Pivovar Kocour Varnsdorf s.r.o. v poslední době zaznamenává pokles zákazníků, proto se věnuji této problematice, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. Cílem práce je návrh podpory prodeje Pivovaru Kocour Varnsdorf s.r.o. zaměřené na návštěvníky areálu pivovaru vedoucí ke zvýšení výnosů. V práci jsou popsány jednotlivé návrhy na podporu prodeje. Je řešena výzkumná otázka: Povedou navrhované prvky podpory prodeje k vyšším výnosům? Na základě hospodaření společnosti jsou navrženy náklady na jednotlivé prvky podpory prodeje, aby bylo zřejmé, kolik finančních prostředků může vynaložit na podporu prodeje. Pro splnění cíle je realizováno dotazníkové šetření náhodným výběrem, které probíhalo elektronicky a zjišťovalo se zejména: spokojenost, cena, cenové nabídky, vzorky, slevy, věrnostní programy, akce. Z výsledku šetření bylo zjištěno, že Pivovar Kocour Varnsdorf s.r.o. musí investovat více finančních prostředků na podporu prodeje, aby se zvýšil počet zákazníků a to nejen těch stávajících, ale i nových zákazníků. Pokud se více zaměří na podporu prodeje, tak se zvýší i výnosy Pivovaru Kocour Varnsdorf s.r.o.
Anotace v angličtině
Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. Recently, there has been a decline in customers, so I am addressing this issue in order to increase the number ob customers. The aim of work is a proposal to support the sale of Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. aimed at visitors to the brewery premises leading to increased revenues. The thesis describes individual propasals for sales support. The research question is addressed: Will the proposed elements of sales support lead to higher revenues? Based on the companys management, sales support costs are proposed to show how much money it can spend on sales support. To meet the goal, a randomized questionnaire survey is carried out, which took place electronically and was determined in particular: satisfaction, price, price offers, samples, discounts, loyalty programs, promotions. The results of the investigation showed that Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. must invest more sales support funds to increase the number of customers, not only existing but also new customers. I fit fucuses more on sales support, the revenues of Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o.
Brewery, beer, communication mix, sales support, customer.
Rozsah průvodní práce
44 s. (49 848)
Jazyk
CZ
Anotace
Pivovar Kocour Varnsdorf s.r.o. v poslední době zaznamenává pokles zákazníků, proto se věnuji této problematice, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. Cílem práce je návrh podpory prodeje Pivovaru Kocour Varnsdorf s.r.o. zaměřené na návštěvníky areálu pivovaru vedoucí ke zvýšení výnosů. V práci jsou popsány jednotlivé návrhy na podporu prodeje. Je řešena výzkumná otázka: Povedou navrhované prvky podpory prodeje k vyšším výnosům? Na základě hospodaření společnosti jsou navrženy náklady na jednotlivé prvky podpory prodeje, aby bylo zřejmé, kolik finančních prostředků může vynaložit na podporu prodeje. Pro splnění cíle je realizováno dotazníkové šetření náhodným výběrem, které probíhalo elektronicky a zjišťovalo se zejména: spokojenost, cena, cenové nabídky, vzorky, slevy, věrnostní programy, akce. Z výsledku šetření bylo zjištěno, že Pivovar Kocour Varnsdorf s.r.o. musí investovat více finančních prostředků na podporu prodeje, aby se zvýšil počet zákazníků a to nejen těch stávajících, ale i nových zákazníků. Pokud se více zaměří na podporu prodeje, tak se zvýší i výnosy Pivovaru Kocour Varnsdorf s.r.o.
Anotace v angličtině
Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. Recently, there has been a decline in customers, so I am addressing this issue in order to increase the number ob customers. The aim of work is a proposal to support the sale of Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. aimed at visitors to the brewery premises leading to increased revenues. The thesis describes individual propasals for sales support. The research question is addressed: Will the proposed elements of sales support lead to higher revenues? Based on the companys management, sales support costs are proposed to show how much money it can spend on sales support. To meet the goal, a randomized questionnaire survey is carried out, which took place electronically and was determined in particular: satisfaction, price, price offers, samples, discounts, loyalty programs, promotions. The results of the investigation showed that Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o. must invest more sales support funds to increase the number of customers, not only existing but also new customers. I fit fucuses more on sales support, the revenues of Kocour Varnsdorf Brewery s.r.o.
Brewery, beer, communication mix, sales support, customer.
