Bakalářská práce s názvem Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s. má za cíl identifikovat hlavní faktory, které mohou mít vliv na rozhodování stávajících a potenciálních klientů ČMSS, a.s., stát se klienty poradenského centra v Jirkově.
V rámci dotazníkového šetření byly zjišťovány nejhlavnější faktory, které mají vliv na klienty a potenciální klienty při výběru banky a její pobočky. Z výsledků šetření byla identifikována výše splátek u klientů ČMSS, a.s. jako nejdůležitější faktor při výběru banky, pro potenciální klienty jsou nejdůležitější úrokové sazby. Jako rozhodující faktor při výběru pobočky u klientů byla identifikována profesionalita pracovníků u potenciálních klientů
je nejdůležitějším faktorem spolehlivost pracovníků. V dotazníkovém šetření byla zkoumána také preferovaná komunikace s bankou, získání prvotní informace o pobočce a ochota doporučení pobočky. Preferovaným způsobem komunikace je sjednaná schůzka na pobočce. Nejvíce se klienti a potenciální klienti dozvěděli o pobočce z referencí od rodiny a přátel a většina z nich pravděpodobně doporučí pobočku svému okolí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis named "Decision making for clients of the counselling centre as part of the company Českomoravská stavební spořitelna a.s." had a goal to identify the major factors, that can influence decision making process of current and potential ČMSS clients. Within questionnaire research, the main factors that influence process of decision between banks and their branch offices, were discovered. From the results of the research, it shows that the main factor of ČMSS, a.s.clients for the choice of bank was instalment rate. For potential clients, it was an interest rate. As for the the choice of branch professionality of employees was the most influential for clients and "credibility of employees" for potential clients. In this questionnaire, preferred manner of communication with the bank, manner of first contact with the bank and willingness to recommend the chosen branch were also researched.Preferred manner of communication was an agreed meeting in the branch office. Manner of first contact was usually through referencesfrom family and friends and most of the clients would also recommend the branch to their friends.
Bakalářská práce s názvem Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s. má za cíl identifikovat hlavní faktory, které mohou mít vliv na rozhodování stávajících a potenciálních klientů ČMSS, a.s., stát se klienty poradenského centra v Jirkově.
V rámci dotazníkového šetření byly zjišťovány nejhlavnější faktory, které mají vliv na klienty a potenciální klienty při výběru banky a její pobočky. Z výsledků šetření byla identifikována výše splátek u klientů ČMSS, a.s. jako nejdůležitější faktor při výběru banky, pro potenciální klienty jsou nejdůležitější úrokové sazby. Jako rozhodující faktor při výběru pobočky u klientů byla identifikována profesionalita pracovníků u potenciálních klientů
je nejdůležitějším faktorem spolehlivost pracovníků. V dotazníkovém šetření byla zkoumána také preferovaná komunikace s bankou, získání prvotní informace o pobočce a ochota doporučení pobočky. Preferovaným způsobem komunikace je sjednaná schůzka na pobočce. Nejvíce se klienti a potenciální klienti dozvěděli o pobočce z referencí od rodiny a přátel a většina z nich pravděpodobně doporučí pobočku svému okolí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis named "Decision making for clients of the counselling centre as part of the company Českomoravská stavební spořitelna a.s." had a goal to identify the major factors, that can influence decision making process of current and potential ČMSS clients. Within questionnaire research, the main factors that influence process of decision between banks and their branch offices, were discovered. From the results of the research, it shows that the main factor of ČMSS, a.s.clients for the choice of bank was instalment rate. For potential clients, it was an interest rate. As for the the choice of branch professionality of employees was the most influential for clients and "credibility of employees" for potential clients. In this questionnaire, preferred manner of communication with the bank, manner of first contact with the bank and willingness to recommend the chosen branch were also researched.Preferred manner of communication was an agreed meeting in the branch office. Manner of first contact was usually through referencesfrom family and friends and most of the clients would also recommend the branch to their friends.
Cílem této práce je identifikovat hlavní faktory, které mohou mít vliv na rozhodování stávajících a potenciálních klientů, stát se klienty poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.v Jirkově.
Struktura (obsah) práce:
1. Model spotřebitelova rozhodování
2. Představení firmy ČMSS, a.s.
3. Rozhodování klientů poradenského centra ČMSS, a.s.
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je identifikovat hlavní faktory, které mohou mít vliv na rozhodování stávajících a potenciálních klientů, stát se klienty poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.v Jirkově.
Struktura (obsah) práce:
1. Model spotřebitelova rozhodování
2. Představení firmy ČMSS, a.s.
3. Rozhodování klientů poradenského centra ČMSS, a.s.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P., & Urbánek, T. (2003). Marketing: základy a principy (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing: 4. evropské vydání (1. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P. (2001). Marketing management (10. rozš. vyd.). Praha: Grada.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy (1. vyd.). Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P., & Urbánek, T. (2003). Marketing: základy a principy (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing: 4. evropské vydání (1. vyd.). Praha: Grada.
Kotler, P. (2001). Marketing management (10. rozš. vyd.). Praha: Grada.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy (1. vyd.). Praha: Grada.