Práce čtenáře seznámí s důležitými pojmy s oblasti video herního trhu a Poskytuje pohled na část trhu PC her v České republice. Srovnává PC a video herní konzole a poskytuje náhled na důležité rozdíly mezi těmito dvěma trhy. Práce obsahuje také výsledky dotazníkového šetření preferencí PC videoherního trhu.
Anotace v angličtině
Paper will introduce reader to important terms from the video game market and and provides a look at part of the PC gaming market in Czech Republic. The paper compares PC and consoles and provides a look at the differences between these two markets. Paper also contains results of survey of preferences on PC video game market.
Klíčová slova
Marketing, video hry, PC hry, zábavní průmysl
Klíčová slova v angličtině
Marketing, video games, PC games, entertainment industry
Rozsah průvodní práce
47 s. (53 920)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce čtenáře seznámí s důležitými pojmy s oblasti video herního trhu a Poskytuje pohled na část trhu PC her v České republice. Srovnává PC a video herní konzole a poskytuje náhled na důležité rozdíly mezi těmito dvěma trhy. Práce obsahuje také výsledky dotazníkového šetření preferencí PC videoherního trhu.
Anotace v angličtině
Paper will introduce reader to important terms from the video game market and and provides a look at part of the PC gaming market in Czech Republic. The paper compares PC and consoles and provides a look at the differences between these two markets. Paper also contains results of survey of preferences on PC video game market.
Klíčová slova
Marketing, video hry, PC hry, zábavní průmysl
Klíčová slova v angličtině
Marketing, video games, PC games, entertainment industry
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je identifikace a zhodnocení preferencí současných zákazníků na trhu PC video her v České republice.
Struktura práce
1. Prvky marketingového mixu na PC video herním trhu
2. Zpracování dotazníkového šetření
3. Porovnání s konkurenčním trhem konzolových her v rámci marketingového mixu
4. Vyhodnocení získaných dat a určení preferencí zákazníků
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je identifikace a zhodnocení preferencí současných zákazníků na trhu PC video her v České republice.
Struktura práce
1. Prvky marketingového mixu na PC video herním trhu
2. Zpracování dotazníkového šetření
3. Porovnání s konkurenčním trhem konzolových her v rámci marketingového mixu
4. Vyhodnocení získaných dat a určení preferencí zákazníků
Seznam doporučené literatury
1. JIRKOVSKÝ, J.: Game industry. D.A.M.O., Praha 2011
2. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. Grada, Praha 2007
3. STEINBERG, S.: Videogame marketing and PR. IUniverse, New York 2007
4. WESLEY, D., BARCZAK G.: Innovation and marketing in the video game industry. Gower, Farnham 2010
5. WOLF, M.: Encyclopedia of video games. Greenwood, Santa Barbara 2012
Seznam doporučené literatury
1. JIRKOVSKÝ, J.: Game industry. D.A.M.O., Praha 2011
2. KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing management. Grada, Praha 2007
3. STEINBERG, S.: Videogame marketing and PR. IUniverse, New York 2007
4. WESLEY, D., BARCZAK G.: Innovation and marketing in the video game industry. Gower, Farnham 2010
5. WOLF, M.: Encyclopedia of video games. Greenwood, Santa Barbara 2012