Cílem této práce je vypracovat podrobný podnikatelský záměr pro Tetovací studio v Roudnici nad Labem. Práce bude zahrnovat finanční plán zakladatelský i provozní rozpočet. Vysvětlím způsob tvoření ceny v tomto oboru, navrhnu vhodnou podporu prodeje. V neposlední řadě vytvořím PERT diagram a také SWOT analýzu, která poukáže na případné hrozby a slabé stránky, na které je třeba se připravit. Navrhnu vhodný marketingový mix. Výstupem bude projekt obsahující veškeré informace a podklady nutné k realizaci tetovacího studia.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to develop a detailed business plan for a tattoo studio in Roudnice nad Labem. The thesis includes financial plan - founding and operating budget. I propose suitable sales support by explaining the way of prices formation in this sector. Finally I will create a PERT chart and SWOT analysis too which show us a possible threats and weaknesses that need to be prepared for. I will suggest suitable marketing mix. The result will be a project containing all the informations and documents necessary to make the tattoo studio ralization.
Klíčová slova
Podnikatelský záměr, marketingový mix, tetovací studio, finanční plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Business plan, marketing mix, tattoo studio, financial plan, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
48 s. (55 042 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vypracovat podrobný podnikatelský záměr pro Tetovací studio v Roudnici nad Labem. Práce bude zahrnovat finanční plán zakladatelský i provozní rozpočet. Vysvětlím způsob tvoření ceny v tomto oboru, navrhnu vhodnou podporu prodeje. V neposlední řadě vytvořím PERT diagram a také SWOT analýzu, která poukáže na případné hrozby a slabé stránky, na které je třeba se připravit. Navrhnu vhodný marketingový mix. Výstupem bude projekt obsahující veškeré informace a podklady nutné k realizaci tetovacího studia.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to develop a detailed business plan for a tattoo studio in Roudnice nad Labem. The thesis includes financial plan - founding and operating budget. I propose suitable sales support by explaining the way of prices formation in this sector. Finally I will create a PERT chart and SWOT analysis too which show us a possible threats and weaknesses that need to be prepared for. I will suggest suitable marketing mix. The result will be a project containing all the informations and documents necessary to make the tattoo studio ralization.
Klíčová slova
Podnikatelský záměr, marketingový mix, tetovací studio, finanční plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Business plan, marketing mix, tattoo studio, financial plan, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je vypracovat podrobný podnikatelský záměr pro Tetovací salon v Roudnici nad Labem.
Struktura (obsah) práce:
1. Podnikatelský plán a jiné základní ekonomické definice
2. Navržení marketingového mixu
3 .Zahajovací rozvaha finanční plán
4. Dotazníkové šetření a následné vyhodnocení
5. Swot analýza, pert diagram
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je vypracovat podrobný podnikatelský záměr pro Tetovací salon v Roudnici nad Labem.
Struktura (obsah) práce:
1. Podnikatelský plán a jiné základní ekonomické definice
2. Navržení marketingového mixu
3 .Zahajovací rozvaha finanční plán
4. Dotazníkové šetření a následné vyhodnocení
5. Swot analýza, pert diagram
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P. (2005). Marketing: základy a principy. (2. vyd.). Brno: Computer Press.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing: 4. evropské vydání. (1. vyd.). Praha: Grada.
Tomek, G., Vávrová, V. (2007). Marketing od myšlenky k realizaci. (1. vyd.). Praha: Professional Publishing.
Wupperfeld, U. (2003). Podnikatelský plán pro úspěšný start. (1. vyd.). Praha: Management Press.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P. (2005). Marketing: základy a principy. (2. vyd.). Brno: Computer Press.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing: 4. evropské vydání. (1. vyd.). Praha: Grada.
Tomek, G., Vávrová, V. (2007). Marketing od myšlenky k realizaci. (1. vyd.). Praha: Professional Publishing.
Wupperfeld, U. (2003). Podnikatelský plán pro úspěšný start. (1. vyd.). Praha: Management Press.