Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK - Catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a souvisejících témat. Druhá, resp. praktická část, je již zaměřena na konkrétní analýzy a návrhy na úpravy aktuální marketingové strategie. Cílem této práce je vymyslet nové nebo upravit stávající aktivity, které firma využívá pro získání nových nebo k udržení stávajících zákazníků a zvýšení zisku. Tato práce má vysoký aplikační potenciál, jelikož její výsledky budou využity v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on proposing adjustments of the existing marketing strategy for the company SK - Catering, s.r.o. based on the analysis of the current micro and macro environment of the company. The work will use both primary data sources, using a qualitative approach of the survey, as well as secondary data from the company. The first part deals with the theory of marketing, marketing strategies and related topics. The second, respectively the practical part, is focused on specific analysis and proposals for modifications of the current marketing strategy. The aim of this work is to invent new activities or modify existing activities which the company uses to attract new customers or to retain existing customers and increase profits. This work has a high application potential as its results will be used in practice.
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK - Catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a souvisejících témat. Druhá, resp. praktická část, je již zaměřena na konkrétní analýzy a návrhy na úpravy aktuální marketingové strategie. Cílem této práce je vymyslet nové nebo upravit stávající aktivity, které firma využívá pro získání nových nebo k udržení stávajících zákazníků a zvýšení zisku. Tato práce má vysoký aplikační potenciál, jelikož její výsledky budou využity v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on proposing adjustments of the existing marketing strategy for the company SK - Catering, s.r.o. based on the analysis of the current micro and macro environment of the company. The work will use both primary data sources, using a qualitative approach of the survey, as well as secondary data from the company. The first part deals with the theory of marketing, marketing strategies and related topics. The second, respectively the practical part, is focused on specific analysis and proposals for modifications of the current marketing strategy. The aim of this work is to invent new activities or modify existing activities which the company uses to attract new customers or to retain existing customers and increase profits. This work has a high application potential as its results will be used in practice.
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a souvisejících témat. Druhá, resp. praktická část je již zaměřena na konkrétní analýzy a návrhy na úpravy aktuální marketingové strategie. Cílem této práce je vymyslet nové nebo upravit stávající aktivity, které firma využívá pro získání nových nebo k udržení stávajících zákazníků a zvýšení zisku. Tato práce má vysoký aplikační potenciál, jelikož její výsledky budou využity v praxi.
Zásady pro vypracování
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a souvisejících témat. Druhá, resp. praktická část je již zaměřena na konkrétní analýzy a návrhy na úpravy aktuální marketingové strategie. Cílem této práce je vymyslet nové nebo upravit stávající aktivity, které firma využívá pro získání nových nebo k udržení stávajících zákazníků a zvýšení zisku. Tato práce má vysoký aplikační potenciál, jelikož její výsledky budou využity v praxi.
Seznam doporučené literatury
Beqiri, G. (2015). Marketers and social media marketing. Proceedings Of The Multidisciplinary Academic Conference, 91-98
Bodlaj, M. & Rojšek, I. (2014). Marketing in small firms: The case of Slovenia. Economic & Business Review, 16(2), 101.
Dobeš, K., Kot, S., Kramoliš, J. & Sopková, G.. (2017). The Perception of Governmental Support in The Context of Competitiveness of SMEs in the Czech Republic. Journal Of Competitiveness, Vol 9, Iss 3, Pp 34-50 (2017), 9(3), 34-50. https://doi.org/10.7441/joc.2017.03.03
Jităreanu, A.F., Gindu, E. & Chiran, A. (2015). Planning the marketing aktivity on the Romanian food market (Case study at S.C. Kosarom s.a. Pascani). Agronomy Series Of Scientific Research / Lucrari Stiintifice Seria Agronomie, 58(2), 233-238.
Tofan, T. (2018). The role of marketing in the development of small business. Public Administration, Vol 1, Iss 97, Pp 81-83 (2018), 1(97), 81-83.
Yung-Sheng, Y. & Jui-Min, H. (2011). A study on the correlation between marketing strategies and operation performance of restaurant chains. Pakistan Journal Of Statistics, 27(5), 623-634.
Seznam doporučené literatury
Beqiri, G. (2015). Marketers and social media marketing. Proceedings Of The Multidisciplinary Academic Conference, 91-98
Bodlaj, M. & Rojšek, I. (2014). Marketing in small firms: The case of Slovenia. Economic & Business Review, 16(2), 101.
Dobeš, K., Kot, S., Kramoliš, J. & Sopková, G.. (2017). The Perception of Governmental Support in The Context of Competitiveness of SMEs in the Czech Republic. Journal Of Competitiveness, Vol 9, Iss 3, Pp 34-50 (2017), 9(3), 34-50. https://doi.org/10.7441/joc.2017.03.03
Jităreanu, A.F., Gindu, E. & Chiran, A. (2015). Planning the marketing aktivity on the Romanian food market (Case study at S.C. Kosarom s.a. Pascani). Agronomy Series Of Scientific Research / Lucrari Stiintifice Seria Agronomie, 58(2), 233-238.
Tofan, T. (2018). The role of marketing in the development of small business. Public Administration, Vol 1, Iss 97, Pp 81-83 (2018), 1(97), 81-83.
Yung-Sheng, Y. & Jui-Min, H. (2011). A study on the correlation between marketing strategies and operation performance of restaurant chains. Pakistan Journal Of Statistics, 27(5), 623-634.