Tato diplomová práce má za cíl zjistit spokojenost klientů s kvalitou poskytnutých lázeňských služeb v Kamenných lázních a Lázeňském domě Beethoven. Získaná data budou vyhodnocena a porovnána. Na základě výsledků výzkumu bude možné identifikovat případné nedostatky a navrhnout pro ně možná řešení. Teoretická část práce věnovaná lázeňství, lázeňským službám, managementu a kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část práce zahrnuje formulace cíle práce, čtyři výzkumné otázky, stanovení čtyř statistických hypotéz, popis metody kvantitativního výzkumu a sběru dat prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření ve dvou lázeňských zařízeních: Kamenné lázní a Lázeňský dům Beethoven. Dále jsou interpretovány a znázorněny výsledky dotazování v podobě tabulek, grafů, provedena analýza a komparace výsledků. Stanovené výzkumní hypotézy byly testovány pomoci neparametrických testů a byly vypočítány v programu Jamovi. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a následně jsou poskytnuta doporučení pro společnost Lázně Teplice v Čechách a.s.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to find out the satisfaction of clients with the quality of provided spa services in the stone spa and spa house Beethoven. The obtained data will be evaluated and compared. Based on the results of the research, it will be possible to identify possible deficiencies and propose possible solutions for them. The theoretical part of the thesis is a newlydeveloped spa, spa services, management and quality of providing services. The practical part of the thesis includes formulation of the aim of the thesis, 4 research questions, determination of 4 statistical hypotheses, description of the method of quantitative research and data collection through anonymous questionnaire survey in two spa facilities: Stone Spa and Beethoven Spa House. Furthermore, the results of the questioning in the form of tables, graphs, analysis and comparison of the results are interpreted and shown. The established research hypotheses were tested using nonparametric tests and were calculated in the Jama program. At the end of the thesis are summarized results and subsequently recommendations for the com-pany Lázně Teplice v Čechách a.s. are provided
management, questionnaire, service quality, Spa, spa services.
Rozsah průvodní práce
110 s.+ 10 s. přílohy
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce má za cíl zjistit spokojenost klientů s kvalitou poskytnutých lázeňských služeb v Kamenných lázních a Lázeňském domě Beethoven. Získaná data budou vyhodnocena a porovnána. Na základě výsledků výzkumu bude možné identifikovat případné nedostatky a navrhnout pro ně možná řešení. Teoretická část práce věnovaná lázeňství, lázeňským službám, managementu a kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část práce zahrnuje formulace cíle práce, čtyři výzkumné otázky, stanovení čtyř statistických hypotéz, popis metody kvantitativního výzkumu a sběru dat prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření ve dvou lázeňských zařízeních: Kamenné lázní a Lázeňský dům Beethoven. Dále jsou interpretovány a znázorněny výsledky dotazování v podobě tabulek, grafů, provedena analýza a komparace výsledků. Stanovené výzkumní hypotézy byly testovány pomoci neparametrických testů a byly vypočítány v programu Jamovi. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a následně jsou poskytnuta doporučení pro společnost Lázně Teplice v Čechách a.s.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to find out the satisfaction of clients with the quality of provided spa services in the stone spa and spa house Beethoven. The obtained data will be evaluated and compared. Based on the results of the research, it will be possible to identify possible deficiencies and propose possible solutions for them. The theoretical part of the thesis is a newlydeveloped spa, spa services, management and quality of providing services. The practical part of the thesis includes formulation of the aim of the thesis, 4 research questions, determination of 4 statistical hypotheses, description of the method of quantitative research and data collection through anonymous questionnaire survey in two spa facilities: Stone Spa and Beethoven Spa House. Furthermore, the results of the questioning in the form of tables, graphs, analysis and comparison of the results are interpreted and shown. The established research hypotheses were tested using nonparametric tests and were calculated in the Jama program. At the end of the thesis are summarized results and subsequently recommendations for the com-pany Lázně Teplice v Čechách a.s. are provided
management, questionnaire, service quality, Spa, spa services.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování rešerše v oblasti kvality lázeňských služeb z pohledů klientů
2. Tvorba dotazníku vlastní kontrukce, pilotní ověření
3. Sběr dat, anylýza a zpracování dat
4. Interpretace a komparace výsledků
5. Sepsání závěrů a doporučení diplomové práce
Zásady pro vypracování
1. Zpracování rešerše v oblasti kvality lázeňských služeb z pohledů klientů
2. Tvorba dotazníku vlastní kontrukce, pilotní ověření
3. Sběr dat, anylýza a zpracování dat
4. Interpretace a komparace výsledků
5. Sepsání závěrů a doporučení diplomové práce
Seznam doporučené literatury
BUDINSKÁ, Jitka a Petra ZERJATKE. Kapitoly z dějin lázeňství. Teplice: Regionální muzeum v Teplicích, 2006, 164 s. ISBN 80-85321-43-2.
HOFFMANN, Stefan, Uta SCHWARZ a Robert MAI, ed. Angewandtes Gesundheitsmarketing. Wiesbaden: Springer, c2012. ISBN 978-3-8349-4034-6.
KNOP, Karel. Lázeňství: ekonomika a management. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-717-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KŘÍŽEK, Vladimír. Obrazy z dějin lázeňství. 1. vyd. Praha: Libri, 2002. 263 s. ISBN 80-7277-092-6.
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2003. ISBN 80-86592-00-6.
Seznam doporučené literatury
BUDINSKÁ, Jitka a Petra ZERJATKE. Kapitoly z dějin lázeňství. Teplice: Regionální muzeum v Teplicích, 2006, 164 s. ISBN 80-85321-43-2.
HOFFMANN, Stefan, Uta SCHWARZ a Robert MAI, ed. Angewandtes Gesundheitsmarketing. Wiesbaden: Springer, c2012. ISBN 978-3-8349-4034-6.
KNOP, Karel. Lázeňství: ekonomika a management. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-717-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KŘÍŽEK, Vladimír. Obrazy z dějin lázeňství. 1. vyd. Praha: Libri, 2002. 263 s. ISBN 80-7277-092-6.
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2003. ISBN 80-86592-00-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Tato diplomová práce má za cíl zjistit spokojenost klientů s kvalitou poskytnutých lázeň-ských služeb v Kamenných lázních a Lázeňském domě Beethoven. Získaná data budou vyhodnocena a porovnána. Na základě výsledků výzkumu bude možné identifikovat pří-padné nedostatky a navrhnout pro ně možná řešení. Teoretická část práce věnovaná lá-zeňství, lázeňským službám, managementu a kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část práce zahrnuje formulace cíle práce, čtyři výzkumné otázky, stanovení čtyř statistic-kých hypotéz, popis metody kvantitativního výzkumu a sběru dat prostřednictvím ano-nymního dotazníkového šetření ve dvou lázeňských zařízeních: Kamenné lázní a Lázeň-ský dům Beethoven. Dále jsou interpretovány a znázorněny výsledky dotazování v po-době tabulek, grafů, provedena analýza a komparace výsledků. Stanovené výzkumní hy-potézy byly testovány pomoci neparametrických testů a byly vypočítány v programu Ja-movi. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a následně jsou poskytnuta doporučení pro společnost Lázně Teplice v Čechách a.s.
PŘIPOMÍNKY A DOTAZY NA ZÁVĚRoponent diplomové práce
Co Vás na tvrzení dotázaných klientů lázeňských domů překvapilo?
Co byste jako manager provozu změnila a proč?
Studentka zodpověděl dotazy členů zkušební komise.
Členové zkušební komise se shodli na celkovém hodnocení diplomové práce známkou velmi dobře.