Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a strategie propagace vybraných nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. Cílem bakalářské práce je se prostřednictvím kombinovaného výzkumu zaměřit na propagaci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. A to konkrétně v jakém rozsahu a s jakou strategií jsou tato zařízení propagována. Dále se práce zabývá i názory pracovníků na propagaci těchto zařízení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the promotion and strategy of promotion of selected low-threshold facilities for children and youth in the Liberec region. The aim of this bachelor thesis is to focus on the promotion of low-threshold facilities for children and youth in the Liberec region through combined research. Specifically, to what extend and with what strategy are these facilities promoted. Furthermore, the thesis deals with the views of employees of selected facilities on promotion.
Klíčová slova
Propagace, strategie, nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, média, reklama, public relations, sociální služby
Klíčová slova v angličtině
Promotion, strategy, low-threshold facilities for children and youth, media, advertisement, public relations, social services
Rozsah průvodní práce
46 s. (89 576 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a strategie propagace vybraných nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. Cílem bakalářské práce je se prostřednictvím kombinovaného výzkumu zaměřit na propagaci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. A to konkrétně v jakém rozsahu a s jakou strategií jsou tato zařízení propagována. Dále se práce zabývá i názory pracovníků na propagaci těchto zařízení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the promotion and strategy of promotion of selected low-threshold facilities for children and youth in the Liberec region. The aim of this bachelor thesis is to focus on the promotion of low-threshold facilities for children and youth in the Liberec region through combined research. Specifically, to what extend and with what strategy are these facilities promoted. Furthermore, the thesis deals with the views of employees of selected facilities on promotion.
Klíčová slova
Propagace, strategie, nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, média, reklama, public relations, sociální služby
Klíčová slova v angličtině
Promotion, strategy, low-threshold facilities for children and youth, media, advertisement, public relations, social services
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je se prostřednictvím kombinovaného výzkumu zaměřit na propagaci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. A to konkrétně v jakém rozsahu a s jakou strategií jsou tato zařízení propagována.
Struktura práce:
Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Vymezení pojmů propagace a strategie propagace
Metodologie práce
Rozsah a strategie propagace nízkoprahových zařízení
Postoj organizací a pracovníků
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je se prostřednictvím kombinovaného výzkumu zaměřit na propagaci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji. A to konkrétně v jakém rozsahu a s jakou strategií jsou tato zařízení propagována.
Struktura práce:
Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Vymezení pojmů propagace a strategie propagace
Metodologie práce
Rozsah a strategie propagace nízkoprahových zařízení
Postoj organizací a pracovníků
Seznam doporučené literatury
Bednářová, Z., & Pelech, L. (2000). Sociální práce na ulici - streetwork. Doplněk.
Klíma, P. (2009). Kontaktní práce: antologie textů české asociace streetwork. Česká asociace streetwork.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Grada.
Stuchlík, J., & Čichovský, L. (2010). Reklama a public realtions. Vysoká škola ekonomie a managementu.
Šimková, E. (2004). Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace: sysematický přehled základní manažerské a marketingové problematiky. Gaudeamus.
Seznam doporučené literatury
Bednářová, Z., & Pelech, L. (2000). Sociální práce na ulici - streetwork. Doplněk.
Klíma, P. (2009). Kontaktní práce: antologie textů české asociace streetwork. Česká asociace streetwork.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Grada.
Stuchlík, J., & Čichovský, L. (2010). Reklama a public realtions. Vysoká škola ekonomie a managementu.
Šimková, E. (2004). Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace: sysematický přehled základní manažerské a marketingové problematiky. Gaudeamus.