Tématem diplomové práce je autorský projekt Formace. Práce se skládá
z nové vizuální identity již existující autorské značky, která se zabývá převážně papírenskými produkty. Pro značku jsou charakteristické opakující se grafické vzory, nízkonákladová produkce a ruční zpracování produktů. Nová vizuální identita se skládá ze sjednoceného vizuálního stylu, nového logotypu a je doplněna novou kolekcí vzorů inspirovaných předsádkami starých knih.
Anotace v angličtině
The theme of the diploma thesis is the authoring project "Formace". The work consists of a new visual identity of an already existing brand, which deals mainly with paper products. The characteristic brand features are repeating graphic designs, low cost production, and manual product processing. The new visual identity consists of a unified visual style, a new logotype, and is complemented by a new collection of patterns inspired by the old books.
Tématem diplomové práce je autorský projekt Formace. Práce se skládá
z nové vizuální identity již existující autorské značky, která se zabývá převážně papírenskými produkty. Pro značku jsou charakteristické opakující se grafické vzory, nízkonákladová produkce a ruční zpracování produktů. Nová vizuální identita se skládá ze sjednoceného vizuálního stylu, nového logotypu a je doplněna novou kolekcí vzorů inspirovaných předsádkami starých knih.
Anotace v angličtině
The theme of the diploma thesis is the authoring project "Formace". The work consists of a new visual identity of an already existing brand, which deals mainly with paper products. The characteristic brand features are repeating graphic designs, low cost production, and manual product processing. The new visual identity consists of a unified visual style, a new logotype, and is complemented by a new collection of patterns inspired by the old books.
Pravidelné konzultace s vedoucím práce.
Výběr odborné literatury.
Teoretická rešerše zadání.
Vlastní zpracování.
Volba způsobu instalace.
Písemná obhajoba práce.
Zásady pro vypracování
Pravidelné konzultace s vedoucím práce.
Výběr odborné literatury.
Teoretická rešerše zadání.
Vlastní zpracování.
Volba způsobu instalace.
Písemná obhajoba práce.
Seznam doporučené literatury
WEISCHENK, Susan. 100 Things Every Designer Needs to Know About People. Pearson Education, 2011. 256 s. ISBN-10: 0321767535
Norman, Donald: Design pro každý den. Dokořán 2010, 272 s. ISBN 9788073633141
RAWSTHORNOVÁ Alice:Zdravím, světe. 2014. 331 st. ISBN 978-80-7473-226-3
LAHODA Vojtěch, RYKL Zdeněk: Zdeněk Rykl. Kant 2016. 168 st. ISBN 978-80-7437-198-1
Archiv výtvarného umění: Zdenek Seydl a knihy, 2016. 360 st. ISBN 978-8-905744-5-8
Samara, Timothy: Gragický design, Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Slovart, 2008, ISBN: 9788073910303
Twemlowová, Alice: K čemu je grafický design? Slovart 2008, 256 s. ISBN 9788073910273
Seznam doporučené literatury
WEISCHENK, Susan. 100 Things Every Designer Needs to Know About People. Pearson Education, 2011. 256 s. ISBN-10: 0321767535
Norman, Donald: Design pro každý den. Dokořán 2010, 272 s. ISBN 9788073633141
RAWSTHORNOVÁ Alice:Zdravím, světe. 2014. 331 st. ISBN 978-80-7473-226-3
LAHODA Vojtěch, RYKL Zdeněk: Zdeněk Rykl. Kant 2016. 168 st. ISBN 978-80-7437-198-1
Archiv výtvarného umění: Zdenek Seydl a knihy, 2016. 360 st. ISBN 978-8-905744-5-8
Samara, Timothy: Gragický design, Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Slovart, 2008, ISBN: 9788073910303
Twemlowová, Alice: K čemu je grafický design? Slovart 2008, 256 s. ISBN 9788073910273