Bakalářská práce se zabývá organizací hudebního festivalu, funkcemi jednotlivých členů organizačního týmu a jejich pracovní náplní. Je odbornou příručkou, obecným a univerzálním návodem, jak naplánovat a zrealizovat hudební festival, ať už malých, nebo velkých rozměrů. V závěru je popisován proces zhodnocení festivalu a zpětné vazby organizačního týmu po ukončení události. Potenciální čtenáři z ní mohou získat patřičné, užitečné informace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a music festival organization, individual roles of particular members of the realization team and their jobs. It serves as a specialized manual, a handout delivering guideline to planning and realization of a music festival regardless of the size of the event. The final part describes the process of festival evaluation and realization team feedback following the event. Potential readers may obtain a lot of useful information by reading the paper.
Klíčová slova
Hudební festival, hlavní organizátor, manažer, ekonomika, marketing
Klíčová slova v angličtině
Music festival, main organiser, manager, economics, marketing.
Rozsah průvodní práce
40 s. (53 688 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá organizací hudebního festivalu, funkcemi jednotlivých členů organizačního týmu a jejich pracovní náplní. Je odbornou příručkou, obecným a univerzálním návodem, jak naplánovat a zrealizovat hudební festival, ať už malých, nebo velkých rozměrů. V závěru je popisován proces zhodnocení festivalu a zpětné vazby organizačního týmu po ukončení události. Potenciální čtenáři z ní mohou získat patřičné, užitečné informace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a music festival organization, individual roles of particular members of the realization team and their jobs. It serves as a specialized manual, a handout delivering guideline to planning and realization of a music festival regardless of the size of the event. The final part describes the process of festival evaluation and realization team feedback following the event. Potential readers may obtain a lot of useful information by reading the paper.
Klíčová slova
Hudební festival, hlavní organizátor, manažer, ekonomika, marketing
Klíčová slova v angličtině
Music festival, main organiser, manager, economics, marketing.
Zásady pro vypracování
Shromáždění odborné literatury.
Návrh koncepce práce.
Plánování a realizace hudebního festivalu.
Zásady pro vypracování
Shromáždění odborné literatury.
Návrh koncepce práce.
Plánování a realizace hudebního festivalu.
Seznam doporučené literatury
Kohout, J. Rétorika - umění mluvit a jednat s lidmi. Praha: Management Press, 2002. 170 s. ISBN: 80-7261-072-4.
Kotler, P. Keller, Lane K. Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. 816 s. ISBN: 978-80-247-4150-5
Drábek, V. Popularizace hudby. Praha: H+H, 1992. 133 s. ISBN: 978-80-85467-84-4.
Cikánek, M. Kreativní průmysly příležitost pro novou ekonomiku. Praha: Divadelní ústav, 2009. 86 s. ISBN: 978-80-7008-231-7.
Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění: Praktický průvodce. 1. vydání. Praha: Institut umění - Divadelní ústav, 2009. 146 s. ISBN: 978-80-7008-236-2.
Seznam doporučené literatury
Kohout, J. Rétorika - umění mluvit a jednat s lidmi. Praha: Management Press, 2002. 170 s. ISBN: 80-7261-072-4.
Kotler, P. Keller, Lane K. Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. 816 s. ISBN: 978-80-247-4150-5
Drábek, V. Popularizace hudby. Praha: H+H, 1992. 133 s. ISBN: 978-80-85467-84-4.
Cikánek, M. Kreativní průmysly příležitost pro novou ekonomiku. Praha: Divadelní ústav, 2009. 86 s. ISBN: 978-80-7008-231-7.
Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění: Praktický průvodce. 1. vydání. Praha: Institut umění - Divadelní ústav, 2009. 146 s. ISBN: 978-80-7008-236-2.