Tato bakalářská práce pojednává o taktice osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení. Bakalářská práce přibližuje hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnocen osobní prodej několika distributorů. Dále se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníků s obchodními zástupci v dané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a mystery shoppingu jsou navrhnuté doporučení ke zlepšení průběhu osobního prodeje.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the process of personal sales of multilevel companies and to propose measures that will lead to its improvement. The bachelor thesis will brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping will be rated a personal sale of several distributors. Further I describe the evaluation of the questionnaire focused on customer satisfaction with the sales representatives of the company. By questionnaire survey and mystery shopping are suggested recommendations to improve during personal selling.
Klíčová slova
multilevel marketing, víceúrovňový marketing, network marketing, osobní prodej, obchodní zástupce
Klíčová slova v angličtině
multi-level marketing, direct marketing, network marketing, direct selling, sales representative
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o taktice osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení. Bakalářská práce přibližuje hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnocen osobní prodej několika distributorů. Dále se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníků s obchodními zástupci v dané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a mystery shoppingu jsou navrhnuté doporučení ke zlepšení průběhu osobního prodeje.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the process of personal sales of multilevel companies and to propose measures that will lead to its improvement. The bachelor thesis will brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping will be rated a personal sale of several distributors. Further I describe the evaluation of the questionnaire focused on customer satisfaction with the sales representatives of the company. By questionnaire survey and mystery shopping are suggested recommendations to improve during personal selling.
Klíčová slova
multilevel marketing, víceúrovňový marketing, network marketing, osobní prodej, obchodní zástupce
Klíčová slova v angličtině
multi-level marketing, direct marketing, network marketing, direct selling, sales representative
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení.
Struktura práce:
1. Multilevel marketing a osobní prodej
2. Mystery shopping
3. Dotazníkové šetření
4. Návrhy a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení.
Struktura práce:
1. Multilevel marketing a osobní prodej
2. Mystery shopping
3. Dotazníkové šetření
4. Návrhy a doporučení
Seznam doporučené literatury
Janatka, F. (2012). Organizace a řízení obchodu (1. vyd.). Praha: VSEM.
Karlíček Miroslav, Král P. (2011). Marketingová komunikace (1. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management (4. vyd.). Praha: Grada.
Machková, H. (2015). Mezinárodní marketing (4. vyd.). Praha: Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb efektivně a moderně (2. vyd.). Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Janatka, F. (2012). Organizace a řízení obchodu (1. vyd.). Praha: VSEM.
Karlíček Miroslav, Král P. (2011). Marketingová komunikace (1. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management (4. vyd.). Praha: Grada.
Machková, H. (2015). Mezinárodní marketing (4. vyd.). Praha: Grada.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb efektivně a moderně (2. vyd.). Praha: Grada.