Tato práce se zabývá tvorbou značky začínajících firem, konkrétně e-startupů. Cílem práce je navržení značky pro webový portál, a to na základě analýzy konkurenčních webových portálů a online marketingových strategií. Při řešení úkolu bude kladen důraz na vytvoření silné značky, která bude základním prvkem nejen pro marketingové strategie společnosti. V první části bakalářské práce se budeme zabývat stanovením základních prvků značky a následně jejich konzistentností.
V druhé části bakalářské práce budeme tvořit samotnou značku startupu se všemi náležitostmi, kterými jsou: název, URL adresa, logo, design webové stránky, barevnost, typografie, fotografie, ilustrace a marketingové strategie. Budou analyzovány značky konkurenčních portálů, které budeme následně komparovat a na základě zjištěných informací navrhneme řešení pro startup.
Pro vytvoření funkčních online marketingových strategií a kampaní použijeme kvantitativní metodu výzkumu, pomocí dotazníkového šetření. Po vytvoření finální strategie značky se bude verifikovat její funkčnost za pomoci předem stanovených online marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor's thesis is branding of start-up companies, especially e-startups. The aim of the thesis is to design a brand for the web portal based on analysis of competing web portals and online marketing strategies. In addressing the challenge, emphasis will be placed on creating a strong brand that will be a key element and not just for the company's marketing strategy. In the first part of the bachelor thesis we will deal with determination of basic elements of the brand and consequently their consistency.
In the second part of the bachelor , we will create the brand of startup with parts of: name, URL address, logo, web design, coloring, typography, photography, illustration and marketing strategy. We will analyze the brands of competing portals and use detected informations for startup solution. In order to create functional online marketing strategies and campaigns, we use a quantitative method of research using a questionnaire survey. The final branding strategy will test its functionality with predefined online marketing tools.
Tato práce se zabývá tvorbou značky začínajících firem, konkrétně e-startupů. Cílem práce je navržení značky pro webový portál, a to na základě analýzy konkurenčních webových portálů a online marketingových strategií. Při řešení úkolu bude kladen důraz na vytvoření silné značky, která bude základním prvkem nejen pro marketingové strategie společnosti. V první části bakalářské práce se budeme zabývat stanovením základních prvků značky a následně jejich konzistentností.
V druhé části bakalářské práce budeme tvořit samotnou značku startupu se všemi náležitostmi, kterými jsou: název, URL adresa, logo, design webové stránky, barevnost, typografie, fotografie, ilustrace a marketingové strategie. Budou analyzovány značky konkurenčních portálů, které budeme následně komparovat a na základě zjištěných informací navrhneme řešení pro startup.
Pro vytvoření funkčních online marketingových strategií a kampaní použijeme kvantitativní metodu výzkumu, pomocí dotazníkového šetření. Po vytvoření finální strategie značky se bude verifikovat její funkčnost za pomoci předem stanovených online marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor's thesis is branding of start-up companies, especially e-startups. The aim of the thesis is to design a brand for the web portal based on analysis of competing web portals and online marketing strategies. In addressing the challenge, emphasis will be placed on creating a strong brand that will be a key element and not just for the company's marketing strategy. In the first part of the bachelor thesis we will deal with determination of basic elements of the brand and consequently their consistency.
In the second part of the bachelor , we will create the brand of startup with parts of: name, URL address, logo, web design, coloring, typography, photography, illustration and marketing strategy. We will analyze the brands of competing portals and use detected informations for startup solution. In order to create functional online marketing strategies and campaigns, we use a quantitative method of research using a questionnaire survey. The final branding strategy will test its functionality with predefined online marketing tools.
Cílem bakalářské práce je vytvoření značky, marketingové strategie nového webového portálu a to na základě analýzy konkurence.
Struktura bakalářské práce:
1. Zjištění metod tvorby značky.
2. Vytvoření značky a marketingové strategie pro startup.
3. Využití Online marketingových nástrojů pro ověření vhodnosti navržených řešení.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvoření značky, marketingové strategie nového webového portálu a to na základě analýzy konkurence.
Struktura bakalářské práce:
1. Zjištění metod tvorby značky.
2. Vytvoření značky a marketingové strategie pro startup.
3. Využití Online marketingových nástrojů pro ověření vhodnosti navržených řešení.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, G., Kotler, P. a Opresnik, M. (2016). Marketing An Introduction (13th ed.). Edinburgh: Pearson Education Limited.
Healey, M. (2009). Co je branding?. (1.vyd.) Praha: Slovart.
Hughes, V. Weller, D. (2010). START A SMALL BUSINESS (1th ed.). London: Hodder Headline.
Keller, K. (2007). Strategické řízení značky (1.vyd.). Praha: Grada.
Olins, W. (2016). Brand new: nová podoba značek (1th ed.). Praha: Slovart.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, G., Kotler, P. a Opresnik, M. (2016). Marketing An Introduction (13th ed.). Edinburgh: Pearson Education Limited.
Healey, M. (2009). Co je branding?. (1.vyd.) Praha: Slovart.
Hughes, V. Weller, D. (2010). START A SMALL BUSINESS (1th ed.). London: Hodder Headline.
Keller, K. (2007). Strategické řízení značky (1.vyd.). Praha: Grada.
Olins, W. (2016). Brand new: nová podoba značek (1th ed.). Praha: Slovart.