Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování vizuální identity mikropivovaru Trumf. Jedná se o budoucí rodinný mikropivovar. Cílem této bakalářské práce je dokázat, že i malé pivovary mohou mít reprezentativní, ucelenou a jednotnou vizuální identitu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on visual identity of Trumf microbrewery. It is a future family business microbrewery. The goal of this thesis is to prove that even a small breweries can have representative, wholesome and unified visual identity.
visual identity, graphic design, microbrewery, beer, history of beer, beer brewing, beer production, playing cards, Mariash
Rozsah průvodní práce
20 s. 34908 znaků. Obr. 7 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování vizuální identity mikropivovaru Trumf. Jedná se o budoucí rodinný mikropivovar. Cílem této bakalářské práce je dokázat, že i malé pivovary mohou mít reprezentativní, ucelenou a jednotnou vizuální identitu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on visual identity of Trumf microbrewery. It is a future family business microbrewery. The goal of this thesis is to prove that even a small breweries can have representative, wholesome and unified visual identity.