Cílem této práce je výzkum a srovnání reklamních aktivit společnosti Škoda Auto na českém a ruském trhu. Předmětem zkoumání byly vybrány reklamní videoklipy společnosti, stejně jako katalogy produktů prezentované na obou trzích. Práce poskytuje analýzu reklamních textů společnosti z hlediska použitých jazykových prostředků, stejně jako srovnání účinnosti reklamních textů v různých zdrojích na území Ruska a České republiky.
Anotace v angličtině
The purpose of this work is to study and compare the advertising activities of Škoda AUTO in the Czech and Russian markets. The subject of the study was the company's commercials, as well as product catalogs presented in both markets. The paper presents an analysis of the company's advertising texts from the point of view of the language means used, as well as a comparison of the effectiveness of advertising texts in various sources in Russia and the Czech Republic.
Klíčová slova
Mezinárodní společnosti, reklamní činnost ŠKODA AUTO, globalizace trhu, národní značky
Klíčová slova v angličtině
International companies, advertising activity ŠKODA AUTO, market globalization, national brands
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
RU
Anotace
Cílem této práce je výzkum a srovnání reklamních aktivit společnosti Škoda Auto na českém a ruském trhu. Předmětem zkoumání byly vybrány reklamní videoklipy společnosti, stejně jako katalogy produktů prezentované na obou trzích. Práce poskytuje analýzu reklamních textů společnosti z hlediska použitých jazykových prostředků, stejně jako srovnání účinnosti reklamních textů v různých zdrojích na území Ruska a České republiky.
Anotace v angličtině
The purpose of this work is to study and compare the advertising activities of Škoda AUTO in the Czech and Russian markets. The subject of the study was the company's commercials, as well as product catalogs presented in both markets. The paper presents an analysis of the company's advertising texts from the point of view of the language means used, as well as a comparison of the effectiveness of advertising texts in various sources in Russia and the Czech Republic.
Klíčová slova
Mezinárodní společnosti, reklamní činnost ŠKODA AUTO, globalizace trhu, národní značky
Klíčová slova v angličtině
International companies, advertising activity ŠKODA AUTO, market globalization, national brands
Zásady pro vypracování
Podstata reklamy a její hlavní druhy
Specifika mezinárodní reklamy
Analýza a srovnání reklamní aktivity ŠKODA AUTO na českém a ruském trhu
Jazykové aspekty reklamy ŠKODA AUTO (na materiále ruské a české verze oficiálních webových stránek)
Hodnocení reklamní aktivity ŠKODA AUTO z pohledu reklamních textů společnosti.
Zásady pro vypracování
Podstata reklamy a její hlavní druhy
Specifika mezinárodní reklamy
Analýza a srovnání reklamní aktivity ŠKODA AUTO na českém a ruském trhu
Jazykové aspekty reklamy ŠKODA AUTO (na materiále ruské a české verze oficiálních webových stránek)
Hodnocení reklamní aktivity ŠKODA AUTO z pohledu reklamních textů společnosti.
Seznam doporučené literatury
KARPOVA, S. Mezhdunarodnaja reklama. Moskva: Jurajt, 2015. 473 s. ISBN 978-5-9916-3907-1.
LACINA, K., KALA, T. Regionální a mezinárodní marketing. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 136 s. ISBN 80-7041-929-6.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. 194 s. ISBN 978-80-247-5366.
ROZHKOV, I. Mezhdunarodnoje reklamnoje delo. Moskva: Juniti, 1994. 175 s. ISBN 5-85173-012-9.
TROUT, J. Bolshije brendy - bolshije problemy. Petrohrad: Piter, 2013. 256 s. ISBN: 978-5-496-00667-5.
Seznam doporučené literatury
KARPOVA, S. Mezhdunarodnaja reklama. Moskva: Jurajt, 2015. 473 s. ISBN 978-5-9916-3907-1.
LACINA, K., KALA, T. Regionální a mezinárodní marketing. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 136 s. ISBN 80-7041-929-6.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. 194 s. ISBN 978-80-247-5366.
ROZHKOV, I. Mezhdunarodnoje reklamnoje delo. Moskva: Juniti, 1994. 175 s. ISBN 5-85173-012-9.
TROUT, J. Bolshije brendy - bolshije problemy. Petrohrad: Piter, 2013. 256 s. ISBN: 978-5-496-00667-5.