Tato bakalářská práce popisuje tvorbu a výsledky dotazníku, jehož pomocí mapuje úspěšnost sebehodnocení studentů předmětu Úvod do studia jazyka. Toto sebehodnocení porovnává s jejich reálnými výsledky testů a vyhodnocuje závěry týkající se jejich přístupu k danému předmětu a dostupným studijním materiálům na základě položených otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is describing creation and results of a questionnaire, that servers as a tool for mapping self-evaluation of Introduction to linguistics students. It compares this self-evaluation with student's real test results and draws conclusions concerning their attitude to the course and available study materials based on the asked questions.
Klíčová slova
Úvod do studia jazyka, statistika, učební materiály, dotazník, výsledky, přístup studentů, výzkum, graf, motivace, sebehodnocení
Tato bakalářská práce popisuje tvorbu a výsledky dotazníku, jehož pomocí mapuje úspěšnost sebehodnocení studentů předmětu Úvod do studia jazyka. Toto sebehodnocení porovnává s jejich reálnými výsledky testů a vyhodnocuje závěry týkající se jejich přístupu k danému předmětu a dostupným studijním materiálům na základě položených otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is describing creation and results of a questionnaire, that servers as a tool for mapping self-evaluation of Introduction to linguistics students. It compares this self-evaluation with student's real test results and draws conclusions concerning their attitude to the course and available study materials based on the asked questions.
Klíčová slova
Úvod do studia jazyka, statistika, učební materiály, dotazník, výsledky, přístup studentů, výzkum, graf, motivace, sebehodnocení
1. Tvorba dotazníku
2. Provedení průzkumu
3. Zpracování získaných dat
4. Popis tvorby dotazníku
5. Popis výsledků dotazníku
6. Vyhodnocení závěrů na základě výsledků
7. Navržení budoucí aplikace získaných dat
Zásady pro vypracování
1. Tvorba dotazníku
2. Provedení průzkumu
3. Zpracování získaných dat
4. Popis tvorby dotazníku
5. Popis výsledků dotazníku
6. Vyhodnocení závěrů na základě výsledků
7. Navržení budoucí aplikace získaných dat
Seznam doporučené literatury
Chráska Miroslav - Metody pedagogického výzkumu
Gavora Peter - Úvod do pedagogického výzkumu
Černý Jiří - Úvod do studia jazyka
čermák František - Jazyk a jazykověda
Kolinská Irmgard, Tahal Karel - Readings in introduction to linguistics
Seznam doporučené literatury
Chráska Miroslav - Metody pedagogického výzkumu
Gavora Peter - Úvod do pedagogického výzkumu
Černý Jiří - Úvod do studia jazyka
čermák František - Jazyk a jazykověda
Kolinská Irmgard, Tahal Karel - Readings in introduction to linguistics