Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about the firm SENZA floor center in Teplice. The firm has got a lot of customers, but doesn´t have a database, which would detect information about customers and their behavior. Thesis is concerned with the question which information should the firm use to their marketing database.The goal is make the database of customers for this firm, which is concentrate on corporates.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahu se zákazníky, databáze, marketing, zákazník
Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about the firm SENZA floor center in Teplice. The firm has got a lot of customers, but doesn´t have a database, which would detect information about customers and their behavior. Thesis is concerned with the question which information should the firm use to their marketing database.The goal is make the database of customers for this firm, which is concentrate on corporates.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahu se zákazníky, databáze, marketing, zákazník
Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby. Sekundárními daty pro práci je analýza současné péče o zákazníka firmami, a to na základě studií. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření, ve kterém je osloveno 100 firem, které během roku 2016 nakupovali v podniku nejméně třikrát. Po návrhu konkrétní databáze ji podnik může začít využívat pro zlepšení vztahu se svými zákazníky.
Zásady pro vypracování
Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby. Sekundárními daty pro práci je analýza současné péče o zákazníka firmami, a to na základě studií. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření, ve kterém je osloveno 100 firem, které během roku 2016 nakupovali v podniku nejméně třikrát. Po návrhu konkrétní databáze ji podnik může začít využívat pro zlepšení vztahu se svými zákazníky.
Seznam doporučené literatury
Bloudek a kol., J. (2013). Rozumíte svým zákazníkům? Praha: Management Press.
Frejková, D., & Chalupský, V. (2013). Souvislost mezi řízením vztahů k zákazníkům (CRM) a tržní orientací (MO) a vliv velikosti podniku a typu trhu na CRM a MO. (Czech). Trends: Economics & Management / Trendy: Ekonomiky A Managementu, 7(17), 52.
Lehtinen, D. R. (2007). Aktivní CRM Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s.
Łodziana-Grabowska, J. (2013). Significance of database marketing in the process of target segments identification and service. Problems Of Management In The 21St Century, 640-47.
Lošťáková, CSc a kol., P. (2009). Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s.
Seznam doporučené literatury
Bloudek a kol., J. (2013). Rozumíte svým zákazníkům? Praha: Management Press.
Frejková, D., & Chalupský, V. (2013). Souvislost mezi řízením vztahů k zákazníkům (CRM) a tržní orientací (MO) a vliv velikosti podniku a typu trhu na CRM a MO. (Czech). Trends: Economics & Management / Trendy: Ekonomiky A Managementu, 7(17), 52.
Lehtinen, D. R. (2007). Aktivní CRM Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s.
Łodziana-Grabowska, J. (2013). Significance of database marketing in the process of target segments identification and service. Problems Of Management In The 21St Century, 640-47.
Lošťáková, CSc a kol., P. (2009). Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s.