Diplomová práce se zabyvá tvorbou vizuálního stylu Vychodočeského
divadla v Pardubicích. Cílem je nevšední propojení minulosti,
přítomnosti a budoucnosti. Práce čerpá zejména z principů švycarského
stylu a kombinuje je s generative art a umělou inteligencí.
Vystupem je práce komentující posun od tradičního tvoření vizuálních
stylů do nového tisíciletí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of the visual style of the Vychodočeské
divadlo Pardubice. The aim is an unusual connection of
past, present and future. The work draws mainly on the principles
of Swiss Style graphic design and combines them with generative
art and artificial intelligence. The result is a work commenting on
the shift from traditional visual style making into the new millennium.
Klíčová slova
vizuální styl, logo, divadlo, typografie, umělá inteligence,
generative art
Klíčová slova v angličtině
visual style, logo, theater, typography, artificial intelligence,
generative art
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabyvá tvorbou vizuálního stylu Vychodočeského
divadla v Pardubicích. Cílem je nevšední propojení minulosti,
přítomnosti a budoucnosti. Práce čerpá zejména z principů švycarského
stylu a kombinuje je s generative art a umělou inteligencí.
Vystupem je práce komentující posun od tradičního tvoření vizuálních
stylů do nového tisíciletí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of the visual style of the Vychodočeské
divadlo Pardubice. The aim is an unusual connection of
past, present and future. The work draws mainly on the principles
of Swiss Style graphic design and combines them with generative
art and artificial intelligence. The result is a work commenting on
the shift from traditional visual style making into the new millennium.
Klíčová slova
vizuální styl, logo, divadlo, typografie, umělá inteligence,
generative art
Klíčová slova v angličtině
visual style, logo, theater, typography, artificial intelligence,
generative art
Zásady pro vypracování
-Konzultace s vedoucím práce
-Teoretická rešerše tématu
-Vývoj konceptu práce
-Výběr odborné literatury
-Vývoj zpracování práce
-Písemná obhajoba práce
-Fotodokumentace práce
-Řešení instalace práce
Zásady pro vypracování
-Konzultace s vedoucím práce
-Teoretická rešerše tématu
-Vývoj konceptu práce
-Výběr odborné literatury
-Vývoj zpracování práce
-Písemná obhajoba práce
-Fotodokumentace práce
-Řešení instalace práce
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin grafického dizajnu. Bratislava: Slovenské centrum dizajnu, 2006. ISBN 978-8-096-86585-7.
MEGGS, Philip B. a Alston W. PURVIS. Meggs' history of graphic design. 5th ed. Hoboken: John Wiley, c2012. ISBN 978-0-470-16873-8.
HOLLIS, Richard. Stručná historie grafického designu. V Praze: Rubato, 2014. Eseje (Rubato). ISBN 978-80-87705-27-8.
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Vydání třetí, rozšíření. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-040-0.
BLAŽEK, Filip. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. V Praze: UMPRUM, 2020. ISBN 978-80-88308-12-6.
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin grafického dizajnu. Bratislava: Slovenské centrum dizajnu, 2006. ISBN 978-8-096-86585-7.
MEGGS, Philip B. a Alston W. PURVIS. Meggs' history of graphic design. 5th ed. Hoboken: John Wiley, c2012. ISBN 978-0-470-16873-8.
HOLLIS, Richard. Stručná historie grafického designu. V Praze: Rubato, 2014. Eseje (Rubato). ISBN 978-80-87705-27-8.
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Vydání třetí, rozšíření. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-040-0.
BLAŽEK, Filip. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. V Praze: UMPRUM, 2020. ISBN 978-80-88308-12-6.