Práce je zaměřena na způsoby využívání marketingu HC Děčín, o.s. Je zde popsán marketingový mix a charakteristika klubu HC Děčín, o. s. Součástí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění povědomí HC Děčín u obyvatel. Dotazníkové šetření bylo provedeno u HC Děčín, o.s. a u HC Slovan Ústí nad Labem. Výsledky šetření obou organizací byly vzájemně porovnány mezi sebou. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on ways to use marketing of HC Decin, c.a. There is described marketing mix and characteristics of HC Decin, c. a. As part of the survey focused on finding awareness of HC Decin among the population. The questionnaire survey was conducted at HC Decin, c.a. and at HC Slovan Usti nad Labem. Results of investigation of both organizations were compared with each other. Based on the survey results were recommended suggestions for improvement.
Klíčová slova
Marketing sportu, marketingový mix, hokejový klub, hokej, neziskové organizace, marketing neziskových organizací
Klíčová slova v angličtině
Sports marketing, marketing mix, hockey club, hockey, nonprofit organizations, marketing of nonprofit organizations
Rozsah průvodní práce
67 s.(91 064 znaků).15 s. příl
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na způsoby využívání marketingu HC Děčín, o.s. Je zde popsán marketingový mix a charakteristika klubu HC Děčín, o. s. Součástí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění povědomí HC Děčín u obyvatel. Dotazníkové šetření bylo provedeno u HC Děčín, o.s. a u HC Slovan Ústí nad Labem. Výsledky šetření obou organizací byly vzájemně porovnány mezi sebou. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on ways to use marketing of HC Decin, c.a. There is described marketing mix and characteristics of HC Decin, c. a. As part of the survey focused on finding awareness of HC Decin among the population. The questionnaire survey was conducted at HC Decin, c.a. and at HC Slovan Usti nad Labem. Results of investigation of both organizations were compared with each other. Based on the survey results were recommended suggestions for improvement.
Klíčová slova
Marketing sportu, marketingový mix, hokejový klub, hokej, neziskové organizace, marketing neziskových organizací
Klíčová slova v angličtině
Sports marketing, marketing mix, hockey club, hockey, nonprofit organizations, marketing of nonprofit organizations
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zjistit způsoby využívání marketingu v neziskové organizaci HC Děčín, o. s. a navrhnout možná řešení nedostatků v jeho používání.
Struktura práce:
1. Charakteristika a specifikace neziskových organizací
2. Charakteristika HC Děčín, o. s.
3. Místní šetření
4. Návrhy a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zjistit způsoby využívání marketingu v neziskové organizaci HC Děčín, o. s. a navrhnout možná řešení nedostatků v jeho používání.
Struktura práce:
1. Charakteristika a specifikace neziskových organizací
2. Charakteristika HC Děčín, o. s.
3. Místní šetření
4. Návrhy a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskových organizací. Verbum, Zlín 2011
2. BOUKAL, P.: Ekonomika a financování neziskových organizací. Oeconomica, Praha 2007
3. BOUKAL, P.: Nestátní neziskové organizace. Oeconomica, Praha 2009
4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada, Praha 2004
5. NOVOTNÝ, J.: Ekonomika a řízení neziskových organizací. Oeconomica, Praha 2004
6. SVĚTLÍK, J.: Marketing - cesta k trhu. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň 2005
Seznam doporučené literatury
1. BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskových organizací. Verbum, Zlín 2011
2. BOUKAL, P.: Ekonomika a financování neziskových organizací. Oeconomica, Praha 2007
3. BOUKAL, P.: Nestátní neziskové organizace. Oeconomica, Praha 2009
4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada, Praha 2004
5. NOVOTNÝ, J.: Ekonomika a řízení neziskových organizací. Oeconomica, Praha 2004
6. SVĚTLÍK, J.: Marketing - cesta k trhu. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň 2005