Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením jednotného vizuálního stylu pro mezinárodní závod automobilů do vrchu Ústecká 21. Práce se snaží navázat na bohatou historii závodu a řeší kompletní vybudování značky po stránce grafického designu, vytvoření písma na míru, redesignu loga a další obvyklé součásti jednotné identity.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with unified visual style of international hill climb race Ústecká 21. The work tries to continue on the rich history of the race and solves the complete build of the brand in terms of graphic design, custom made font, redesign of the logo and other common components of a unified identity.
Klíčová slova
Vizuální styl, závod, do vrchu, automobily, logo, písmo
Klíčová slova v angličtině
Visual style, hill, climb, race, car, logo, typeface
Rozsah průvodní práce
46
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením jednotného vizuálního stylu pro mezinárodní závod automobilů do vrchu Ústecká 21. Práce se snaží navázat na bohatou historii závodu a řeší kompletní vybudování značky po stránce grafického designu, vytvoření písma na míru, redesignu loga a další obvyklé součásti jednotné identity.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with unified visual style of international hill climb race Ústecká 21. The work tries to continue on the rich history of the race and solves the complete build of the brand in terms of graphic design, custom made font, redesign of the logo and other common components of a unified identity.
Klíčová slova
Vizuální styl, závod, do vrchu, automobily, logo, písmo
Klíčová slova v angličtině
Visual style, hill, climb, race, car, logo, typeface
Zásady pro vypracování
- písemná obhajoba práce
- redesign logotypu závodu
- kompletní vytvoření propagace a komunikace závodu nejenom z vizuálního hlediska
- tištěné výstupy vizuálního stylu
- fotodokumentace vzniku práce
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- výběr odborné literatury
- teoretická rešerše k zadání
- vlastní zpracování (zvolení co nejoptimálnějšího způsobu realizace)
- volba způsobu instalace (instalace v co nejpřesvědčivější podobě)
Zásady pro vypracování
- písemná obhajoba práce
- redesign logotypu závodu
- kompletní vytvoření propagace a komunikace závodu nejenom z vizuálního hlediska
- tištěné výstupy vizuálního stylu
- fotodokumentace vzniku práce
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- výběr odborné literatury
- teoretická rešerše k zadání
- vlastní zpracování (zvolení co nejoptimálnějšího způsobu realizace)
- volba způsobu instalace (instalace v co nejpřesvědčivější podobě)
Seznam doporučené literatury
KOČIČKA Pavel, BLAŽEK Filip, Praktická typografie, Computer Press, ISBN 80-7226-385-4
KRÁLÍK Jan, Automobilové a motocyklové závody, Paseka, ISBN 978-80-7432-256-3
Seznam doporučené literatury
KOČIČKA Pavel, BLAŽEK Filip, Praktická typografie, Computer Press, ISBN 80-7226-385-4
KRÁLÍK Jan, Automobilové a motocyklové závody, Paseka, ISBN 978-80-7432-256-3