Informace o kvalifikační práci Analýza postupů a efektů při distančním vzdělávání odborných školeních systémem e-learning u zaměstnanců Správy železnic s. o.
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Analýza postupů a efektů při distančním vzdělávání odborných školeních systémem e-learning u zaměstnanců Správy železnic s. o.
Hlavní téma v angličtině
Analysis of procedures and effects in distance education of professional training by e-learning system for employees of the Railway Administration s. o.
Název dle studenta
Analýza postupů a efektů při distančním vzdělávání odborných školeních systémem e-learning u zaměstnanců Správy železnic s. o.
Název dle studenta v angličtině
Analysis of procedures and effects in distance education of professional training by e-learning system for employees of the Railway Administration s. o.
Autorka se bude ve své bakalářské práci zabývat problematikou využití vzdělávací metody e-learning u Správy železnic s. o. pro školení odborných vědomostí, znalostí, předpisů a norem. V teoretické části zpracuje autorka východiska distančního vzdělávání, vzdělávání dospělých, celoživotního vzdělávání, charakterizuje řízení lidských zdrojů, které úzce souvisí s rozvojem zaměstnanců.
V závislosti na cíli bakalářské práce v rámci teoretické části budou také zmíněny obecné informace o Správě železnic s. o. včetně popisu stávajícího systému dalšího profesního a odborného vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část práce bude obsahovat vlastní výzkumné šetření provedené metodou původního dotazníku. Výstupem práce bude návrh kurzu určeného pro zaměstnance Správy železnic s. o., který bude reflektovat výzkumná šetření v oblasti ideální formy předmětného školení, optimálních didaktických postupů, očekávaného obsahu a dalších podmínek profesního školení zaměstnanců tohoto zaměření.
Anotace v angličtině
In her bachelor thesis, the author will deal with the issue of using the e-learning educational
method at the Railway Administration s. o. for the training of professional knowledge, skills,
regulations, and standards. In the theoretical part, the author will elaborate the background of
distance learning, adult education, lifelong learning, characterize human resource management,
which is closely related to the development of employees.
Depending on the aim of the bachelor thesis, the theoretical part will also mention general
information about the Railway Administration s. o. including a description of the existing
system of further professional and vocational training of employees.
The practical part of the thesis will include the actual research investigation carried out using
the original questionnaire method. The output of the thesis will be a proposal of a course
designed for the employees of the Railway Administration s. o., which will reflect the research
investigations in the field of the ideal form of the subject training, optimal didactic procedures,
expected content and other conditions of professional training of employees of this
specialization.
Klíčová slova
Správa železnic, e-learning, online školení, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, řízení lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Railway administration, e-learning, online training, employee education and development,
human resources management
Rozsah průvodní práce
60 s. (74 655 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka se bude ve své bakalářské práci zabývat problematikou využití vzdělávací metody e-learning u Správy železnic s. o. pro školení odborných vědomostí, znalostí, předpisů a norem. V teoretické části zpracuje autorka východiska distančního vzdělávání, vzdělávání dospělých, celoživotního vzdělávání, charakterizuje řízení lidských zdrojů, které úzce souvisí s rozvojem zaměstnanců.
V závislosti na cíli bakalářské práce v rámci teoretické části budou také zmíněny obecné informace o Správě železnic s. o. včetně popisu stávajícího systému dalšího profesního a odborného vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část práce bude obsahovat vlastní výzkumné šetření provedené metodou původního dotazníku. Výstupem práce bude návrh kurzu určeného pro zaměstnance Správy železnic s. o., který bude reflektovat výzkumná šetření v oblasti ideální formy předmětného školení, optimálních didaktických postupů, očekávaného obsahu a dalších podmínek profesního školení zaměstnanců tohoto zaměření.
Anotace v angličtině
In her bachelor thesis, the author will deal with the issue of using the e-learning educational
method at the Railway Administration s. o. for the training of professional knowledge, skills,
regulations, and standards. In the theoretical part, the author will elaborate the background of
distance learning, adult education, lifelong learning, characterize human resource management,
which is closely related to the development of employees.
Depending on the aim of the bachelor thesis, the theoretical part will also mention general
information about the Railway Administration s. o. including a description of the existing
system of further professional and vocational training of employees.
The practical part of the thesis will include the actual research investigation carried out using
the original questionnaire method. The output of the thesis will be a proposal of a course
designed for the employees of the Railway Administration s. o., which will reflect the research
investigations in the field of the ideal form of the subject training, optimal didactic procedures,
expected content and other conditions of professional training of employees of this
specialization.
