Předmětem mé bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace počítačové firmy a sestavení doporučení pro tvorbu komunikace nové.
Ve své práci představuji firmu Profitec a její současnou marketingovou komunikaci, která je po prozkoumání zhodnocena.
Zkoumána je též efektivita obecných složek komunikačního mixu na cílové skupině firmy, aby mohla být vytvořena účinná marketingová komunikace pro firmu Profitec. Efektivita jednotlivých složek komunikačního mixu je zkoumána dotazníkovým šetřením. Dotazováni jsou pouze fyzičtí zákazníci firmy, a také možní potencionální zákazníci, kteří žijí v Ústeckém kraji.
V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy, aby byla pro firmu Profitec co nejlepší.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis is the analysis of the current state of marketing communications inside a software company and compilation of recommendations for anew communications.
The name of the company chosen for my thesis is Profitec and thier current marketing communication which has been evaluated during my inspection.
The effectiveness of the common assets on the communication mix and thier impact on the targeted group of interest for the company has also been investigated, so that an efficient marketing communication could be created for the Profitec company.
The effectiveness of each assets of the communication mix is researched in the form of a survey. The participation in the survey is reserved to solid/physical customers and potential customers living in the province of Ústecký Kraj only.
The last part of the thesis is dedicated to my proposition of recommendations
for the improvement of the marketing communication that that will suit the Leeds of the Profitec company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, public relations, přímý marketing, osobní prodej, internet, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communication mix, advertisement (advertising), public relations, dirct marketing, personal selling, internet, social networks
Rozsah průvodní práce
69 s. (95 932)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem mé bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace počítačové firmy a sestavení doporučení pro tvorbu komunikace nové.
Ve své práci představuji firmu Profitec a její současnou marketingovou komunikaci, která je po prozkoumání zhodnocena.
Zkoumána je též efektivita obecných složek komunikačního mixu na cílové skupině firmy, aby mohla být vytvořena účinná marketingová komunikace pro firmu Profitec. Efektivita jednotlivých složek komunikačního mixu je zkoumána dotazníkovým šetřením. Dotazováni jsou pouze fyzičtí zákazníci firmy, a také možní potencionální zákazníci, kteří žijí v Ústeckém kraji.
V závěru práce jsou navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy, aby byla pro firmu Profitec co nejlepší.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis is the analysis of the current state of marketing communications inside a software company and compilation of recommendations for anew communications.
The name of the company chosen for my thesis is Profitec and thier current marketing communication which has been evaluated during my inspection.
The effectiveness of the common assets on the communication mix and thier impact on the targeted group of interest for the company has also been investigated, so that an efficient marketing communication could be created for the Profitec company.
The effectiveness of each assets of the communication mix is researched in the form of a survey. The participation in the survey is reserved to solid/physical customers and potential customers living in the province of Ústecký Kraj only.
The last part of the thesis is dedicated to my proposition of recommendations
for the improvement of the marketing communication that that will suit the Leeds of the Profitec company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, public relations, přímý marketing, osobní prodej, internet, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communication mix, advertisement (advertising), public relations, dirct marketing, personal selling, internet, social networks
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace firmy Profitec a navržení opatření pro zlepšení komunikace firmy.
Struktura (obsah) práce:
1. Marketingová komunikace
2. Firma Profitec
3. Současná komunikace firmy
4. Dotazníkové šetření
5. Návrhy pro novou marketingovou komunikaci firmy
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace firmy Profitec a navržení opatření pro zlepšení komunikace firmy.
Struktura (obsah) práce:
1. Marketingová komunikace
2. Firma Profitec
3. Současná komunikace firmy
4. Dotazníkové šetření
5. Návrhy pro novou marketingovou komunikaci firmy
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M., & kolektiv. (2016). Marketingová komunikace: Jak komunikovat
na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání). Praha: Grada Publishing.
Karlíček, M., & kolektiv. (2013). Základy marketingu (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G. (2007). Moderní marketing
(4. evropské vydání. 1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. (2007). Marketing management (12. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Karlíček, M., & kolektiv. (2016). Marketingová komunikace: Jak komunikovat
na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání). Praha: Grada Publishing.
Karlíček, M., & kolektiv. (2013). Základy marketingu (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G. (2007). Moderní marketing
(4. evropské vydání. 1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. (2007). Marketing management (12. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.