Diplomová práce prezentuje jednotný vizuální styl zahradní architektury Landarch. Pro komunikaci využívá přírodní zdroje, jakými jsou dřevo, rašelina, kokosové vlákno, zemina. Odkazuje se tak na přírodu a její procesy, pracuje s vlastnostmi pro ni příznačné: proměnlivost, pomíjivost, vegetace, mnohotvárnost, růst, pohyb, barevnost, geometričnost. Práce zkoumá hranice grafického designu, polygrafie a jejich možností s přesahem do psychologie pro správnou komunikaci koncepce vizuální identity je důležité zapojení smyslů, nejen zraku, ale primárně pak hmatu (haptická komunikace) a čichu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents a unified visual style of garden architecture Landarch. For its communication uses natural resources such as wood, peat, coir and soil. The diploma thesis refers to nature and its processes and works with typical characteristics: mutability, transience, vegetation, diversity, growth, movement, color, geometry. The work explores the boundaries of graphic design, printing and their possibilities exceed into psychology for the right communication concept of the visual identity is important engagement of the senses, not just sight, but primarily tactile (haptic communication) and smell.
Diplomová práce prezentuje jednotný vizuální styl zahradní architektury Landarch. Pro komunikaci využívá přírodní zdroje, jakými jsou dřevo, rašelina, kokosové vlákno, zemina. Odkazuje se tak na přírodu a její procesy, pracuje s vlastnostmi pro ni příznačné: proměnlivost, pomíjivost, vegetace, mnohotvárnost, růst, pohyb, barevnost, geometričnost. Práce zkoumá hranice grafického designu, polygrafie a jejich možností s přesahem do psychologie pro správnou komunikaci koncepce vizuální identity je důležité zapojení smyslů, nejen zraku, ale primárně pak hmatu (haptická komunikace) a čichu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents a unified visual style of garden architecture Landarch. For its communication uses natural resources such as wood, peat, coir and soil. The diploma thesis refers to nature and its processes and works with typical characteristics: mutability, transience, vegetation, diversity, growth, movement, color, geometry. The work explores the boundaries of graphic design, printing and their possibilities exceed into psychology for the right communication concept of the visual identity is important engagement of the senses, not just sight, but primarily tactile (haptic communication) and smell.
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- pravidelné konzultace teoretické části s přiděleným konzultantem
- pravidelné konzultace s oponentem
- dostatečný výběr odborné literatury
- teoretická rešerše zadání
- seznámení se s umělecko-teoretickými přesahy zvoleného zadání
- vlastní zpracování (zvolení co nejoptimálnějšího způsobu realizace)
- volba způsobu instalace (instalace v co nejpřesvědčivější podobě)
- kompletní makety propagačních materiálů
- písemná obhajoba práce
- dokumentace vzniku práce
- fotodokumentace práce (vizualizace)
Zásady pro vypracování
- pravidelné konzultace s vedoucím práce
- pravidelné konzultace teoretické části s přiděleným konzultantem
- pravidelné konzultace s oponentem
- dostatečný výběr odborné literatury
- teoretická rešerše zadání
- seznámení se s umělecko-teoretickými přesahy zvoleného zadání
- vlastní zpracování (zvolení co nejoptimálnějšího způsobu realizace)
- volba způsobu instalace (instalace v co nejpřesvědčivější podobě)
- kompletní makety propagačních materiálů
- písemná obhajoba práce
- dokumentace vzniku práce
- fotodokumentace práce (vizualizace)
Seznam doporučené literatury
ŠTORM, František. Eseje o typografii. Vyd. 1. Praha: Společnost pro Revolver Revue, 2008, 155 s. ISBN 978-80-87037-15-7.
SALTZ, Ina. Základy typografie: 100 principů pro práci s písmem. Vyd. 1. V Praze: Slovart, 2010, 208 s. ISBN 978-80-7391-404-2.
PECINA, Martin. Knihy a typografie: 100 principů pro práci s písmem. 2. vyd., rozš. Brno: Host, 2012, 308 s. ISBN 978-80-7294-813-0.
BERAN, Vladimír. Typografický manuál: Učebnice počítačové typografie. 1.vyd. Náchod: Manuál, 1994, 60,50,24 s. příl. ISBN 80-901824-0-2.
ŽIVNÝ, Petr. Co může říci písmo: kapitoly z grafologie. Praha: Horizont, 1991. ISBN
80-701-2056-8.
DOBIÁŠOVÁ, Zuzana. Grafologie pro každého: písmo nelže!. Vyd. 2. Praha: Ivo
Železný, 2005, 141 s. ISBN 80-237-3943-3.
Seznam doporučené literatury
ŠTORM, František. Eseje o typografii. Vyd. 1. Praha: Společnost pro Revolver Revue, 2008, 155 s. ISBN 978-80-87037-15-7.
SALTZ, Ina. Základy typografie: 100 principů pro práci s písmem. Vyd. 1. V Praze: Slovart, 2010, 208 s. ISBN 978-80-7391-404-2.
PECINA, Martin. Knihy a typografie: 100 principů pro práci s písmem. 2. vyd., rozš. Brno: Host, 2012, 308 s. ISBN 978-80-7294-813-0.
BERAN, Vladimír. Typografický manuál: Učebnice počítačové typografie. 1.vyd. Náchod: Manuál, 1994, 60,50,24 s. příl. ISBN 80-901824-0-2.
ŽIVNÝ, Petr. Co může říci písmo: kapitoly z grafologie. Praha: Horizont, 1991. ISBN
80-701-2056-8.
DOBIÁŠOVÁ, Zuzana. Grafologie pro každého: písmo nelže!. Vyd. 2. Praha: Ivo
Železný, 2005, 141 s. ISBN 80-237-3943-3.