Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která zkoumá čtyři věkové skupiny a jejich vztah k internetu, reklamě a především k reklamě na internetu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part of the thesis is also a practical part in which four age groups are examined. This part reveals their relationship to the Internet, marketing and especially to the online advertising.
Internet, advertising, Internet advertising, effectiveness
Rozsah průvodní práce
50 s. (63 144)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která zkoumá čtyři věkové skupiny a jejich vztah k internetu, reklamě a především k reklamě na internetu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part of the thesis is also a practical part in which four age groups are examined. This part reveals their relationship to the Internet, marketing and especially to the online advertising.
Internet, advertising, Internet advertising, effectiveness
Zásady pro vypracování
Internet
Reklama
Internetová reklama
Efektivita internetové reklamy
Porovnání internetové reklamy v ČR a v Rusku
Zásady pro vypracování
Internet
Reklama
Internetová reklama
Efektivita internetové reklamy
Porovnání internetové reklamy v ČR a v Rusku
Seznam doporučené literatury
CRHA, Ivan., KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 119 s. ISBN 80-7169-308-1
HUITEMA., Christian. A Bůh stvořil internet. Přel. R. Germič a L. Gladavská. 1. vyd. Praha: Mladá Fronta, 1996. 176 s. ISBN 80-204-0576-3
SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. Přel. I. Šmejdová. Praha: Grada, 1994. 153 s. ISBN 80-7169-112-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka., MIKEŠ, Jiří, Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2003. 122 s. ISBN 80-247-0557-5
ZEMAN, Jan. Ve spárech reklamy. Praha: Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-247-0557-5
Seznam doporučené literatury
CRHA, Ivan., KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 119 s. ISBN 80-7169-308-1
HUITEMA., Christian. A Bůh stvořil internet. Přel. R. Germič a L. Gladavská. 1. vyd. Praha: Mladá Fronta, 1996. 176 s. ISBN 80-204-0576-3
SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. Přel. I. Šmejdová. Praha: Grada, 1994. 153 s. ISBN 80-7169-112-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka., MIKEŠ, Jiří, Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2003. 122 s. ISBN 80-247-0557-5
ZEMAN, Jan. Ve spárech reklamy. Praha: Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-247-0557-5