Bakalářská práce je zaměřena na postoje rodičů k očkování u dětí v předškolním věku. Práce je zpracována ve dvou částech. První část je teoretická část, ve které jsou shrnuty veškeré poznatky o očkování. Druhá část, která je výzkumná, se zabývá postojem rodičů k očkování svých dětí. Při výzkumu jsou shromažďována data od respondentů a odborníka na pediatrii.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the attitudes of parents to vaccination in preschool children. The work is processed in two parts. The first part is the theoretical part, which summarizes all the knowledge about vaccination. The second part, which is research, deals with the attitude of parents to vaccinate their children. The research collects data from respondents and a pediatrician.
Vaccination, vaccination issues, legislation, vaccination calendar, preschool age of a child, professional public.
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na postoje rodičů k očkování u dětí v předškolním věku. Práce je zpracována ve dvou částech. První část je teoretická část, ve které jsou shrnuty veškeré poznatky o očkování. Druhá část, která je výzkumná, se zabývá postojem rodičů k očkování svých dětí. Při výzkumu jsou shromažďována data od respondentů a odborníka na pediatrii.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the attitudes of parents to vaccination in preschool children. The work is processed in two parts. The first part is the theoretical part, which summarizes all the knowledge about vaccination. The second part, which is research, deals with the attitude of parents to vaccinate their children. The research collects data from respondents and a pediatrician.
Vaccination, vaccination issues, legislation, vaccination calendar, preschool age of a child, professional public.
Zásady pro vypracování
Podrobně se seznámit se směrnicí děkana PF UJEP 5B/2019. Prostudovat odbornou literaturu a další zdroje související s tématem. Na základě literatury vypracovat teoretickou část práce. Zaměřit se na problematiku povinného očkování. Praktická část práce má výzkumný charakter, a bude zaměřená na postoje rodičů k vybraným aspektům povinného očkování. Design výzkumu bude smíšený a bude sestávat z dotazníku pro rodiče a polostrukturovaného rozhovoru s odborníky na povinné očkování. Získaná data z dotazníků a rozhovorů budou vyhodnocena, adekvátně presentována a diskutována v kontextu dalších prací.
Zásady pro vypracování
Podrobně se seznámit se směrnicí děkana PF UJEP 5B/2019. Prostudovat odbornou literaturu a další zdroje související s tématem. Na základě literatury vypracovat teoretickou část práce. Zaměřit se na problematiku povinného očkování. Praktická část práce má výzkumný charakter, a bude zaměřená na postoje rodičů k vybraným aspektům povinného očkování. Design výzkumu bude smíšený a bude sestávat z dotazníku pro rodiče a polostrukturovaného rozhovoru s odborníky na povinné očkování. Získaná data z dotazníků a rozhovorů budou vyhodnocena, adekvátně presentována a diskutována v kontextu dalších prací.
Seznam doporučené literatury
Gregor, M. (2005). Očkování a infekční nemoci dětí. Praha: Grada, 125 s.
Chlíbek R., Smetana J. (2009), Správná očkovácí praxe a nestandartní situace. Praha: Grada, 51 s.
Chráska M. (2016), Metody pedagoického cýzkumu. Praha: Grada 256 s.
Sears R.W.(2014), Kniha o očkování. Praha: Argo 292 s.
Slavíček J., Cabrnochová H. a kol.,(2009), Právní problematika očkování dětí, vybrané otázky a odpovědi. Praha: OSPDL ČLS JEP, 23 s.
Strunecká A. ( 2012).Varovné signály očkování. Blansko: ALMI, 286 s.
Seznam doporučené literatury
Gregor, M. (2005). Očkování a infekční nemoci dětí. Praha: Grada, 125 s.
Chlíbek R., Smetana J. (2009), Správná očkovácí praxe a nestandartní situace. Praha: Grada, 51 s.
Chráska M. (2016), Metody pedagoického cýzkumu. Praha: Grada 256 s.
Sears R.W.(2014), Kniha o očkování. Praha: Argo 292 s.
Slavíček J., Cabrnochová H. a kol.,(2009), Právní problematika očkování dětí, vybrané otázky a odpovědi. Praha: OSPDL ČLS JEP, 23 s.
Strunecká A. ( 2012).Varovné signály očkování. Blansko: ALMI, 286 s.