Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingové činnosti v konkrétní malobchodní jednotce Takko fashion. V teoretickém zakotvení práce je charakterizována problematika maloobchodní prodejny a jejího marketingového mixu. V praktickém zakotvení je společnost stručně popsána a je provedena analýza prostředí, ve kterém se prodejna nachází. Na základě výsledků marketingové analýzy budou navrženy možné marketingové nástroje ke zvýšení návštěvnosti maloobchodní jednotky.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a detailed analysis of marketing activities in a particular retail storeTakkofashion. Thetheoretical part ischaracterized by theissueof retail stores and it's marketing mix. In thepractical part isthecompanybrieflydescribed and theanalysisofenvironmentofthestoreisacomplished. At thesametime, in this part are interpretedresultsofmyownsurvey, whichis part ofthisthesis.Based on he resultsof marketing analysis and survey, are thepossible marketing tools to increasingattendaceof retail unit designed.
Klíčová slova
marketing služeb, maloobchod, marketingové prostředí, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix in services, retail marketing, marketing environment, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
43 s. (62 787 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingové činnosti v konkrétní malobchodní jednotce Takko fashion. V teoretickém zakotvení práce je charakterizována problematika maloobchodní prodejny a jejího marketingového mixu. V praktickém zakotvení je společnost stručně popsána a je provedena analýza prostředí, ve kterém se prodejna nachází. Na základě výsledků marketingové analýzy budou navrženy možné marketingové nástroje ke zvýšení návštěvnosti maloobchodní jednotky.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a detailed analysis of marketing activities in a particular retail storeTakkofashion. Thetheoretical part ischaracterized by theissueof retail stores and it's marketing mix. In thepractical part isthecompanybrieflydescribed and theanalysisofenvironmentofthestoreisacomplished. At thesametime, in this part are interpretedresultsofmyownsurvey, whichis part ofthisthesis.Based on he resultsof marketing analysis and survey, are thepossible marketing tools to increasingattendaceof retail unit designed.
Klíčová slova
marketing služeb, maloobchod, marketingové prostředí, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix in services, retail marketing, marketing environment, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou analýzu maloobchodní prodejny, za účelem zvýšení návštěvnosti zákazníků v konkrétní maloobchodní jednotce.
Struktura práce:
1. Teoretické zakotvení k maloobchodu
2. Charakteristika společnosti Takko fashion
3. Dotazníkové šetření
4. Navrhovaná řešení problému
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou analýzu maloobchodní prodejny, za účelem zvýšení návštěvnosti zákazníků v konkrétní maloobchodní jednotce.
Struktura práce:
1. Teoretické zakotvení k maloobchodu
2. Charakteristika společnosti Takko fashion
3. Dotazníkové šetření
4. Navrhovaná řešení problému
Seznam doporučené literatury
1. JAKUBÍKOVÁ, D.: Strategický marketing: strategie a trendy. Grada, Praha 2013
2. KOTLER, P., KELLER, L. K.: Marketing management. Grada, Praha 2013
3. MULAČOVÁ, V., MULAČ P.: Obchodní podnikání ve 21. století. Grada, Praha 2013
4. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb - efektivně a moderně. Grada, Praha 2014
5. VYSEKALOVÁ,J.: Emoce v marketingu. Grada, Praha 2014
6. ZAMAZALOVÁ,M.: Marketing obchodní firmy. Grada, Praha 2009
Seznam doporučené literatury
1. JAKUBÍKOVÁ, D.: Strategický marketing: strategie a trendy. Grada, Praha 2013
2. KOTLER, P., KELLER, L. K.: Marketing management. Grada, Praha 2013
3. MULAČOVÁ, V., MULAČ P.: Obchodní podnikání ve 21. století. Grada, Praha 2013
4. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb - efektivně a moderně. Grada, Praha 2014
5. VYSEKALOVÁ,J.: Emoce v marketingu. Grada, Praha 2014
6. ZAMAZALOVÁ,M.: Marketing obchodní firmy. Grada, Praha 2009