Obsahem diplomové práce je pojednání o marketingu a propagaci v oblasti vzdělávacích institucí vyššího typu, zaměřených na umění a design, jehož cílem je vytvoření funkční kampaně pro konkrétní instituci. Zaměřuje se na analýzu komunikace FUD UJEP v Ústí nad Labem. Na základě analýzy jsou identifikovány klíčévé body, jako cílová skupina a media vhodná pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly předem stanoveny.
Anotace v angličtině
The content of this diploma thesis is marketing and propagation of fine arts schools. The second part is focused on the analysis of communication of FUD UJEP, which is situated in Usti nad Labem. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication strategy for selected target group.
Klíčová slova
marketing, propagace, reklama, vysoké školy, umění, komunikace, média
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, advertising, art, communication, media
Rozsah průvodní práce
58
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem diplomové práce je pojednání o marketingu a propagaci v oblasti vzdělávacích institucí vyššího typu, zaměřených na umění a design, jehož cílem je vytvoření funkční kampaně pro konkrétní instituci. Zaměřuje se na analýzu komunikace FUD UJEP v Ústí nad Labem. Na základě analýzy jsou identifikovány klíčévé body, jako cílová skupina a media vhodná pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly předem stanoveny.
Anotace v angličtině
The content of this diploma thesis is marketing and propagation of fine arts schools. The second part is focused on the analysis of communication of FUD UJEP, which is situated in Usti nad Labem. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication strategy for selected target group.
Klíčová slova
marketing, propagace, reklama, vysoké školy, umění, komunikace, média
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, advertising, art, communication, media
Zásady pro vypracování
1) Historie propagace um. institucí
2) Zmapování současné situace
3) Analýza poznatků
4) Návrh komunikační strategie, včetně praktické realizace vybrané instituce
Zásady pro vypracování
1) Historie propagace um. institucí
2) Zmapování současné situace
3) Analýza poznatků
4) Návrh komunikační strategie, včetně praktické realizace vybrané instituce
Seznam doporučené literatury
Michael M. Kaiser, Strategické plánování v umění: Praktický průvodce, Praha2009
Ladislav Kesner, Marketing a management muzeí a památek, Praha 2005
Dušan Ondrušek, Management umění, Praha 2008
Seznam doporučené literatury
Michael M. Kaiser, Strategické plánování v umění: Praktický průvodce, Praha2009
Ladislav Kesner, Marketing a management muzeí a památek, Praha 2005
Dušan Ondrušek, Management umění, Praha 2008