Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení problematiky vizuální identity pohostinských zařízení a stručný vhled do historie jejího vývoje. Dále pak zkoumání možností udržitelnosti v pohostinství a jejího ideového základu, který je reprezentován východním uvažováním o stravě. Praktická část dokumentuje proces tvorby vizuální identity podniku Zahrada Itadaki, ve kterém se všechna témata nastolená v teoretické části střetávají.
Anotace v angličtině
The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis is to define the issue of visual identity of hospitality facilities and a brief insight into the history of its development. Furthermore, the study of the possibilities of sustainability in the hospitality industry and its ideological basis, which is represented by Eastern thinking about diet. The practical part documents the process of creating the visual identity of the Zahrada Itadaki (Itadaki Garden), in which all the topics raised in the theoretical part collide.
Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení problematiky vizuální identity pohostinských zařízení a stručný vhled do historie jejího vývoje. Dále pak zkoumání možností udržitelnosti v pohostinství a jejího ideového základu, který je reprezentován východním uvažováním o stravě. Praktická část dokumentuje proces tvorby vizuální identity podniku Zahrada Itadaki, ve kterém se všechna témata nastolená v teoretické části střetávají.
Anotace v angličtině
The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis is to define the issue of visual identity of hospitality facilities and a brief insight into the history of its development. Furthermore, the study of the possibilities of sustainability in the hospitality industry and its ideological basis, which is represented by Eastern thinking about diet. The practical part documents the process of creating the visual identity of the Zahrada Itadaki (Itadaki Garden), in which all the topics raised in the theoretical part collide.
— Provedení rešerše v oblasti vizuálních identit Českých i zahraničních stravovacích zařízení — Stanovení zásad, vize a cílů podniku — Návrh a vypracování strategie vizuální komunikace — Určení klíčových vizuálních prvků — Návrh a realizace loga — Návrh a realizace tiskovin — Návrh způsobu řešení online komunikace a webu — Návrh aplikace vizuální identity v interiéru podniku
Zásady pro vypracování
— Provedení rešerše v oblasti vizuálních identit Českých i zahraničních stravovacích zařízení — Stanovení zásad, vize a cílů podniku — Návrh a vypracování strategie vizuální komunikace — Určení klíčových vizuálních prvků — Návrh a realizace loga — Návrh a realizace tiskovin — Návrh způsobu řešení online komunikace a webu — Návrh aplikace vizuální identity v interiéru podniku
Seznam doporučené literatury
HERRIOTT, Luke a Paul HARRIS. 2007. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše ostatní, co patří k tématu. Vyd. 1. Praha: Slovart, 320 s. ISBN 978-80-7209- 942-9
AIREY, David. 2010. Logo: nápad, návrh, realizace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 213 s. ISBN 978-80-251-3151-0
GARDNER, Bill a Anne HELLMAN. 2012. Kniha logotypů: 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů. 1. vyd. V Brně: Computer Press, 191 s. ISBN 978-80-251- 3734-5
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding?. Praha: Slovart, 256 s. ISBN 978-80-7391- 167-6
PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8
VYSEKALOVÁ, J. Image a firemní́ identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. 192 s. ISBN 978- 80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2
Seznam doporučené literatury
HERRIOTT, Luke a Paul HARRIS. 2007. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše ostatní, co patří k tématu. Vyd. 1. Praha: Slovart, 320 s. ISBN 978-80-7209- 942-9
AIREY, David. 2010. Logo: nápad, návrh, realizace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 213 s. ISBN 978-80-251-3151-0
GARDNER, Bill a Anne HELLMAN. 2012. Kniha logotypů: 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů. 1. vyd. V Brně: Computer Press, 191 s. ISBN 978-80-251- 3734-5
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding?. Praha: Slovart, 256 s. ISBN 978-80-7391- 167-6
PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8
VYSEKALOVÁ, J. Image a firemní́ identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. 192 s. ISBN 978- 80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2