Interaktivní učebnice je doplňkem pro výuku, s posláním rozvíjet informace
o historii. Učebnice má podnítit zájem o architekturu a historii. Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky
a didaktickou vybavenost.
Anotace v angličtině
Interactive textbook is a supplement for teaching, with the mission to develop information about the history. The textbook is to stimulate interest in architecture
and history. The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research techniques and didactic endowment.
Klíčová slova
učebnice, architektura, pop-up, základní šk
Klíčová slova v angličtině
textbook, architecture, pop-up, primary school
Rozsah průvodní práce
65 s. (81 000 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Interaktivní učebnice je doplňkem pro výuku, s posláním rozvíjet informace
o historii. Učebnice má podnítit zájem o architekturu a historii. Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky
a didaktickou vybavenost.
Anotace v angličtině
Interactive textbook is a supplement for teaching, with the mission to develop information about the history. The textbook is to stimulate interest in architecture
and history. The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research techniques and didactic endowment.
Klíčová slova
učebnice, architektura, pop-up, základní šk
Klíčová slova v angličtině
textbook, architecture, pop-up, primary school
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Shromažďování informací
Vypracování teoretické části
Realizace praktické části - výtvarného projektu
Realizace výtvarně-pedagogické části
Práce na textové části
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Shromažďování informací
Vypracování teoretické části
Realizace praktické části - výtvarného projektu
Realizace výtvarně-pedagogické části
Práce na textové části
Seznam doporučené literatury
ČERVENKOVÁ, Iva. Žák a učebnice: užívání učebnic na 2. stupni základních škol. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-7368-924-7.
KAŠE, Jiří a Petr KOTLÍK. Braunův Betlém: drama krajiny a umění v proměnách času. Praha: Paseka, 1999. ISBN 80-7185-233-3.
MANAK, Josef. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvorivosti zaku. Brno: Masarykova univerzita v Brne, pedagogicka fakulta, 1998. ISBN 80-21018-80-1.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0456-5.
ZUJEV, Dmitrij Dmitrijevič. Ako tvoriť učebnice. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1986.
Seznam doporučené literatury
ČERVENKOVÁ, Iva. Žák a učebnice: užívání učebnic na 2. stupni základních škol. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-7368-924-7.
KAŠE, Jiří a Petr KOTLÍK. Braunův Betlém: drama krajiny a umění v proměnách času. Praha: Paseka, 1999. ISBN 80-7185-233-3.
MANAK, Josef. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvorivosti zaku. Brno: Masarykova univerzita v Brne, pedagogicka fakulta, 1998. ISBN 80-21018-80-1.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0456-5.
ZUJEV, Dmitrij Dmitrijevič. Ako tvoriť učebnice. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1986.