Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided and found insufficiencies will be mentioned.
Klíčová slova
ASP.NET, MVC, Helpdesk, Skype
Klíčová slova v angličtině
ASP.NET, MVC, Helpdesk, Skype
Rozsah průvodní práce
84
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided and found insufficiencies will be mentioned.
Klíčová slova
ASP.NET, MVC, Helpdesk, Skype
Klíčová slova v angličtině
ASP.NET, MVC, Helpdesk, Skype
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Navrhnout a implementovat aplikaci, která prostřednictvím přidruženého Skype účtu přijímá zprávy a zpracovává je, a tím umožňuje zefektivnění procesu IT podpory.
Osnova:
1. Obecná problematika procesu technické podpory
2. Popis stávající situace
3. Výběr a popis použitých technologií
4. Návrh a implementace aplikace
5. Model nasazení aplikace
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Navrhnout a implementovat aplikaci, která prostřednictvím přidruženého Skype účtu přijímá zprávy a zpracovává je, a tím umožňuje zefektivnění procesu IT podpory.
Osnova:
1. Obecná problematika procesu technické podpory
2. Popis stávající situace
3. Výběr a popis použitých technologií
4. Návrh a implementace aplikace
5. Model nasazení aplikace
Seznam doporučené literatury
GRIFFITHS, Ian. Programming C# 5.0. First edition. ISBN 1449320414.
SQL Server 2016 Technical Documentation. Microsoft MSDN. [online]. 2016 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms130214.aspx
W3 Schools Online Web Tutorials. SQL Tutorial. [online]. c 1999-2016 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: www.w3schools.com/sql/
ITIL IT Service Management Books. Itil Books IT SERVICE MANAGEMENT BOOKSHOP. [online]. ? 2014 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: http://www.itil.org.uk/index.htm
What is UML. Unified Modeling Language. [online]. 2005 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: http://www.uml.org/what-is-uml.htm
Seznam doporučené literatury
GRIFFITHS, Ian. Programming C# 5.0. First edition. ISBN 1449320414.
SQL Server 2016 Technical Documentation. Microsoft MSDN. [online]. 2016 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms130214.aspx
W3 Schools Online Web Tutorials. SQL Tutorial. [online]. c 1999-2016 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: www.w3schools.com/sql/
ITIL IT Service Management Books. Itil Books IT SERVICE MANAGEMENT BOOKSHOP. [online]. ? 2014 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: http://www.itil.org.uk/index.htm
What is UML. Unified Modeling Language. [online]. 2005 [cit. 2016-10-10]. Dostupné z: http://www.uml.org/what-is-uml.htm