Tato bakalářská práce na téma "Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou" se zabývá marketingovým mixem, konkrétně v oblasti služeb a to přesněji u kina, které se nachází v kulturním domě v Kralupech nad Vltavou. Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit danou problematiku a stručně shrnout základní charakteristiku řešeného problému. Dále pak zhodnotit současný stav marketingového mixu Kina v Kralupech nad Vltavou pomocí dotazníkového šetření a následně na základě vyhodnocení získaných poznatků dokázat navrhnout možná budoucí řešení pro jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work "Marketing mix of civic centre KaSS in Kralupy nad Vltavou" deals with marketing mix in particular the services, especially cinema that is situated in civic centre in Kralupy nad Vltavou. The main aim of this work is to approach the issue and briefly summarize the basic characteristics of the problem. Further evaluate the current marketing mix of the cinema in Kralupy nad Vltavou based on a questionnaire inquiry. Consequently, based on the evaluation of the acquired knowledge, it is possible to suggest possible future solutions for its improvement.
Klíčová slova
Kultura, marketingový mix, služby, cena, produkt, propagace, marketingová komunikace, distribuce, místo, lidé, procesy, materiální prostředí
Tato bakalářská práce na téma "Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou" se zabývá marketingovým mixem, konkrétně v oblasti služeb a to přesněji u kina, které se nachází v kulturním domě v Kralupech nad Vltavou. Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit danou problematiku a stručně shrnout základní charakteristiku řešeného problému. Dále pak zhodnotit současný stav marketingového mixu Kina v Kralupech nad Vltavou pomocí dotazníkového šetření a následně na základě vyhodnocení získaných poznatků dokázat navrhnout možná budoucí řešení pro jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work "Marketing mix of civic centre KaSS in Kralupy nad Vltavou" deals with marketing mix in particular the services, especially cinema that is situated in civic centre in Kralupy nad Vltavou. The main aim of this work is to approach the issue and briefly summarize the basic characteristics of the problem. Further evaluate the current marketing mix of the cinema in Kralupy nad Vltavou based on a questionnaire inquiry. Consequently, based on the evaluation of the acquired knowledge, it is possible to suggest possible future solutions for its improvement.
Klíčová slova
Kultura, marketingový mix, služby, cena, produkt, propagace, marketingová komunikace, distribuce, místo, lidé, procesy, materiální prostředí