Bakalářská práce se zabývá ideovým návrhem konstrukčního řešení rekonstrukce chladicího šnekového dopravníku, vedoucí ke zvýšení přepravního výkonu. Chladicí šnekový dopravník je určen pro transport horkého popílku. V první části uvádím rešerši konstrukčního řešení chladicích šnekových dopravníků. Součástí práce je rovněž popis současného stavu technického řešení v současných konkrétních podmínkách elektrárny. V praktické části se zabývám konstrukčními výpočty vybraných součástí, potřebnou technickou dokumentací návrhu konstrukčního řešení a orientačním výpočtem rozdílu teplot horkého popílku na vstupu a výstupu z dopravníku. V závěru práce uvádím rovněž technicko - ekonomické zhodnocení navrhovaného řešení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the idea proposal of a design solution of the reconstruction of a cooling screw conveyor leading to an increase in the transport performance. Cooling screw conveyor is intended for the transport of hot ash. In the first part I present a search of the design of cooling screw conveyors. The thesis also describes the current state of the technical solution in the current specific conditions of the power plant. In the practical part I deal with design calculations of selected components, necessary technical documentation of design of construction solution and approximate calculation of temperature difference of the hot fly ash at the inlet and outlet from the conveyor. At the conclusion of the thesis I also mention the technical - economic evaluation of the proposed solution.
screw conveyor, transport of material, design, fly ash
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá ideovým návrhem konstrukčního řešení rekonstrukce chladicího šnekového dopravníku, vedoucí ke zvýšení přepravního výkonu. Chladicí šnekový dopravník je určen pro transport horkého popílku. V první části uvádím rešerši konstrukčního řešení chladicích šnekových dopravníků. Součástí práce je rovněž popis současného stavu technického řešení v současných konkrétních podmínkách elektrárny. V praktické části se zabývám konstrukčními výpočty vybraných součástí, potřebnou technickou dokumentací návrhu konstrukčního řešení a orientačním výpočtem rozdílu teplot horkého popílku na vstupu a výstupu z dopravníku. V závěru práce uvádím rovněž technicko - ekonomické zhodnocení navrhovaného řešení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the idea proposal of a design solution of the reconstruction of a cooling screw conveyor leading to an increase in the transport performance. Cooling screw conveyor is intended for the transport of hot ash. In the first part I present a search of the design of cooling screw conveyors. The thesis also describes the current state of the technical solution in the current specific conditions of the power plant. In the practical part I deal with design calculations of selected components, necessary technical documentation of design of construction solution and approximate calculation of temperature difference of the hot fly ash at the inlet and outlet from the conveyor. At the conclusion of the thesis I also mention the technical - economic evaluation of the proposed solution.
Příloha č. 1 Výkres_Chladicí šnekový dopravník
Příloha č. 2 Kusovník
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Odůvodnění nezveřejnění VŠKP
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala svoji práci ve stanoveném čase 15minut. Po přečtění posudků vedoucího a oponenta bakalářské práce byly položeny otázky od oponenta:
Proč je zvolen stupeň zaplnění dopravníku 0,4 ?
Jaký navrhujete přesnější zpúsob výpočtu tepelného namáhání jednotlivých částí dopravníku ?
Na položené otázky studentka odpověděla. Následovala diskuze se členy komise nad předloženou bakalářskou prací.