Cílem diplomové práce je teoreticky popsat a následně připravit projektový záměr
a podnikatelský plán, včetně ekonomické rozvahy. V rámci kulturního managementu se diplomová práce zaměřuje na tradiční lokální odvětví - porcelán a keramiku, a práce bude sledovat jeho inovační potenciál, tak se bude soustředit na strategicky rozvoj oblasti kulturního a kreativního odvětí. Projektový záměr se vyznačuje flexibilitou pro další dotační výzvy. Diplomová práce sleduje poslání konkrétní firmy, dílčí zaměření je směřováno na proces vypracování strategického plánu a dalších dokumentů související s kreativním managementem.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to theoretically describe and subsequently prepare a project plan and business plan, including an economic balance sheet. Within cultural management, the thesis focuses on the traditional local industry - porcelain and ceramics, and the work will monitor its innovation potential, so it will focus on the strategic development of the cultural and creative industries. The project plan is characterized by flexibility for other grant calls. The diploma thesis follows the mission of a specific company, a partial focus is on the process of developing a strategic plan and other documents related to creative management.
Klíčová slova
Kulturní management, strategie, organizace, firmy, keramika, porcelán, kulturně
kreativní odvětví, ekonomika.
Klíčová slova v angličtině
Cultural management, strategies, organizations, companies, ceramics, porcelain,
cultural creative industries, economics.
Rozsah průvodní práce
86 s.(182 532 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je teoreticky popsat a následně připravit projektový záměr
a podnikatelský plán, včetně ekonomické rozvahy. V rámci kulturního managementu se diplomová práce zaměřuje na tradiční lokální odvětví - porcelán a keramiku, a práce bude sledovat jeho inovační potenciál, tak se bude soustředit na strategicky rozvoj oblasti kulturního a kreativního odvětí. Projektový záměr se vyznačuje flexibilitou pro další dotační výzvy. Diplomová práce sleduje poslání konkrétní firmy, dílčí zaměření je směřováno na proces vypracování strategického plánu a dalších dokumentů související s kreativním managementem.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to theoretically describe and subsequently prepare a project plan and business plan, including an economic balance sheet. Within cultural management, the thesis focuses on the traditional local industry - porcelain and ceramics, and the work will monitor its innovation potential, so it will focus on the strategic development of the cultural and creative industries. The project plan is characterized by flexibility for other grant calls. The diploma thesis follows the mission of a specific company, a partial focus is on the process of developing a strategic plan and other documents related to creative management.
Klíčová slova
Kulturní management, strategie, organizace, firmy, keramika, porcelán, kulturně
kreativní odvětví, ekonomika.
Klíčová slova v angličtině
Cultural management, strategies, organizations, companies, ceramics, porcelain,
cultural creative industries, economics.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je připravit projektový záměr a podnikatelský plán, včetně ekonomické rozvahy pro dotační program na Regionální centrum keramiky a porcelánu (RCKP). Centrum se zaměřuje na tradiční lokální odvětví - porcelán a keramika, a práce bude sledovat jeho inovačních potenciál a soustředit se na strategicky rozvoj. Projektový záměr bude flexibilní pro další dotační výzvy (např. ÉTA TAČR, ITI a nové projektové výzvy mezinárodních programů Kreativní evropa a Interreg Central Europe). Diplomová práce bude sledovat poslání konkrétní firmy, bude vypracován strategický plán a další dílčí dokumenty související s kreativním managementem.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je připravit projektový záměr a podnikatelský plán, včetně ekonomické rozvahy pro dotační program na Regionální centrum keramiky a porcelánu (RCKP). Centrum se zaměřuje na tradiční lokální odvětví - porcelán a keramika, a práce bude sledovat jeho inovačních potenciál a soustředit se na strategicky rozvoj. Projektový záměr bude flexibilní pro další dotační výzvy (např. ÉTA TAČR, ITI a nové projektové výzvy mezinárodních programů Kreativní evropa a Interreg Central Europe). Diplomová práce bude sledovat poslání konkrétní firmy, bude vypracován strategický plán a další dílčí dokumenty související s kreativním managementem.
Seznam doporučené literatury
KAISER, Michael, M.. Strategické plánování v umění: Praktický průvodce, 2009. Praha: Institut umění \textendash Divadelní ústav v Praze. ISBN: 978-80-7008-236-2.
HAGOORT, Giep. Umělecký management v podnikatelském stylu, 2009. Praha: KANT \textendash Karel Kerlický. ISBN: 978-80-7437-008-3. BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 2007. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.
KORECKÝ, David, ed. Médium kurátor: role kurátora v současném českém umění. Praha: Agite/Fra ve spolupráci s VŠUP Praha, [2009]. ISBN 978-80-86603-51-3.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 2007. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.
Seznam doporučené literatury
KAISER, Michael, M.. Strategické plánování v umění: Praktický průvodce, 2009. Praha: Institut umění \textendash Divadelní ústav v Praze. ISBN: 978-80-7008-236-2.
HAGOORT, Giep. Umělecký management v podnikatelském stylu, 2009. Praha: KANT \textendash Karel Kerlický. ISBN: 978-80-7437-008-3. BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 2007. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.
KORECKÝ, David, ed. Médium kurátor: role kurátora v současném českém umění. Praha: Agite/Fra ve spolupráci s VŠUP Praha, [2009]. ISBN 978-80-86603-51-3.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy, 2007. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.