Zásady pro vypracování
Vzhledem k tomu, že pivovar Kocour Varnsdorf, s. r. o. zaznamenává v poslední době pokles zákazníků, věnuji se této problematice v Bakalářské práci, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. V práci bude čerpáno z odborných studií, které se danou problematikou zabývají. Cílem práce je návrh podpory prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o., zaměřené na konečné zákazníky pivovaru vedoucí ke zvýšení výnosů. V práci bude řešena výzkumná otázka: Povedou navrhované prvky podpory prodeje k vyšším výnosům? Budou analyzovány náklady z účetních závěrek, aby bylo zřejmé, kolik finančních prostředků vynakládá pivovar a kolik by mohl vynaložit na podporu prodeje. Pro splnění cíle bude realizováno dotazníkové šetření náhodným výběrem, které bude probíhat elektronicky na stránkách pivovaru pro 300 respondentů a zjišťovat se bude zejména: spokojenost, cena, cenové nabídky, kupóny, vzorky, soutěže, slevy, věrnostní programy, akce a další. V dotazníkovém šetření bude použita Likertova škála. Zjištěná data budou zpracována pomocí Pearsonova chí-kvadrát testu. Z výsledků šetření bude zjištěno, které formy podpory prodeje zákazníci preferují, a navrhnout taková řešení, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. Přínosem práce bude nová podpora prodeje v pivovaru, která by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků a tím i k vyšším výnosům vlivem uspokojení přání zákazníků..
Zásady pro vypracování
Vzhledem k tomu, že pivovar Kocour Varnsdorf, s. r. o. zaznamenává v poslední době pokles zákazníků, věnuji se této problematice v Bakalářské práci, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. V práci bude čerpáno z odborných studií, které se danou problematikou zabývají. Cílem práce je návrh podpory prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o., zaměřené na konečné zákazníky pivovaru vedoucí ke zvýšení výnosů. V práci bude řešena výzkumná otázka: Povedou navrhované prvky podpory prodeje k vyšším výnosům? Budou analyzovány náklady z účetních závěrek, aby bylo zřejmé, kolik finančních prostředků vynakládá pivovar a kolik by mohl vynaložit na podporu prodeje. Pro splnění cíle bude realizováno dotazníkové šetření náhodným výběrem, které bude probíhat elektronicky na stránkách pivovaru pro 300 respondentů a zjišťovat se bude zejména: spokojenost, cena, cenové nabídky, kupóny, vzorky, soutěže, slevy, věrnostní programy, akce a další. V dotazníkovém šetření bude použita Likertova škála. Zjištěná data budou zpracována pomocí Pearsonova chí-kvadrát testu. Z výsledků šetření bude zjištěno, které formy podpory prodeje zákazníci preferují, a navrhnout taková řešení, aby došlo ke zvýšení počtu zákazníků. Přínosem práce bude nová podpora prodeje v pivovaru, která by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků a tím i k vyšším výnosům vlivem uspokojení přání zákazníků..
Seznam doporučené literatury
Genchev, E., & Todorova, G. (2017). Sales promotion activities effective tool of marketing communication mix. Trakia Journal Of Sciences, 15(Supp1), 181-185.
DOI: 10.15547/tjs.2017.s.01.033.
Eckhardová, J. (2014). Nástroje marketingové komunikace[online] Mala Marketingová.cz [cit. 2020-03-25]. Dostupné z:
https://www.malamarketingova.cz/komunikacnimix/
Kozák, V. (2017). Increasing competitiveness of a microbrewery: a case study of the U Fleků Brewery, Prague. Ekonomický časopis XXI, 164(3-4), 90-93.
Solarová, P. (2015). Zpětná vazba od vybraného zákaznického segmentu v maloobchodě: překážky a stimuly pro její poskytování. (Czech). Marketing Science & Inspirations, 10(3), 39.
Tahal, R., & Stříteský, V. (2014). Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů. Acta Oeconomica Pragensia, 22(4), 30-41.
Tišlerová, K. (2015). Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. (Czech). Ekonomické Listy, 6(1), 14.
Todorova, G. (2015). Marketing Communication Mix. Trakia Journal Of Sciences, 13(Supp1), 368-374. DOI: 10.15547/tjs.2015.s.01.063.
Seznam doporučené literatury
Genchev, E., & Todorova, G. (2017). Sales promotion activities effective tool of marketing communication mix. Trakia Journal Of Sciences, 15(Supp1), 181-185.
DOI: 10.15547/tjs.2017.s.01.033.
Eckhardová, J. (2014). Nástroje marketingové komunikace[online] Mala Marketingová.cz [cit. 2020-03-25]. Dostupné z:
https://www.malamarketingova.cz/komunikacnimix/
Kozák, V. (2017). Increasing competitiveness of a microbrewery: a case study of the U Fleků Brewery, Prague. Ekonomický časopis XXI, 164(3-4), 90-93.
Solarová, P. (2015). Zpětná vazba od vybraného zákaznického segmentu v maloobchodě: překážky a stimuly pro její poskytování. (Czech). Marketing Science & Inspirations, 10(3), 39.
Tahal, R., & Stříteský, V. (2014). Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů. Acta Oeconomica Pragensia, 22(4), 30-41.
Tišlerová, K. (2015). Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. (Czech). Ekonomické Listy, 6(1), 14.
Todorova, G. (2015). Marketing Communication Mix. Trakia Journal Of Sciences, 13(Supp1), 368-374. DOI: 10.15547/tjs.2015.s.01.063.