Cílem této diplomové práce je zjistit, prostřednictvím kvalitativní studie s podpůrnou metodou rozhovoru a participačního pozorování, zda čtyři vybrané základní umělecké školy v rámci jednoho okresu plně využívají potenciál ke svému rozvoji. Zda při srovnatelným podmínkách opravdu dělají vše proto, aby v dnešní době vzkvétaly a byly schopny uspokojit širokou veřejnost.
Anotace v angličtině
The main goal of this masters´dissertation is to discover whether the four selected schools of music fully exploit the potential of their own development. This will be supported by direct and active observation utilising the qualitataive research method. Another aim will be to compare whether these institutions do everything, they can grow and meet the expectations of the general public.
Klíčová slova
pedagogika, základní umělecké školství, žák, pedagog, školní vzdělávací program, rámcový vzdělávací program, výzkum
Klíčová slova v angličtině
pedagogy, Elementary Art Schools, student, pedagogue, School Educational Programme, Framework Educational Programme, research
Rozsah průvodní práce
85 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zjistit, prostřednictvím kvalitativní studie s podpůrnou metodou rozhovoru a participačního pozorování, zda čtyři vybrané základní umělecké školy v rámci jednoho okresu plně využívají potenciál ke svému rozvoji. Zda při srovnatelným podmínkách opravdu dělají vše proto, aby v dnešní době vzkvétaly a byly schopny uspokojit širokou veřejnost.
Anotace v angličtině
The main goal of this masters´dissertation is to discover whether the four selected schools of music fully exploit the potential of their own development. This will be supported by direct and active observation utilising the qualitataive research method. Another aim will be to compare whether these institutions do everything, they can grow and meet the expectations of the general public.
Klíčová slova
pedagogika, základní umělecké školství, žák, pedagog, školní vzdělávací program, rámcový vzdělávací program, výzkum
Klíčová slova v angličtině
pedagogy, Elementary Art Schools, student, pedagogue, School Educational Programme, Framework Educational Programme, research
Zásady pro vypracování
Prostudování literatury
Pořízení konspektů z vybrané literatury
Konzultace zpracovávané problematiky s vedoucím práce
Postupné zpracování jednotlivých kapitol dané práce
Zásady pro vypracování
Prostudování literatury
Pořízení konspektů z vybrané literatury
Konzultace zpracovávané problematiky s vedoucím práce
Postupné zpracování jednotlivých kapitol dané práce
Seznam doporučené literatury
HARVAŘÍK Josef. Lidové školy umění. Praha: SNP, 1966.
ROEDL, Bohumír a kolektiv. Louny. Praha: Lidové noviny, 2005.
Kronika Základní umělecké školy Louny. In: uložena v sídle školy, Poděbradova 610.
Kronika Základní umělecké školy Postoloprty. In: uložena v sídle školy, Marxovo náměstí 77.
Kronika Základní umělecké školy Žatec. In: uložena v sídle školy, Studentská 1030.
Kronika Základní umělecké školy Podbořany. In: uložena v sídle školy, Dukelská 155.
Seznam doporučené literatury
HARVAŘÍK Josef. Lidové školy umění. Praha: SNP, 1966.
ROEDL, Bohumír a kolektiv. Louny. Praha: Lidové noviny, 2005.
Kronika Základní umělecké školy Louny. In: uložena v sídle školy, Poděbradova 610.
Kronika Základní umělecké školy Postoloprty. In: uložena v sídle školy, Marxovo náměstí 77.
Kronika Základní umělecké školy Žatec. In: uložena v sídle školy, Studentská 1030.
Kronika Základní umělecké školy Podbořany. In: uložena v sídle školy, Dukelská 155.