Klíčová slova
Správa železnic, e-learning, online školení, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, řízení lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Railway administration, e-learning, online training, employee education and development,
human resources management
Zásady pro vypracování
Autorka se bude ve své bakalářské práci zabývat problematikou využití vzdělávací metody e-learning u Správy železnic s. o. pro školení odborných vědomostí, znalostí, předpisů a norem. V teoretické části zpracuje autorka východiska distančního vzdělávání, vzdělávání dospělých, celoživotního vzdělávání, charakterizuje řízení lidských zdrojů, které úzce souvisí s rozvojem zaměstnanců.
V závislosti na cíli bakalářské práce v rámci teoretické části budou také zmíněny obecné informace o Správě železnic s. o. včetně popisu stávajícího systému dalšího profesního a odborného vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část práce bude obsahovat vlastní výzkumné šetření provedené metodou původního dotazníku. Výstupem práce bude návrh kurzu určeného pro zaměstnance Správy železnic s. o., který bude reflektovat výzkumná šetření v oblasti ideální formy předmětného školení, optimálních didaktických postupů, očekávaného obsahu a dalších podmínek profesního školení zaměstnanců tohoto zaměření.
Zásady pro vypracování
Autorka se bude ve své bakalářské práci zabývat problematikou využití vzdělávací metody e-learning u Správy železnic s. o. pro školení odborných vědomostí, znalostí, předpisů a norem. V teoretické části zpracuje autorka východiska distančního vzdělávání, vzdělávání dospělých, celoživotního vzdělávání, charakterizuje řízení lidských zdrojů, které úzce souvisí s rozvojem zaměstnanců.
V závislosti na cíli bakalářské práce v rámci teoretické části budou také zmíněny obecné informace o Správě železnic s. o. včetně popisu stávajícího systému dalšího profesního a odborného vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část práce bude obsahovat vlastní výzkumné šetření provedené metodou původního dotazníku. Výstupem práce bude návrh kurzu určeného pro zaměstnance Správy železnic s. o., který bude reflektovat výzkumná šetření v oblasti ideální formy předmětného školení, optimálních didaktických postupů, očekávaného obsahu a dalších podmínek profesního školení zaměstnanců tohoto zaměření.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. a S.TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy: 13. vydání. Přeložil M. ŠIKÝŘ. Praha: Grada Publishing, 2015, 928 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
BAREŠOVÁ, A. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: 1. VOX, 2011, 197 s. ISBN 978-80-87480-00-7.
HERRINGTON, J. a R. OLIVER. A Guide to Authentic E-Learning [online]. Taylor & Francis, 2009. [cit. 2023-04-24], 232 s. ISBN 9781135194192, 113519419X.
VETEŠKA, J. Přehled andragogiky: úvod do studia vzdělávání a učení se dospělých. Praha: Portál, 2016, 320 s. ISBN 978-80-262-1026-9.
VETEŠKA, J. a M. KURSCH, ed. Vzdělávání dospělých 2020 - reflexe, realita a potenciál virtuálního světa: Adult education 2020 - reflection, reality and potential of the virtual world. Praha: Česká andragogická společnost, 2021, 334 s. ISBN 978-80-907809-7-2. ISSN 2571-3841.
WANG, M. E-Learning in the Workplace: A Performance-Oriented Approach Beyond Technology [online]. Springer International Publishing, 2017 [cit. 2023-04-24], 191 s. ISBN 9783319645322, 3319645323.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M. a S.TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy: 13. vydání. Přeložil M. ŠIKÝŘ. Praha: Grada Publishing, 2015, 928 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
BAREŠOVÁ, A. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: 1. VOX, 2011, 197 s. ISBN 978-80-87480-00-7.
HERRINGTON, J. a R. OLIVER. A Guide to Authentic E-Learning [online]. Taylor & Francis, 2009. [cit. 2023-04-24], 232 s. ISBN 9781135194192, 113519419X.
VETEŠKA, J. Přehled andragogiky: úvod do studia vzdělávání a učení se dospělých. Praha: Portál, 2016, 320 s. ISBN 978-80-262-1026-9.
VETEŠKA, J. a M. KURSCH, ed. Vzdělávání dospělých 2020 - reflexe, realita a potenciál virtuálního světa: Adult education 2020 - reflection, reality and potential of the virtual world. Praha: Česká andragogická společnost, 2021, 334 s. ISBN 978-80-907809-7-2. ISSN 2571-3841.
WANG, M. E-Learning in the Workplace: A Performance-Oriented Approach Beyond Technology [online]. Springer International Publishing, 2017 [cit. 2023-04-24], 191 s. ISBN 9783319645322, 3319645323.