Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření vizuální identity pro firmu MŮJZDROJ. Tato firma se zabývá prodejem surovin určených k výrobě piva v domácích podmínkách. Pomocí vizuální identity jsem chtěla dokázat, že uvařit svoje vlastní pivo je jednoduché a zábavné. Vizuální identita je nápomocna především novým nadšencům při jejich prvních pokusech s vařením domácího piva a je zároveň přehledná pro zkušenější uživatele. Hlavním cílem bylo vytvořit takovou identitu, která bude za použití jednoduchých prvků snadno zapamatovatelná a dlouhodobě využitelná firmou MŮJZDROJ.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to create visual identity for MŮJZDROJ. This company is selling material suitable for home brewing. With the help of visual identity I wanted to demonstrate, that brewing your own beer can be simple and funny. It is useful mainly for beginners in this field, but I think that experts will consider it helpful, too. The goal was to create identity that will be easy memorable and long-term utilizable with MŮJZDROJ company.
Klíčová slova
vizuální identita, pivo, suroviny
Klíčová slova v angličtině
visual identity, beer, raw materials
Rozsah průvodní práce
35
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření vizuální identity pro firmu MŮJZDROJ. Tato firma se zabývá prodejem surovin určených k výrobě piva v domácích podmínkách. Pomocí vizuální identity jsem chtěla dokázat, že uvařit svoje vlastní pivo je jednoduché a zábavné. Vizuální identita je nápomocna především novým nadšencům při jejich prvních pokusech s vařením domácího piva a je zároveň přehledná pro zkušenější uživatele. Hlavním cílem bylo vytvořit takovou identitu, která bude za použití jednoduchých prvků snadno zapamatovatelná a dlouhodobě využitelná firmou MŮJZDROJ.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to create visual identity for MŮJZDROJ. This company is selling material suitable for home brewing. With the help of visual identity I wanted to demonstrate, that brewing your own beer can be simple and funny. It is useful mainly for beginners in this field, but I think that experts will consider it helpful, too. The goal was to create identity that will be easy memorable and long-term utilizable with MŮJZDROJ company.
Klíčová slova
vizuální identita, pivo, suroviny
Klíčová slova v angličtině
visual identity, beer, raw materials
Zásady pro vypracování
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- pravidelné konzultace teoretické části práce s přiděleným konzultantem
- pravidelné konzultace s oponentem
- dostatečný výběr odborné literatury
- teoretická rešerže k zadání
- seznámení se s umělecko-teoretickými přesahy zvoleného zadání
- vlastní zpracování
- volba způsobu instalace
- kompletní dokumentace aplikování vizuálního stylu.
- písemná obhajoba práce
- fotodokumentace práce
Zásady pro vypracování
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- pravidelné konzultace teoretické části práce s přiděleným konzultantem
- pravidelné konzultace s oponentem
- dostatečný výběr odborné literatury
- teoretická rešerže k zadání
- seznámení se s umělecko-teoretickými přesahy zvoleného zadání
- vlastní zpracování
- volba způsobu instalace
- kompletní dokumentace aplikování vizuálního stylu.
- písemná obhajoba práce
- fotodokumentace práce
Seznam doporučené literatury
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Brno: Host vydavatelství, s.r.o., 2011, 224 s. ISBN 978-80-7294-393-7
KOČIČKA, Pavel - BLAŽEK, Filip, Praktická typografie, Brno, Computer Press, 2004, 294 s., ISBN 80-722-6385-4
GRIP.CHICAGO, 1000 obalový design.Praha: Nakladatelství Slovart, s.r.o., 2008, 307 s. ISBN 978-80-7391-191-1
Seznam doporučené literatury
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Brno: Host vydavatelství, s.r.o., 2011, 224 s. ISBN 978-80-7294-393-7
KOČIČKA, Pavel - BLAŽEK, Filip, Praktická typografie, Brno, Computer Press, 2004, 294 s., ISBN 80-722-6385-4
GRIP.CHICAGO, 1000 obalový design.Praha: Nakladatelství Slovart, s.r.o., 2008, 307 s. ISBN 978-80-7391-191-1