Bibik, N. (2016). Applying City Marketing as a Tool to Support Sustainable Development in Small Cities: Case Study in Ukraine. Volume 16, 2016, Pages 46-53 https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.11.006
Pasquier, M., Villeneuve, J. (2017). Marketing management and communications in the public sector. Second Edition. https://doi.org/10.4324/9781315622309
Gümüş, N. (2017). Usage of Social Media in City Marketing: A Research on 30 Metropolitan Municipalities in Turkey. Vol. 6 No. 2 (2016). https://doi.org/10.5195/emaj.2016.114
Seznam doporučené literatury
Dril, N., Galkin, A., Bibik, N. (2016). Applying City Marketing as a Tool to Support Sustainable Development in Small Cities: Case Study in Ukraine. Volume 16, 2016, Pages 46-53 https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.11.006
Pasquier, M., Villeneuve, J. (2017). Marketing management and communications in the public sector. Second Edition. https://doi.org/10.4324/9781315622309
Gümüş, N. (2017). Usage of Social Media in City Marketing: A Research on 30 Metropolitan Municipalities in Turkey. Vol. 6 No. 2 (2016). https://doi.org/10.5195/emaj.2016.114